2020-02-14, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Hemlig information = privatinformation som samlats in OLAGLIGT men de tror (& vill tro eller spelar dumma) att allt är lagligt.

Så att de har kontroll över mig via hemlig information, som kan användas emot mig i form av blackmail och förtal?
Citera
2020-02-15, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Frågan är vem som kan räknas som hederlig i dagens Sverige och ur vems perspektiv.

Förstår inte varför du rackar ned på mig. Jag har inget brottsregister. Mina föräldrar är läkare, ena har klädbutik med exklusiva klädmärken och design och jag har undvikit kontakt med folk då jag bott i gangsterstaden Malmö. Alla liberalers och kommunisters våta dröm.

Att svensk polis är skit och polischeferna politiskt tillsatta är inte mitt fel och då jag har försökt anmäla brott från kriminella har jag råkat ut för problem från myndigheterna.

Antar att det som inte anmäls det finns inte och så har vi faktumet att även lille Antifa akivisten och knarkaren Gustav men i media mer känd som apedjäveln fanns också med i ett hörn mot mig. Hans föräldrar hade redan då ett hus värt 9 miljoner och så ägde de affärskedjan Expert. Antar att ur ditt perspektiv så är det sådana som Gustav som räknas som hederliga människor, eller?

Alltså, nu när jag har ett hyfsat bra grepp på situationen och förstår denna operation någorlunda, samt är van med att höra alla elaka kommentarer och så, är inte operationen över? Vad finns det för poäng med att fortsätta med operationen ens överhuvudtaget? Jag har liksom dissocierat mig från den konstanta kognitiva dissonansen och jag vet vilka som spionerar på mig. Det kan inte påverka mig på samma sätt som förr. Jag skiter liksom i om min granne vet mina pinsamma livsdetaljer och så, och jag förstår att inget övernaturligt, mytologiskt, gudomligt, eller whatever har inträffat i mitt liv och att jag bara är en någon random flashbackare. Nu är det så att i mitt fall har jag typ något slags av uppdrag att fullborda och om jag fullbordar det så finns chansen att något bra kanske händer, men annars finns det absolut ingen anledning varför jag ens överhuvudtaget borde bry mig. Så just den biten förstår jag inte exakt. Framöver i detta GS "äventyr" så lär det nog från min sida vara av frivillig karaktär så att säga.
Citera
2020-02-15, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontorjavel
Alltså, nu när jag har ett hyfsat bra grepp på situationen och förstår denna operation någorlunda, samt är van med att höra alla elaka kommentarer och så, är inte operationen över? Vad finns det för poäng med att fortsätta med operationen ens överhuvudtaget? Jag har liksom dissocierat mig från den konstanta kognitiva dissonansen och jag vet vilka som spionerar på mig. Det kan inte påverka mig på samma sätt som förr. Jag skiter liksom i om min granne vet mina pinsamma livsdetaljer och så, och jag förstår att inget övernaturligt, mytologiskt, gudomligt, eller whatever har inträffat i mitt liv och att jag bara är en någon random flashbackare. Nu är det så att i mitt fall har jag typ något slags av uppdrag att fullborda och om jag fullbordar det så finns chansen att något bra kanske händer, men annars finns det absolut ingen anledning varför jag ens överhuvudtaget borde bry mig. Så just den biten förstår jag inte exakt. Framöver i detta GS "äventyr" så lär det nog från min sida vara av frivillig karaktär så att säga.

Fram med ljudinspelarna Sätt upp kameran

Placera ljudinspelarna nära platser där de brukar stå och de kommer inte skratta mycket länge till jag lovar

Gärna lite sådana här videos fast längre och skicka sedan till mig.
https://www.facebook.com/groups/276653046360490/permalink/483143345711458/
Senast redigerad av Signalspaning 2020-02-15 kl. 02:26.
Citera
2020-02-15, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Fram med ljudinspelarna Sätt upp kameran

Placera ljudinspelarna nära platser där de brukar stå och de kommer inte skratta mycket länge till jag lovar

Gärna lite sådana här videos fast längre och skicka sedan till mig.
https://www.facebook.com/groups/276653046360490/permalink/483143345711458/

Och på med foliehatten. Det finns inte ett skit att göra och jag orkar inte bry mig om att ertappa dem i bar gärning på video eller något sådant. Listade nyligen ut vilken grannlägenhet där gangstalkers kom ifrån precis dock.

Har en video på gangstalkers utanför mitt hus, jag kan skicka den till dig om du skulle vara intresserad.
Citera
2020-02-15, 04:52
Medlem
Citat:
Och på med foliehatten. Det finns inte ett skit att göra och jag orkar inte bry mig om att ertappa dem i bar gärning på video eller något sådant. Listade nyligen ut vilken grannlägenhet där gangstalkers kom ifrån precis dock.

Har en video på gangstalkers utanför mitt hus, jag kan skicka den till dig om du skulle vara intresserad.

Oh ja. Jag är alltid intresserad av nytt material

Annars är jag den förste i Ungern någonsin som fått någon avsatt bara genom att jag skrivit riktat mot deras interna kommunikationssystem och mina grannar håller numera käften.
Citera
2020-02-15, 08:04
Medlem
Citat:
Hemlig information = privatinformation som samlats in OLAGLIGT men de tror (& vill tro eller spelar dumma) att allt är lagligt.

Nu när jag har ett relativt bra grepp på situationen, och är van med alla elaka kommentarer, då bör de väl tagga ner med den psykologiska krigsföringen eller? Det finns liksom ingen poäng längre, jag bryr mig inte om dem längre, och jag vet att jag ska skita i allt de säger och vill att jag ska göra. Det lär ju väl sluta gangstalka mig med den inställningen?
Citera
2020-02-15, 10:09
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Nu när jag har ett relativt bra grepp på situationen, och är van med alla elaka kommentarer, då bör de väl tagga ner med den psykologiska krigsföringen eller? Det finns liksom ingen poäng längre, jag bryr mig inte om dem längre, och jag vet att jag ska skita i allt de säger och vill att jag ska göra. Det lär ju väl sluta gangstalka mig med den inställningen?

De vill att du ska "ignorera det". Det säger min familj & mina vänner. Hur tror de att det ska ignoreras när det finns okända personer som manipulerar ditt liv i bakgrunden & bokstavligen stalkar dig ÖVERALLT samt hemligt stalkat dig i flera år & ett par år öppet? När jag som är påläst om Sveriges Rikets lag & vet om mina rättigheter kan inte tolerera det här.

De har de facto saboterat flera aspekter av mitt liv i hemlighet flera gånger genom psykologisk operation & social engineering vilket orsakat psykiskt, fysiskt & finansiellt lidande vilket jag kräver ansvar för & ekonomisk kompensation. Dessutom är jag övertygad att de driver ett de facto kriminellt nätverk --vi pratar om medel-/överklass kriminellt nätverk-- som förorsakat självmord & mördat människor.

Denna nätverk menar dödligt allvar vilket är typiskt för sekter/kulter/kyrkor/sällskap eller psykopatiska/sociopatiska nätverk. Vissa myndigheter (t.ex. FBI) i USA menar att kyrkor/sällskap är världens absolut största organiserade brottslighet & att de är kraftlösa mot dessa så att de ignorerar rapporter de får om relaterade brott som sker.

Många i forumet fokuserar på low life-kriminella men det är missledande. Dessa är high life-kriminella som styr världen - de facto eliten.
Senast redigerad av RiktigTI 2020-02-15 kl. 10:18.
Citera
2020-02-15, 10:20
Medlem
Citat:
De vill att du ska "ignorera det". Det säger min familj & mina vänner. Hur tror de att det ska ignoreras när det finns okända personer som manipulerar ditt liv i bakgrunden & bokstavligen stalkar dig ÖVERALLT samt hemligt stalkat dig i flera år & ett par år öppet? När jag som är påläst om Sveriges Rikets lag & vet om mina rättigheter kan inte tolerera det här.

De har de facto saboterat flera aspekter av mitt liv i hemlighet flera gånger genom psykologisk operation & social engineering vilket orsakat psykiskt, fysiskt & finansiellt lidande vilket jag kräver ansvar för & ekonomisk kompensation. Dessutom är jag övertygad att de driver ett de facto kriminellt nätverk --vi pratar om överklass kriminellt nätverk-- som förorsakat självmord & mördat människor.

Denna nätverk menar dödligt allvar vilket är typiskt för sekter/kulter/kyrkor/sällskap eller psykopatiska/sociopatiska nätverk.

Alltså, finns risken att jag blir utsatt för exempelvis förtal om jag inte går med på deras agenda? Att de saboterar mitt rykte på något sätt? Kan de sabotera möjligheterna att exempelvis bli antagen på ett jobb, eller att bli antagen till GMU eller något sådant? Att de saboterar alla möjliga gångvägar som inte är gångvägen de vill att jag ska ta? Vilket är i mitt fall, tror jag, att fullborda något slags av uppdrag, tror det handlar om att de vill att jag ska bli en opinionsbildare av något slag.
Citera
2020-02-15, 11:25
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Alltså, finns risken att jag blir utsatt för exempelvis förtal om jag inte går med på deras agenda? Att de saboterar mitt rykte på något sätt? Kan de sabotera möjligheterna att exempelvis bli antagen på ett jobb, eller att bli antagen till GMU eller något sådant? Att de saboterar alla möjliga gångvägar som inte är gångvägen de vill att jag ska ta? Vilket är i mitt fall, tror jag, att fullborda något slags av uppdrag, tror det handlar om att de vill att jag ska bli en opinionsbildare av något slag.

Hur har du kommit till den slutsats om "ditt uppdrag"?
Citera
2020-02-15, 11:31
Medlem
Citat:
Hur har du kommit till den slutsats om "ditt uppdrag"?

Någon sa det för mig för jättelänge sedan, typ 1 år sedan. Sedan nyligen fick jag en liten hint om att jag borde skriva en insändare. Men annars helt ärligt, vet jag inte. Har ingen aning vad de vill med mig egentligen, gissar bara fritt. Dock när jag utsätts för så otroligt mycket desinformation, borde jag verkligen inte ta några slutsatser överhuvudtaget.
Citera
2020-02-15, 11:43
Medlem
Citat:

Tro väl snarare att det är lite som när en antinazistisk organisation har marknadsört sig för sin kamp mot nazister och antinazistiska organisationen har rekryterat alla i en ort men att det aldrig funnits några nazister där. Då börjar organisationen fabricera nazister och väljer ut alla som de inte tycker passar in och så har antigrupperna hela tiden något att kriga emot.

Min upplevelse har varit att ju mindre jag försvarat mig desto mer har de ljugit ihop. Nästan så att man blir de usual suspekt så fort någon får bildäcken sönderskurna, bilen uppeldad eller som när seriemördaren Mangs härjade. Myterna om en kan nästan få övermänskliga proportioner och det blir en tävling för dem till att hela tiden hitta på nya saker.

Största misstaget en TI kan göra är att visa rädsla, det när dem och det är som med lejon kring en bur full med mat. De blir fler och fler. Däremot ifall man går ut och ställer sig bakom dem och stirrar då kommer de tycka synd om sig själva och de blir färre för varje gång. Då är det inte lika roligt för dem längre.
Senast redigerad av Signalspaning 2020-02-15 kl. 11:55.
Citera
2020-02-15, 12:10
Medlem
Citat:

De har de facto saboterat flera aspekter av mitt liv i hemlighet flera gånger genom psykologisk operation & social engineering vilket orsakat psykiskt, fysiskt & finansiellt lidande vilket jag kräver ansvar för & ekonomisk kompensation. Dessutom är jag övertygad att de driver ett de facto kriminellt nätverk --vi pratar om medel-/överklass kriminellt nätverk-- som förorsakat självmord & mördat människor.

Denna nätverk menar dödligt allvar vilket är typiskt för sekter/kulter/kyrkor/sällskap eller psykopatiska/sociopatiska nätverk. Vissa myndigheter (t.ex. FBI) i USA menar att kyrkor/sällskap är världens absolut största organiserade brottslighet & att de är kraftlösa mot dessa så att de ignorerar rapporter de får om relaterade brott som sker.

Många i forumet fokuserar på low life-kriminella men det är missledande. Dessa är high life-kriminella som styr världen - de facto eliten.

Säkerhetslagarna eller säkerhetstjänstens separata regelverk står väl ofta i tvär kontrast gentemot dina medborgerliga rättigheter?

kan väl finnas en massa paragrafer som avlöser tidigare paragrafer och paragrafer som tillåter åsiktsregistreringar så fort den som åsiktsregistrerar säger sig vara journalist. Många aktivister jag har sett brukade ha "frilansande journalist" skrivet på sitt Facebook.
Senast redigerad av Signalspaning 2020-02-15 kl. 12:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in