2020-02-15, 11:28
Medlem
MrsVanity1s avatar
Skulle vilja att det skickades in en riktigt snygg tjej / större /halv storinfluencer bara för att "småjävlas" med Anty som jag dock gillar men big brother går ju ut på att kolla reaktioner och ett experiment.

En ny neger som är mer vältränad en alex osv.Allt för att rubba hirearkin.
Senast redigerad av MrsVanity1 2020-02-15 kl. 11:33.
2020-02-15, 11:28
Medlem
Hunden007s avatar
visste jag kände igen honom, Lennie har varit med i Sveriges mästerkock.
2020-02-15, 11:29
Medlem
Amilia och mergim hatar jag mest just nu, så tråkiga och lättkränkta
2020-02-15, 11:30
Medlem
Persimååns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Om vi skulle samla oss som skriver i den här tråden i ett eget hus. Vilken typ av gäng hade det blivit tror du?

Ett rövgäng med bögar, flator, babbar, veganer, judar och nazister?

Eller kanske ett gäng svenska incelkillar på "20 something" som aldrig sett en kvinnas underliv annat än på en skärm och som bara bott hos morsan hela tiden.

Eller en kombination kanske?

Lite "meta" på denna frågeställning, men Meta är kul..
En sak är nog säker. Det hade eskalerat med "jag hatar ju***"-snack i en sådan konstinstallation.
Senast redigerad av Persimåån 2020-02-15 kl. 11:39.
2020-02-15, 11:30
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Om vi skulle samla oss som skriver i den här tråden i ett eget hus. Vilken typ av gäng hade det blivit tror du?

Ett rövgäng med bögar, flator, babbar, veganer, judar och nazister?

Eller kanske ett gäng svenska incelkillar på "20 something" som aldrig sett en kvinnas underliv annat än på en skärm och som bara bott hos morsan hela livet?

Eller en kombination kanske?

Lite "meta" på denna frågeställning, men Meta är kul..

Eller ett gäng överentusistiska milleniefeminister som hatar män och som tror de äger världen?
2020-02-15, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Skulle vilja att det skickades in en riktigt snygg tjej / större /halvstorinfluencer bara för att "småjävlas" med Anty som jag dock gillar men big brother går ju ut på att kolla reaktioner och ett experiment.

En ny neger som är mer vältränad en alex isv.Allt för att rubba hirearkin.
Linn ahlborg kanske
eller bög amir
2020-02-15, 11:34
Medlem
kendallos avatar
Jessica är smärtsamt knotig och benig. En förkylning på den bruttan och hon kommer bli liggande som palliativ och med liggsår.
2020-02-15, 11:35
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flodur
Nää.. menar du verkligen det? Är det sant? Säg att du skojar?
Nä jag skojar inte! Allvar utan humor är outhärdligt. Och humor utan allvar är likgiltigt. Förstår du citatet?

BB är ju mer som en maträtt bestående utav salt, beskhet, socker och överraskningar.
En del tittare är ute efter saltet och någon tittare efter sockret och så finns det icketittare som retar sig på att tittare tittar på BB.
Också ett sätt att bry sig om BB.
Endera bryr man sig om deltagarna eller också bryr man sig om tittarna som bryr sig om deltagarna.
BB går ut på att tittarna skall syna deltagarna.
2020-02-15, 11:37
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Eller ett gäng överentusistiska milleniefeminister som hatar män och som tror de äger världen?

Jag saknar mer sociala experiment. T ex skulle man kunna starta en Big brother säsong med att ha två hus eller två helt skilda delar. Man sätter bara kvinnor på ena sidan och bara män på andra sidan. Sedan ger man dom samma förutsättningar och utmaningar hela tiden och jämför hur de löser problem, hur de skapar en rangordning osv. Det hade varit intressant. Det behöver inte vara kvinnor vs män. Det kan vara gamla vs unga. Svenne banan vs influensers. Sedan kan man börja låta dom få en glimt av varann och mötas i tävlingar. Idka byteshandel som olika stammar som träffas. Kanske sälja en av sina egna deltagare till den andra sidan mot alkohol eller pizzakväll.
2020-02-15, 11:37
Medlem
Kan inte någon skapa en reddit-tråd för nakenbilderna? Mod verkar inte gilla att vi föredrar Flashback, men vi får väl byta plattform då!
2020-02-15, 11:38
Bannlyst
orkar inte kolla tråden, för lång
men varför fick negressen och sami lämna?
2020-02-15, 11:38
Medlem
DjPuttes avatar
Reningen fungerar inte i Jacuzzin kan jag säga för dem skulle borda byta vatten i den bubbelkaret, Skulle inte sitta där i det vattnet oavsett pengar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in