2020-02-15, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Wohoo! Amalia och Patzy pratar politik, och Amalia har både vettiga och insatta tankar, medan Patzy blottar sån okunskap! Men han vill gärna låta så insat och ju mer han pratar desto mer blaj visar han.

Nu fick jag en HELT annan och mer positiv inställning till Amalia. Brains babe, brains!
Hon är based and redpilled, så att säga. Varit med i MUF, även senare aktiverat sig i Moderaterna...
2020-02-15, 11:59
Medlem
Pillenfilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vad han med Big Brother att göra nu då???
Kryp över till rätt tråd nu för den mannen....

Som Kendallo sa. Kom in i matchen Putteplutt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iok22
Hur kan man prata så mycket utan att få fram något.
Amfetamin/adhd/add medicin.
Medlem
Det märks på amilias fetma att hon kan mycket, hon sitter hemma och fläskar och rör sig knappt. byt fucking kamera till jacuzzin, det finns en kamera i sovrummet för det som vill höra fettot. bespara oss snälla
Medlem
__Alez__s avatar
Fick svt en känga också.
2020-02-15, 12:00
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Amilia och mergim hatar jag mest just nu, så tråkiga och lättkränkta

Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Jag gillar Big Brother, men jag hatar hur directors cut styrs, från bubbelpoolen till sovrummet.. va fan, det finns ingen kamera för bubbelpoolen, ändå byter directors cut till sovrummet som redan har en egen kamera.
Jag kan tycka att ljudet är kasst och det verkar som att man höjer ljudet när man vill att tittare skall höras och jag har märkt att man alltid får höra Anty klart och tydligt och att hon då har en bättre mikrofon. Har hon någongång blivit inkallad till bikten för att byta batteri?
Hon verkar också ha direktkontakt med produktionen. Vet inte om jag uppfattar det rätt men det verkar vara så.
2020-02-15, 12:01
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Hon är based and redpilled, så att säga. Varit med i MUF, även senare aktiverat sig i Moderaterna...

Jag skulle säga välinformerad. Rödpullad är man när man går på den svenska bajsnödiga vänstra naiva pk-medialinjen.
2020-02-15, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Varför är det fokus på ett barn som dammar sina kläder??!?!??!?!
Så jävla trist. Helt uppenbart att det blev för barnförbjudet med glasmans snack om köttiga kukar.
2020-02-15, 12:02
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Jag kan tycka att ljudet är kasst och det verkar som att man höjer ljudet när man vill att tittare skall höras och jag har märkt att man alltid får höra Anty klart och tydligt och att hon då har en bättre mikrofon. Har hon någongång blivit inkallad till bikten för att byta batteri?
Hon verkar också ha direktkontakt med produktionen. Vet inte om jag uppfattar det rätt men det verkar vara så.

Hon blev tillsagd en gång när dem hämtade mat i slussen men Anty berättade då att hon redan höll på att byta batterier medan produktionen gav henne ordern.
2020-02-15, 12:03
Medlem
Placeholders avatar
Amalia är ju verkligen "based" nu i sin syn på Trump och SVT, att de inte censurerat än. Hon pratade om Malmö igår som värsta knarkhålan också.
Megrim pratade precis om sin familj om hur de hade lokala haket med invandrare som anställa och hur du måste ha alkoholister som sitter där för att kunna gå runt. Och hur hans mamma är sjukskriven och att han jobbade med pappa.

Tycker varje historia man hör från de i huset visar på Sveriges förfall, är det verkligen vad TV4 har tänkt sig med årets BB.
2020-02-15, 12:07
Medlem
huset är verkligen delat i 2 läger dem nya verka ty sig mer med badgänget
2020-02-15, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
Kan inte låta bli att känna med Sami.
All hets om hans nazistiska bana osv känns så överdriven, självklart sjukt att ha nazigaddar.

Men han sitter nu nykter och har världens konvo med en utklädd bög med rosa hår och säger rätt fina ord, och får höra mycket fint av en packad Patzy.
Nu sitter han t.om och snackar om att gå på Pride i Göteborg.

Någonsin säger mig att han helt enkelt fallit för grupperingen. Att komma från en småstad är svårt, man får ty sig till dom man formas av som barn ofta och är alla polare från skolåldern raggare eller imagenazister så hakar man lätt på utan att tänka vidare långt.

Han verkar bara vara så fruktansvärt jävla vilsen och vill bara bli sedd av någon. Vore intressant att veta mer om hans uppväxt.
Intressant, vilsen var ordet. Stackars gosse ..
Senast redigerad av gs-v-se 2020-02-15 kl. 12:26.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in