Citat:
Ursprungligen postat av
Draifos
Vad det handlar om nu är väl SD:s eventuella alibi, och andra bevisuppgifter som kan spräcka åklagarens indiciekedja. Naturligtvis har försvaret redan argumenterat för SD:s oskuld under utredningen, men det spännande blir ju nu när det blir skriftligt och offentligt. Som Backman sade i NA igår:
– Bevisuppgiften kommer in i nästa vecka och blir offentlig då. Jag kan inte säga mer om det nu, inte mer än att det både är muntlig och skriftlig bevisning.
SD:s försvarsadvokat skall försöka att smula sönder samtliga vittnens trovärdighet.
SD:s försvarsadvokat Ingv*r Backm*n skall försöka slå hål på samtliga bevis som KammarÅklagaren Åsa Hiding kommer att presentera.
Vid slutpläderingen skall SD:s försvarsadvokat Ingv*r Backm*n ha lyckats med att ha sågat KammarÅklagaren Åsa Hiding jäms med fotknölarna.
Tror du verkligen att SD:s försvarsadvokat kommer att lyckas med allt detta ?
Om du frågar mej om vad jag tror, så blir mitt svar enligt följande skrivet, jag tror att KammarÅklagaren Åsa Hiding kommer att bolla med SD:s försvarsadvokat, detta sagt med anledning av att hon har trumfkortet på sin hand.
Mvh/ @JokerMannen