Citat:
Ursprungligen postat av
AutDisceAutDiscede
Vem vill leva i ett Sverige fyllt utav judar, niggers, araber, kulturmarxister, lattefjollor och HBTQ-vänstern, samt en massa andra landsförrädare, likt SAS och andra självhatande personer och bolag...? Varför skulle jag kämpa för ovanstående som hatar mig och ger bort landet till invällare?
Nej, det är ni som kommer få det svårt när Sverige totalhavererat och inget mer finns kvar. SAS och andra bolag kommer ångra sina felsteg. Inget bolag kommer komma undan slikt landsförräderi och totala förakt för det folk som föder dem. När en sådan reklamfilm inte ens går hem i dysfunktionella Sverige, ja då vet man att reklammakarna gjort bort sig å det grövsta. De må skämmas ögonen ur sig nu, precis som du en dag kommer göra - eller så är ni för dumma att inse att er tid snart är över...
Att uppfostra sina barn konservativt och hålla familjen intakt är mitt mål. Vad snöflingor (liberala) gör med sin tid är ytterst ointressant för oss. De facto är det ypperligt att just de faller för irrläror om inget.....konkurrensen blir mindre för oss.
Vilka dumheter kan vi sälja för er att svälja.....
Några näsringar/tatueringar senare med en slapp skolgång och fritt knark......vad kan gå FEL? låt oss kalla det liberalt.
😂