Citat:
Ursprungligen postat av
Schazz
Så kan det vara men som listan ser ut nu så finns det vittnen som vetat om relationen och detaljer i den men inget om hot. Det sår tvivel i mig. Fast jag ska försöka återkomma om det som stör mig när jag är klarare i huvudet. Det handlar bl a om LWs närmaste krets av vänner och familjemedlemmar. Den där vittneslistan känns oerhört krystad och konstruerad i sitt infoflöde.
En helt annan sak nu; två geocachare ska vittna om att de vetat om relationen. Uppenbarligen har dessa inget sagt till HD. Är hela skattjaktssvängen fylld av rötägg och svinpälsar?
Men visste de säkert, och när isåfall?
Stefans närmaste vän och beundrare JG har ju sagt att han inget visste om relationen förräns efter misshandel anmälan.
JG kände sig sviken och förråd, bröt med LW men fortsätter som knähund till Stefan och också som vän till HD.
Men ett direkt svar på din fråga om hela skattjaktssvängen är fylld av rötägg, ja tyvärr de allra flesta har det visat sig.
Stefan besökte många event, de flesta där Lenas vänner var och endast på ett event blev han varse om att han inte var välkommen.
Om otrohetsaffären pågått i sex år är det ofattbart att de som visste inte sa något till HD. Hon var ju också med i svängen och umgicks flitigt med de andra. Ett svårt svek tycker jag, sådana "vänner" kan man vara utan.