2020-02-15, 17:48
Medlem
Kom igen släpp Yasin då!

Vill höra PT 2 av hans nya album.......
Citera
2020-02-15, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dondadaa20
Kom igen släpp Yasin då!

Vill höra PT 2 av hans nya album.......
Ayye har lagt ut på insta att de kommer inom kort.
Yasin måste väl inte vara släppt för att del 2 ska släppas? Ayye är väl manager och styr när de ska släppas?
Citera
2020-02-15, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jedimasterr
Polaren har hela sitt crew där inne atm, så kan nog ställa till de rätt rejält

Klockrent.
Citera
2020-02-15, 20:51
Medlem
Citat:
Har koll på att rozh blev mördad, men inte kollat upp info om det. Var de shottaz eller DP som utförde det? Någon som vet

Det han ville veta om rättegången var typ vem det var som skrek ”DU ÄR INTE MIN BROR”. Sen undrade han också vilka dom 2 andra än Yasin som sitter häktade.
JAFFAR var den som sa så till makkan, för övrigt kan du hälsa din vän att typ 10+ pers i Rozh fuppen + polismän + vi på flaschback har konstaterat att dumle är en ytters opålitlig person. Vore jag du skulle jag be avråda din vän från att umgås med herr dumle
Citera
2020-02-15, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
JAFFAR var den som sa så till makkan, för övrigt kan du hälsa din vän att typ 10+ pers i Rozh fuppen + polismän + vi på flaschback har konstaterat att dumle är en ytters opålitlig person. Vore jag du skulle jag be avråda din vän från att umgås med herr dumle

Ska göra det! Vet inte hur de fungerar men tror dom är indelade i avdelningar och under vissa tider kan dom röra sig med varandra. Tror inte dom är bästa vänner om man säger så. Men min dude muckar snart också 😂
Citera
2020-02-15, 22:18
Medlem
Citat:
Ska göra det! Vet inte hur de fungerar men tror dom är indelade i avdelningar och under vissa tider kan dom röra sig med varandra. Tror inte dom är bästa vänner om man säger så. Men min dude muckar snart också 😂

De sitter troligen på olika ben på ett hus och då är det öppet delar av dagtid in till varandras avdelningar. Men som sagt, han bör klippas.
Citera
2020-02-15, 23:47
Medlem
Eftersom att jag (tyvärr) har associerat mig med dessa människor så kan jag som en säker källa yttra mig. Jag är en jubelidiot som har beblandat mig med dom, jag vet, men man lär sig av sina misstag.

Det finns inga pengar eller ekonomiskt kapital. Dom här pojkarna bor hemma och tar hand om hushållssysslorna. Dom har inget kapital till en flashig livstil, dom är inte yrkeskriminella. Dom tjänar inga millar. Det som visas på instagram är en fasad från någon gång i livet då dom lyckats blåsa någon stackare att ta ett banklån åt dom. Dom lever inte ett rushliv.

Inte heller finns det något våldskapital då dom individer som var kapabla till att begå våldsgärningar är döda. Yasin är inte skyldig till mordet på Poy, däremot befann han sig på plats. Yasin är inte farlig. Jaffar är inte farlig. Ayye är inte farlig. Dom är studiobanditer, precis som många redan har påtalat ett flertal gånger. Det här är människor som poppar piller och livnär sig på det faktum att media målar upp dom som gäng. Dom har sin fanbase på små barn som tror på det som skrivs och sägs, men när man associerat sig med dom så inser man att sanningen egentligen är en annan.

Utöver det ; ingen av dessa individer har någon form av status inne på kåken. Jag har vänner som sitter/ suttit med dom och dom rankas väldigt långt ner av den enkla anledningen att dom pratar alldeles för mycket och försöker hävda sig alldeles för mycket.
Citera
2020-02-16, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av interelevantalls
Eftersom att jag (tyvärr) har associerat mig med dessa människor så kan jag som en säker källa yttra mig.

Det finns inga pengar eller ekonomiskt kapital. Dom här pojkarna bor hemma och tar hand om hushållssysslorna.

Spännande, någon som känner folket. Hur såg din relation till dem ut? Ville du begå väpnade rån men fick bara stå och diska hos deras förädrar?
Citera
2020-02-16, 10:49
Medlem
Citat:
Eftersom att jag (tyvärr) har associerat mig med dessa människor så kan jag som en säker källa yttra mig. Jag är en jubelidiot som har beblandat mig med dom, jag vet, men man lär sig av sina misstag.

Det finns inga pengar eller ekonomiskt kapital. Dom här pojkarna bor hemma och tar hand om hushållssysslorna. Dom har inget kapital till en flashig livstil, dom är inte yrkeskriminella. Dom tjänar inga millar. Det som visas på instagram är en fasad från någon gång i livet då dom lyckats blåsa någon stackare att ta ett banklån åt dom. Dom lever inte ett rushliv.

Inte heller finns det något våldskapital då dom individer som var kapabla till att begå våldsgärningar är döda. Yasin är inte skyldig till mordet på Poy, däremot befann han sig på plats. Yasin är inte farlig. Jaffar är inte farlig. Ayye är inte farlig. Dom är studiobanditer, precis som många redan har påtalat ett flertal gånger. Det här är människor som poppar piller och livnär sig på det faktum att media målar upp dom som gäng. Dom har sin fanbase på små barn som tror på det som skrivs och sägs, men när man associerat sig med dom så inser man att sanningen egentligen är en annan.

Utöver det ; ingen av dessa individer har någon form av status inne på kåken. Jag har vänner som sitter/ suttit med dom och dom rankas väldigt långt ner av den enkla anledningen att dom pratar alldeles för mycket och försöker hävda sig alldeles för mycket.
Får inte riktigt ihop det du skriver. Du säger att dessa killar inte är farliga? Ayye är inte farlig? Yasin är inte farlig? Dp killar är inte farliga?
De har utfört många mord var och en eller åtminstone skjutit, hur kan du säga att dessa inte är farliga?
Citera
2020-02-16, 11:19
Medlem
Citat:
Dom har sin fanbase på små barn

Och de samlar pantburkar för att överleva. Deras Björn Borg-kalsonger är kopior från Taiwan. De är inte bra på matematik heller.
Citera
2020-02-16, 13:10
Medlem
Minns att någon beskrev platsen för mordet som typ sämsta tänkbara och efter att ha sett den i Veckans Brott så måste jag säga att det var värre än jag trodde 😅 Måste finnas så sjukt många som sett något, åtminstone direkt efter.
Citera
2020-02-16, 23:49
Medlem
Citat:

Men du vet om att Ayye skjutit mot folk mer än 3 gånger va? Och sköt även en från DP framför dennes mamma till och med fast han överlevde och att inte heller nämna A2 från Malmö också och allt detta kan man enkelt få bevisat för sig själv vem som gjort vad om man läser lite olika FUP. Däremot vet jag inte vad våldskapital betyder för dig men sitter man inlåst en tredjedel av sitt liv så anser jag att man har ett väldigt grovt våldskapital sen Yasin och Jaffar håller jag med dig om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in