2020-02-17, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hologram9191
Men du vet om att Ayye skjutit mot folk mer än 3 gånger va? Och sköt även en från DP framför dennes mamma till och med fast han överlevde och att inte heller nämna A2 från Malmö också och allt detta kan man enkelt få bevisat för sig själv vem som gjort vad om man läser lite olika FUP. Däremot vet jag inte vad våldskapital betyder för dig men sitter man inlåst en tredjedel av sitt liv så anser jag att man har ett väldigt grovt våldskapital sen Yasin och Jaffar håller jag med dig om.
Kan du länka till var man kan hitta dessa fup?
Citera
2020-02-17, 00:59
Medlem
Citat:
Men du vet om att Ayye skjutit mot folk mer än 3 gånger va? Och sköt även en från DP framför dennes mamma till och med fast han överlevde och att inte heller nämna A2 från Malmö också och allt detta kan man enkelt få bevisat för sig själv vem som gjort vad om man läser lite olika FUP. Däremot vet jag inte vad våldskapital betyder för dig men sitter man inlåst en tredjedel av sitt liv så anser jag att man har ett väldigt grovt våldskapital sen Yasin och Jaffar håller jag med dig om.
Var det Musse som aye sköt framför dennes mamma?
Citera
2020-02-17, 01:00
Medlem
Citat:

Varför sköt han inte killens mamma när han ändå sköt? Han borde väl ändå haft för avsikt att skjuta ihjäl den ena och då är det ju helt meningslöst att lämna tanten kvar?? Märkligt.
Citera
2020-02-17, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unni.Drougge
Minns att någon beskrev platsen för mordet som typ sämsta tänkbara och efter att ha sett den i Veckans Brott så måste jag säga att det var värre än jag trodde 😅 Måste finnas så sjukt många som sett något, åtminstone direkt efter.

Ja, det var verkligen en exponerad plats. Kan ju teoretiskt sett finns 50 vittnen.
Citera
2020-02-17, 01:11
Medlem
Skjutit framför mamma😂😂😂 Ayye har aldrig skjutit någon
Citera
2020-02-17, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Ja, det var verkligen en exponerad plats. Kan ju teoretiskt sett finns 50 vittnen.
Ja men dem kan vi ju med största sannolikhet glömma..
Citera
2020-02-17, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Skjutit framför mamma😂😂😂 Ayye har aldrig skjutit någon
Då har du inte bra koll om du säger att ayye aldrig skjutit någon.
Citera
2020-02-17, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Satt och skummade igenom fuppen för Aye o jaffars vapenbrott. Aye har ett samtal med Farre där han snackar om någon som "inte vill ge pengar, inte vill skjuta och inte vill bidra" Kan de möjligen syfta på poy?
Citera
2020-02-17, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Finns det bevis att han har skjutit? Nej. Vem som helst i ett gäng kan säga "ja, jag har skjutit den o den o den". Han kommer skjuta i framtiden men att han gjort och dödat någon har inte hänt. Kanske bara medhjälp på a2 mordet.
Citera
2020-02-17, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Satt och skummade igenom fuppen för Aye o jaffars vapenbrott. Aye har ett samtal med Farre där han snackar om någon som "inte vill ge pengar, inte vill skjuta och inte vill bidra" Kan de möjligen syfta på poy?
Nej, samtalet var nånstans vid slutet av 2017 eller början av 2018. De hade dödat honom längesen istället för 2 år efter ett sånt samtal.

Han sa också om personen inte betalar honom så ryker hans lillebror, alltså att personens lillebror blir dödad pga skuld.
Citera
2020-02-17, 15:02
Medlem
FreeOJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Nej, samtalet var nånstans vid slutet av 2017 eller början av 2018. De hade dödat honom längesen istället för 2 år efter ett sånt samtal.

Han sa också om personen inte betalar honom så ryker hans lillebror, alltså att personens lillebror blir dödad pga skuld.

Vem tror du det var de pratade om?

Vem/vilka tror/vet du är den som skjutit för Shottaz?

T ex när Maekel blev skjuten? Eller Karar? Eller när Musse blev skjuten.

Eller kastade handgranat och sköt i Kista på Musses bror? Eller Nasser i somras?
Citera
2020-02-17, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOJ
Vem tror du det var de pratade om?

Vem/vilka tror/vet du är den som skjutit för Shottaz?

T ex när Maekel blev skjuten? Eller Karar? Eller när Musse blev skjuten.

Eller kastade handgranat och sköt i Kista på Musses bror? Eller Nasser i somras?
Ingen aning om vem det handlade om.

Ni måste tänka på att det också finns flera shottaz medlemmar än dem som visas på sociala medier, finns många som vi inte vet om.

DP har fler fiender än bara shottaz, makael blev skjuten innan han var med i dp så det kunde varit vem som helst. Karrar blev dödad av shottaz, ryktas om ay*e och Y men vem vet. Musse kunde också blivit skjuten av vem som helst pga fler fiender än bara shottaz.

Kista kan ha varit Franky. Nasser blev dödad som hämnd för köpenhamnmordet eller rozh mordet har jag för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in