Citat:
Ursprungligen postat av
InteSDbliven
?
SAS tar verkligen hand om sina resenärer. Jag blev inte Guld förräns helt nyligen men har alltid tyckt att SAS-personalen gör ett riktigt bra arbete.
Att man kan slippa rasister i kabinen gör det ännu mer relevant att välja SAS när man måste flyga.
Vem vill flyga med rasistäcklet Jomshof?
Wow .... så bara för att en del inte tycker om just denna reklamfilm så är dessa per automatik SD-väljare?
Vad jobbar du med egentligen..? Destabiliserar, förtalar alla som motsäger och inte gillar just denna reklam.
Du verkar ju gilla diktatur..
vet finns två sidor av ett mynt, jag anklagar inte dig personligen för att du verkar gilla reklamen! Hur kan du tycka om reklamen va... varför tycker du om den? Förtydliga gärna vilka delar du tycker är extra smarriga?
Nej det är personangrepp och det är inte mitt ”jobb”
Så sluta vara så insnöad på att hata allt och alla. Testa på att le ibland också

Finns säkert något du blir glad av du med!
Förtydligande igen: personalen på SAS är bra, professionella, hängivna, erfarna, hjälpsamma!
Flygplanen är säkra, moderna, energisnåla, väl kontrollerade och topp of the line.
SAS har funnits länge och kommer fortsätta göra det ...
Såg du, här ovan hade jag kunnat gjort en bättre reklamfilm för ett flygbolag än vad dessa 25-50 personerna lyckades med för en kostnad på 1 miljon kr! Jag hade kunnat gjort filmen för 1/10-del av priset och i samma veva -> skaffat fler resenärer inte det motsatta.