Citat:
Ursprungligen postat av
Kontorjavel
Nu när jag har ett relativt bra grepp på situationen, och är van med alla elaka kommentarer, då bör de väl tagga ner med den psykologiska krigsföringen eller? Det finns liksom ingen poäng längre, jag bryr mig inte om dem längre, och jag vet att jag ska skita i allt de säger och vill att jag ska göra. Det lär ju väl sluta gangstalka mig med den inställningen?
De vill att du ska "ignorera det". Det säger min familj & mina vänner. Hur tror de att det ska ignoreras när det finns okända personer som manipulerar ditt liv i bakgrunden & bokstavligen stalkar dig ÖVERALLT samt hemligt stalkat dig i flera år & ett par år öppet? När jag som är påläst om Sveriges Rikets lag & vet om mina rättigheter kan inte tolerera det här.
De har de facto saboterat flera aspekter av mitt liv i hemlighet flera gånger genom psykologisk operation & social engineering vilket orsakat psykiskt, fysiskt & finansiellt lidande vilket jag kräver ansvar för & ekonomisk kompensation. Dessutom är jag övertygad att de driver ett de facto kriminellt nätverk --vi pratar om medel-/överklass kriminellt nätverk-- som förorsakat självmord & mördat människor.
Denna nätverk menar dödligt allvar vilket är typiskt för sekter/kulter/kyrkor/sällskap eller psykopatiska/sociopatiska nätverk. Vissa myndigheter (t.ex. FBI) i USA menar att kyrkor/sällskap är världens absolut största organiserade brottslighet & att de är kraftlösa mot dessa så att de ignorerar rapporter de får om relaterade brott som sker.
Många i forumet fokuserar på low life-kriminella men det är missledande. Dessa är high life-kriminella som styr världen - de facto eliten.