2020-02-15, 11:40
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
Jag saknar mer sociala experiment. T ex skulle man kunna starta en Big brother säsong med att ha två hus eller två helt skilda delar. Man sätter bara kvinnor på ena sidan och bara män på andra sidan. Sedan ger man dom samma förutsättningar och utmaningar hela tiden och jämför hur de löser problem, hur de skapar en rangordning osv. Det hade varit intressant. Det behöver inte vara kvinnor vs män. Det kan vara gamla vs unga. Svenne banan vs influensers. Sedan kan man börja låta dom få en glimt av varann och mötas i tävlingar. Idka byteshandel som olika stammar som träffas. Kanske sälja en av sina egna deltagare till den andra sidan mot alkohol eller pizzakväll.

Det låter jätteintressant! Men låter lite som någon säsong när man delade upp huset i rika vs fattiga. Var det den säsongen med Roddan & Co?
2020-02-15, 11:41
Medlem
Byt fucking vattnet i jacuzzin folk har pissat i den!!!
2020-02-15, 11:42
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Nä jag skojar inte! Allvar utan humor är outhärdligt. Och humor utan allvar är likgiltigt. Förstår du citatet?

BB är ju mer som en maträtt bestående utav salt, beskhet, socker och överraskningar.
En del tittare är ute efter saltet och någon tittare efter sockret och så finns det icketittare som retar sig på att tittare tittar på BB.
Också ett sätt att bry sig om BB.
Endera bryr man sig om deltagarna eller också bryr man sig om tittarna som bryr sig om deltagarna.
BB går ut på att tittarna skall syna deltagarna.

Bra sagt! Gillar din attityd mer och mer. Citatet var grymt. Precis så är det. Humor utan allvar är TRAMS och allvar utan humor är MELANKOLI!

gabrielle2 är lika skön som stumpan ta mig tusan!

Härligt med sunt förnuft. Behövs i dessa tider..
2020-02-15, 11:43
Medlem
jävla luffarproduktion, byter jacuzzin mot fettot amilia så jävla efterblivet att dom inte har en kamera som man kan ändra till i jacuzzirummet
2020-02-15, 11:43
Medlem
MortalDiseases avatar
Jag gillar Big Brother, men jag hatar hur directors cut styrs, från bubbelpoolen till sovrummet.. va fan, det finns ingen kamera för bubbelpoolen, ändå byter directors cut till sovrummet som redan har en egen kamera.
2020-02-15, 11:44
Medlem
__Alez__s avatar
Jag tycker inte det som sänds på directors cut ska kunna ses på någon annan kanal.
Som nu Mergim sitter och rakar sina byxor med rakhyvel på två kanler.

Så vi fick inte se mer av badandet.
2020-02-15, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
jävla luffarproduktion, byter jacuzzin mot fettot amilia så jävla efterblivet att dom inte har en kamera som man kan ändra till i jacuzzirummet

dem pratade ju om kuk och knulia som julia numera heter efter sin sexdröm inatt. blev väl för mycket för bb
Medlem
,.....
Senast redigerad av granskottet80 2020-02-15 kl. 11:58.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
Jag saknar mer sociala experiment. T ex skulle man kunna starta en Big brother säsong med att ha två hus eller två helt skilda delar. Man sätter bara kvinnor på ena sidan och bara män på andra sidan. Sedan ger man dom samma förutsättningar och utmaningar hela tiden och jämför hur de löser problem, hur de skapar en rangordning osv. Det hade varit intressant. Det behöver inte vara kvinnor vs män. Det kan vara gamla vs unga. Svenne banan vs influensers. Sedan kan man börja låta dom få en glimt av varann och mötas i tävlingar. Idka byteshandel som olika stammar som träffas. Kanske sälja en av sina egna deltagare till den andra sidan mot alkohol eller pizzakväll.
Det där var inte alls en dum idé , men det kommer inte fungera i dagens PK Sverige, här får vi inte Jämför kön mellan varandra.
Senast redigerad av nisse088 2020-02-15 kl. 11:55.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
dem pratade ju om kuk och knulia som julia numera heter efter sin sexdröm inatt. blev väl för mycket för bb
hahaha aa precis, då kan dom lika gärna stänga ner skiten och kasta ut alla! fan håller de på med
2020-02-15, 11:46
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Jag gillar Big Brother, men jag hatar hur directors cut styrs, från bubbelpoolen till sovrummet.. va fan, det finns ingen kamera för bubbelpoolen, ändå byter directors cut till sovrummet som redan har en egen kamera.

Helt obegripligt. Allt med det tekniska var bättre i tidigare produktioner, tycker du inte?
2020-02-15, 11:47
Medlem
MortalDiseases avatar
Vilka 2 hade ni velat ha nominerade ifall Sammi och Jasmine inte var det?

Jag hade kunnat tänka mig:

Amilia & Mergim

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in