2026-06-03, 09:08
  #133
Medlem
-GGs avatar
Annars är ju sådana här mindre händelser och erfarenheter just det perfekta exemplet på när miljön i ett samhälle förändras och går in i "detaljer" som man möter och ser i sin vardag, och hur "något annat" sätter prägeln och tar över.

Det blir helt enkelt en annan atmosfär, som dikteras av andra.

Ungefär som att vänstern kan raljera över att andra sidan blir upprörd av att en gata byter namn till ett mer mångkultur-klingande namn, och få det att verka komplett obetydligt och nästan fel att känna känslor kring (ändå är det jätteviktigt att gatan byter just namn). Men det är just dessa saker som berättar mycket om det folk och de personer som bebor ett territorium. Och att när man ändrar om innebär det i praktiken att det första får flytta på sig eller glömmas bort eller raderas. Med så mycket som pågår i Sverige på grund av invandringen är det faktiskt ingenting man bör ta lätt på genom att vara en duktig svensk och skratta med vänstern i deras förakt och avfärda det som töntiga saker att hänga upp sig på, och att de samtidigt högaktar och respekterar invandrare som vill känna samhörighet med närmiljön genom att influera/diktera den.

Mikro-delar; men ack så viktiga i helheten.
Citera
2026-06-04, 22:15
  #134
Medlem
Mad monks avatar
Måste vara något genetiskt. Man får alltid dåliga vibbar av dom. Troligen något nedärvt sen stenåldern då man måste vara på sin vakt mot faror och fientliga stammar.
Citera
2026-06-04, 22:36
  #135
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Enorm skillnad på invandrare och invandrare. Vi har haft en indier-bomb som briserat sedan cirka 2010. Snarlik utveckling med invandring från Kina. Är det någon här i tråden som haft ett endaste problem med endera folkgruppen senaste decenniet? Själv upptäckte jag bara en dag att hela kvarter kommit att domineras av indier eller kineser. Processen har skett helt smärtfritt.

Och följdfråga:
Hur mycket propaganda hör ni i media om hur duktiga svensk-indier eller svensk-kineser är?
Jag skulle säga nästan ingen alls.
Lite paradoxalt att en invandrargrupps förmåga att integrera sig, eller åtminstone inte ställa till med problem, verkar generera mindre beröm från tredje statsmakten ju bättre dess förmåga är. Som vi alla vet är somalier fantastiska karriärister och föräldrar, som lär sig flytande svenska på sex månader. Kineser och indier behandlas dock med vag misstänksamhet och motvilja av media, när de behandlas alls.
Journalister och politiker verkar nästan hata dessa invandrargrupper för att de bevisar vilken jävla katastrof beslutet att massimportera humankapital från den muslimska världen varit.


Klockrent. Förklaringen är enkel, indier, kineser, vietnameser, för att inte tala om européer - är alla i regel skötsamma, arbetsamma, hederliga människor. Folkutbytet som pågått i över 30 år syftar till att plåga, förnedra och sakta men säkert utrota Sverige och svensken.
Citera
2026-06-04, 23:00
  #136
Bannlyst
Det beror på att svenskarna är rasister som tror sig vara bättra än alla andra. Det är synd om invandrare i Sverige.
Citera
2026-06-04, 23:31
  #137
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjakbajs
Det beror på att svenskarna är rasister som tror sig vara bättra än alla andra. Det är synd om invandrare i Sverige.

Klart man blir rasist när man har er apor omkring sig helt naturligt.
Citera
2026-06-05, 15:02
  #138
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Annars är ju sådana här mindre händelser och erfarenheter just det perfekta exemplet på när miljön i ett samhälle förändras och går in i "detaljer" som man möter och ser i sin vardag, och hur "något annat" sätter prägeln och tar över.

Det blir helt enkelt en annan atmosfär, som dikteras av andra.

Ungefär som att vänstern kan raljera över att andra sidan blir upprörd av att en gata byter namn till ett mer mångkultur-klingande namn, och få det att verka komplett obetydligt och nästan fel att känna känslor kring (ändå är det jätteviktigt att gatan byter just namn). Men det är just dessa saker som berättar mycket om det folk och de personer som bebor ett territorium. Och att när man ändrar om innebär det i praktiken att det första får flytta på sig eller glömmas bort eller raderas. Med så mycket som pågår i Sverige på grund av invandringen är det faktiskt ingenting man bör ta lätt på genom att vara en duktig svensk och skratta med vänstern i deras förakt och avfärda det som töntiga saker att hänga upp sig på, och att de samtidigt högaktar och respekterar invandrare som vill känna samhörighet med närmiljön genom att influera/diktera den.

Mikro-delar; men ack så viktiga i helheten.

Klockrent. Ett folkmord enligt Genevekonventionen. Att utföra ett folkmord kommer med väldigt hårda straff om det är så att lagen tar dem. Om folket hinner resa sig innan så kan straffet bli "besvärligt".



Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Klockrent. Förklaringen är enkel, indier, kineser, vietnameser, för att inte tala om européer - är alla i regel skötsamma, arbetsamma, hederliga människor. Folkutbytet som pågått i över 30 år syftar till att plåga, förnedra och sakta men säkert utrota Sverige och svensken.

Kineser och vietnameser har jag inte så mycket erfarenhet av. Indier precis som iranier däremot är det inte enbart positivt med. Indier kan vara riktigt vidriga både i sättet och sin hygien. Vet tex ett par som hyrde ut en lägenhet på bottenvåningen i sin villa till en indisk medelålders högutbildad kvinna. Det uppstod ett läckage någonstans och de var tvungna att släppa in hantverkaren i lägenheten. Hela lägenheten var i princip redan totalförstörd av indiskan. Förutom smutskläder, matkartonger, disk precis överallt i lägenheten var det också riktigt skitigt i hela lägenheten och dessutom var det skador på väggar, matrester på väggar och golv osv. Högutbildad kvinna skulle man kunna tro skulle vara någorlunda säkert men det såg ut som värsta pundarkvarten. Paret som jag känner sa att även om man ansträngde sig skulle det inte gå att skita ner och förstöra så mycket på 3 månader.




Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Klart man blir rasist när man har er apor omkring sig helt naturligt.

Jag var öppen opch positiv till andra kulturer när jag var ung. Inte så jag ville ha invandrare hit direkt men jag var vänligt inställd till andra människor/kulturer. Så är det inte idag. Tack vare den massiva invandringen hit och efter ha sett hur de beter sig håller jag de där problemkulturerna och kaos-människorna på permanent avstånd. Min interaktion med dessa är minimal och sker den är det alltid mot min vilja och inget jag kan styra.
Citera
2026-06-05, 18:38
  #139
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Klockrent. Ett folkmord enligt Genevekonventionen. Att utföra ett folkmord kommer med väldigt hårda straff om det är så att lagen tar dem. Om folket hinner resa sig innan så kan straffet bli "besvärligt".





Kineser och vietnameser har jag inte så mycket erfarenhet av. Indier precis som iranier däremot är det inte enbart positivt med. Indier kan vara riktigt vidriga både i sättet och sin hygien. Vet tex ett par som hyrde ut en lägenhet på bottenvåningen i sin villa till en indisk medelålders högutbildad kvinna. Det uppstod ett läckage någonstans och de var tvungna att släppa in hantverkaren i lägenheten. Hela lägenheten var i princip redan totalförstörd av indiskan. Förutom smutskläder, matkartonger, disk precis överallt i lägenheten var det också riktigt skitigt i hela lägenheten och dessutom var det skador på väggar, matrester på väggar och golv osv. Högutbildad kvinna skulle man kunna tro skulle vara någorlunda säkert men det såg ut som värsta pundarkvarten. Paret som jag känner sa att även om man ansträngde sig skulle det inte gå att skita ner och förstöra så mycket på 3 månader.






Jag var öppen opch positiv till andra kulturer när jag var ung. Inte så jag ville ha invandrare hit direkt men jag var vänligt inställd till andra människor/kulturer. Så är det inte idag. Tack vare den massiva invandringen hit och efter ha sett hur de beter sig håller jag de där problemkulturerna och kaos-människorna på permanent avstånd. Min interaktion med dessa är minimal och sker den är det alltid mot min vilja och inget jag kan styra.

Problemet är att vi tar in det värsta slöddert och att de begår brott utan konsekvenser sånt får en att känna hat. Ha ringa problem med kineser eller japaner. Men MENA slödder får mig fan att se rött.
Citera
2026-06-05, 19:46
  #140
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Problemet är att vi tar in det värsta slöddert och att de begår brott utan konsekvenser sånt får en att känna hat. Ha ringa problem med kineser eller japaner. Men MENA slödder får mig fan att se rött.

Jag har personligen inte heller något emot japaner och kineser idag baserat på egna erfarenheter men för 80-100 år sedan var de extremt grymma mot varandra. Det bästa är om kulturer håller sig för sig själv och sprids med små mått. Låt det bästa och vackraste ut varje kultur få upplevas av andra länder och låt avarterna och det vidriga i allas kulturer sakta reformeras och försvinna. Det finns en del i den västerländska "kulturen" som inte borde spridas - tex trans, bögeriet och den extrema toleransen mot ondska, lättja, idioti.
Citera
2026-06-05, 20:21
  #141
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Problemet är att vi tar in det värsta slöddert och att de begår brott utan konsekvenser sånt får en att känna hat. Ha ringa problem med kineser eller japaner. Men MENA slödder får mig fan att se rött.

Värsta sortens araber ("palestinier", fr Syrien m fl). De kristna (en jävla skillnad!) syrianer jag lärt känna helt ok. Zoomalier såklart...

Ingen tillfällighet att vi med kirurgisk precision plockat in det värsta drägget. Detta är en systematisk krigföring mot "Sverige" som nation och socio-kulturellt fenomen. Avsikten är att utrota Europa och västvärlden.

Folket börjar dock resa sig. Kravallerna i UK ger hopp!!!
Citera
2026-06-05, 20:23
  #142
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjakbajs
Det beror på att svenskarna är rasister som tror sig vara bättra än alla andra. Det är synd om invandrare i Sverige.

Hoppas du är ironisk!?

Svenskarna ett av de minst rasistiska folken i världen... Tyvärr!
Citera
2026-06-05, 20:27
  #143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Måste vara något genetiskt. Man får alltid dåliga vibbar av dom. Troligen något nedärvt sen stenåldern då man måste vara på sin vakt mot faror och fientliga stammar.

Du behöver inte gå tillbaka till stenåldern. Bara några hundra år.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Slavhandeln_p%C3%A5_Barbareskkusten

Räder på europeiska byar och samhällen för att i första hand ta europeiska kvinnor som slavar och konkubiner.
Idag har vi i princip samma räder i Europa, fast i en ny form.

De som skeppade hit folket som sysslade med detta för några hundra år sedan in i Europa i miljontals visste vad som skulle hända.
Citera
2026-06-06, 01:17
  #144
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Värsta sortens araber ("palestinier", fr Syrien m fl). De kristna (en jävla skillnad!) syrianer jag lärt känna helt ok. Zoomalier såklart...

Ingen tillfällighet att vi med kirurgisk precision plockat in det värsta drägget. Detta är en systematisk krigföring mot "Sverige" som nation och socio-kulturellt fenomen. Avsikten är att utrota Europa och västvärlden.

Folket börjar dock resa sig. Kravallerna i UK ger hopp!!!

Ja det verkar inte bättre. Det är definitivt en lågintensivt krig som förs mot den vita folkstammen vi ser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in