Citat:
Ursprungligen postat av
Zurfarn08
Med tanke på hur du uttrycker dig om personer som du antar reagerar på reklamen och röstar på SD - hur tänker du att de ska känna nån solidaritet med Sverige? Varför ska de gå till jobbet, skatta och bidra till välfärden, istället för att välja att gå på bidrag och jobba svart? What's in it for them?
Det du gör är att bryta ner all folklig vilja att stå tillbaka för egen del för landets bästa. Tycker du att det ligger i Sveriges intresse att vara en sån nerbrytande kraft?
Vi kan lägga ner försvaret för det finns inte en käft som skulle vara beredd att gripa till vapen för att försvara det här landet om det behövdes. Inte invandrarna och inte heller de infödda, som inte tillåts känna stolthet över sin nation. Vi skulle få förlita oss på en armé legoknektar om det blev krig, för den folkliga viljan till uppoffring för landet har såna som du avlivat.
Jag vet inte direkt vad ditt inlägg har med SAS reklamfilm att göra, men om misslyckade människor som inte flyger Business Class på SAS som jag och SD-topparna verkligen gör, vill hata SAS för filmen är det ju ert val.
Det är inte tomt framför skynket nämligen, vad ni här i tråden än gissar och tror,
Vi som redan flyger på rätt sida om draperiet vet att upprördheten över SAS nya reklamfilm inte är något att oroa sig över. Champagnen kommer inte att bli ljummen bara för att råttorna bakom skynket hatar en reklamfilm från SAS på nätet!
SAS reklamfilm är kanske den mest geniala reklamfilm jag sett i mitt liv.