2019-01-05, 20:18
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Varför skulle alla officiella & kända T.I.s vara fejk? Och speciellt (alla) de med "dr"-titel? Verkar absurt, särskilt då TI-frågan ju knappt nämnts i mainstream media överhuvudtaget.

Dr. John Hall? Varför? Finns det minsta skäl till detta?
Och Dr. Katherine Horton? Varför egentligen? Läs Hortons hemsida för att få båda sidors uppfattning. Det finns skäl till varför samarbetet bröts med de 3-4 andra utsatta men dessa skäl gör inte Horton nödvändigtvis till agent eller falsk. Sömnbrist, stress och (subtil) manipulation med fjärrvapen etc. kan orsaka kaos i människors hjärnor.

Om Hall och Horton är del av en psyop ter sig båda dessa psyop mycket märkliga.

Därför att Dr. Robert Duncan erkände öppet i ett e-mejl att han var en CIA-agent mot T.I.:s (extra betald) för att experimentera på T.I.-sällskapet. Han var en T.I.-"visselblåsare" (kom ut som visselblåsare i en TV-show om T.I.s) sedan 2011 INNAN han gjorde sitt erkännande i 2014; CIA betalar personer (PsyOp-agenter) att LÅTSAS vara på T.I.s sida & därmed sprida disinfo./misinfo.:

"I have been trying to confess for a long time. I am a perp. I am paid by the US government to conduct psychological experiments on you. I am deceitful sometimes and I am wrong sometimes. I even accidentally tell you a truth now and then. But they dock my pay when that happens. So, now that you have a full confession. Can we move on and have constructive conversations even knowing that I am trying to hurt you through intentional bad information and theories? Greed is what drives me. I get extra-CIA pay when I can lead you towards irrational and unfounded belief systems. Perhaps it is good mental exercise to be able to critically reason while knowing that a sophisticated perp like myself is guiding you away from God and truth intentionally? " Källa: http://exposinginfragard.blogspot.co...i-am-perp.html & direkt till publikationen av e-mejlet: https://groups.yahoo.com/neo/groups/...ns/topics/1095

EDIT: Dr Robert Duncans "fejkdiplom" i fråga; Duncan erkände i år på Facebook till min personliga kontakt att diplombeviset var fejk (har själv sett skärmdump på den konversationen): http://exposinginfragard.blogspot.co...e-real-or.html

Dr Katherine Horton blev i år öppet -i hennes egna Youtubeshow- avslöjad av sina närmaste medarbetare. Dr Katherine Horton har aldrig lyckats bevisa något av sina påstående om sina implantat & om att bli skjuten av DEW (energivapen) nästan dagligen i över två år. Källa: https://youtu.be/TIN0fF76EvI

Dr John Hall har jag inte inte sett ett officiellt avslöjande om. Det är något jag personligen tror: att de är alla PsyOp-agenter betalda för att sprida disinfo. & rapportera (samla & skicka data) om T.I.s. precis så som Dr Robert Duncan skrev i sitt erkännande.
Senast redigerad av RiktigTI 2019-01-05 kl. 20:37.
Citera
2019-01-05, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Har du hört om "The Stanford Prison Experiment"? Källor: https://youtu.be/DsWJPNhLCUU & https://www.youtube.com/watch?v=JMpuxLIgjPs

Det är ett ökänt & välkänt experiment där 'vanliga' människor missbrukade makt & 'blev' "onda" i ett öppet experiment. Personligen tror jag inte att de var typiska människor i experimentet men lite mer skeva i så att de sökte att vara med i experiment & så blev valda att delta i experimentet. Ändå så visar experimentet -också välkända "Milgram Experiment" & MÅNGA andra- att vanliga & speciellt de lite mer "onda" människor missbrukar makt & situationer till fördel för deras egna behov, fantasier, beroende etc.

Allt som sker i typisk Organiserad Gang Stalking är INGET NYTT för vetenskapsindustrin, medicinen, psykologer & militären - det är faktiskt VÄL UTFORSKAT genom vetenskapen. Utifrån denna kunskap så är det tragiskt hur ignoranta myndighetspersoner, psykologer, medicinpersonal etc. är.

MEN det gör ingen skillnad även om de vet om det. De flesta utbildade i samhället kan "inte förstå" varför en enda person ska bli "massivt" Gang Stalked & varför personer förnekar att något sådan sker även när det är skadligt fysiskt, mentalt & psykologiskt. Speciellt om de är ateister & fattar inget om hur religiösa personer kan bli manipulerade & är styrda av sin tro. Tro det eller ej så kan även ateister vara ignoranta även om de gillar att stå över religiösa med kunskap & logik.

Frågan är ju varför så många med olika socioekonomiska bakgrund & i alla led & steg i samhällsmaskineri ställer upp på att Gang Stalka någon. Vi kan bara tänka oss att gangstalkers agerar som medlemmar i en kult - kolla Scientologi & hur de ÖPPET olagligt trakasserar, övervakar & stalkar sina medlemmar & ex-medlemmar men polisen vågar faktiskt inte göra något mot "kyrkan". Scientologikyrkan hävdar alltid att medlemmarna "klagar inte på det" & t.o.m. godkänt det.

De flesta Targeted Individuals har ingen aning om varför de är utsatta & har absolut inte godkänt det samt klagar öppet om det. Jag hävdar att de flesta vet inte ens om att de är måltavlor för de facto organiserad brottslighet.

Ja, de experiment som du nämner känner jag till sedan tidigare. Framförallt Milgram-experimentet har vi diskuterat förut i någon GS-tråd här på flashback, så jag vill inte upprepa mig genom att kommentera så mycket mer om det nu, men jag håller med dig om att liknande experiment kan vara relevanta att titta på för att få en bättre förståelse för hur folk ställer upp och deltar i gangstalking.

Även scientologi-kyrkans version av gangstalking - som de kallar för Fair Game - har jag kollat upp tidigare. Vad de utsätter sina avhoppare för verkar på många sätt likna den sortens organiserade förföljelser och trakasserier som vi pratar om här.

Nej, de flesta TI's vet nog ännu inte om att de är TI's. Jag började själv förstå vad som egentligen pågick i mitt liv omkring 2013-2014, men har i efterhand insett att det i mitt fall går att härleda så långt tillbaka som till min barndom.
Citera
2019-01-05, 20:51
Medlem
Citat:
Därför att Dr. Robert Duncan erkände öppet i ett e-mejl att han var en CIA-agent mot T.I.:s (extra betald) för att experimentera på T.I.-sällskapet. Han var en T.I.-"visselblåsare" (kom ut som visselblåsare i en TV-show om T.I.s) sedan 2011 INNAN han gjorde sitt erkännande i 2014; CIA betalar personer (PsyOp-agenter) att LÅTSAS vara på T.I.s sida & därmed sprida disinfo./misinfo.:

"I have been trying to confess for a long time. I am a perp. I am paid by the US government to conduct psychological experiments on you. I am deceitful sometimes and I am wrong sometimes. I even accidentally tell you a truth now and then. But they dock my pay when that happens. So, now that you have a full confession. Can we move on and have constructive conversations even knowing that I am trying to hurt you through intentional bad information and theories? Greed is what drives me. I get extra-CIA pay when I can lead you towards irrational and unfounded belief systems. Perhaps it is good mental exercise to be able to critically reason while knowing that a sophisticated perp like myself is guiding you away from God and truth intentionally? " Källa: http://exposinginfragard.blogspot.co...i-am-perp.html & direkt till publikationen av e-mejlet: https://groups.yahoo.com/neo/groups/...ns/topics/1095

EDIT: Dr Robert Duncans "fejkdiplom" i fråga; Duncan erkände i år på Facebook till min personliga kontakt att diplombeviset var fejk (har själv sett skärmdump på den konversationen): http://exposinginfragard.blogspot.co...e-real-or.html

Dr Katherine Horton blev i år öppet -i hennes egna Youtubeshow- avslöjad av sina närmaste medarbetare. Dr Katherine Horton har aldrig lyckats bevisa något av sina påstående om sina implantat & om att bli skjuten av DEW (energivapen) nästan dagligen i över två år. Källa: https://youtu.be/TIN0fF76EvI

Dr John Hall har jag inte inte sett ett officiellt avslöjande om. Det är något jag personligen tror: att de är alla PsyOp-agenter betalda för att sprida disinfo. & rapportera (samla & skicka data) om T.I.s. precis så som Dr Robert Duncan skrev i sitt erkännande.

Helt klart så finns det välkända TI's som är fejk och som har i uppdrag att medvetet sprida mycket felaktig information. Som TI ska man nog vara försiktig med att kontakta dem, och speciellt då dem som sitter i toppen av olika organisationer eller sådana som exempelvis har skrivit böcker i ämnet och tjänar pengar på detta.
Citera
2019-01-05, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GothamCity
En detalj som är bra att känna till. De som kan tyckas styra från toppen av pyramiden är satanistiska Illuminati. Men det är egentligen inte alls de som styr men vi kan låtsas det för att de ska känna sig lite mer allsmäktiga, men de är också "puppets". Det den "onda" kraften måste göra mot TIs är att visa sina avsikter. Ofta handlar det om symbolik via "puppets" som sovande personer inte förstår. Spelar ingen roll om man inte har förstått, de har i sina ögon visat sina avsikter och fått ett tyst medgivande och de har därmed inte brutit mot "rule of the One".
Alltså är det fritt fram för dem att göra de mest jävliga saker ni kan tänka er. MEN om man lär sig spelet, symboliken och koderna kan man parera snyggt. Du behöver bara deklarera på enklaste sätt att du inte går med på det som ska göras emot dig. Det måste nog handla om enskilda handlingar. Inte typ att man generellt inte accepterar att bli trakasserad, tror jag... Enskilda handlingar som har visats i förväg blockar det dock. De vågar inte bryta mot "rule of the One". Så gardera ordentligt när ni blockar Satanisterna!

Det stämmer att de visar sina avsikter i förväg via symbolik och kodat språk. Jag har lite motvilligt blivit tvungen att lära mig hur man avkodar dem. Som det är nu så kan jag läsa dem riktigt bra och har vid ett flertal tillfällen lyckats parera och blockera vad de har planerat att göra mot mig. Man lär sig med tiden att lyssna noga till vad det är de egentligen säger och menar.

En annan sak som de gör är att använda sådant som en TI själv säger och gör och förvrida det och sedan vända deras egen korrupta version av det emot dig. Det liknar det uttalande som poliser gör när de arresterar någon: Anything you say can, and will be, used against you. Därför kan det vara bra att man tänker på vad man säger så ofta som man kommer ihåg det.

Du verkar ha en bra och djupare förståelse för hur de agerar och varför; hela det psykologiska spelet som de spelar. Detta är ju sådant som man inte ser när man precis börjar vakna upp. Men med tiden så klarnar det mer och mer.

Du skrev i ett annat inlägg att du trodde att 2019 kanske kan vara sista året för gangstalking-programmet. Jag är lite nyfiken på varför du tror det. Vad är det, enligt dig, som tyder på detta? Utveckla gärna, fast bara om du vill dela med dig förstås. Hoppas innerligt att du har rätt. Hur underbart det vore i så fall!
Senast redigerad av rosalotus 2019-01-05 kl. 21:36.
Citera
2019-01-05, 21:55
Medlem
GothamCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Det stämmer att de visar sina avsikter i förväg via symbolik och kodat språk. Jag har lite motvilligt blivit tvungen att lära mig hur man avkodar dem. Som det är nu så kan jag läsa dem riktigt bra och har vid ett flertal tillfällen lyckats parera och blockera vad de har planerat att göra mot mig. Man lär sig med tiden att lyssna noga till vad det är de egentligen säger och menar.

En annan sak som de gör är att använda sådant som en TI själv säger och gör och förvrida det och sedan vända deras egen korrupta version av det emot dig. Det liknar det uttalande som poliser gör när de arresterar någon: Anything you say can, and will be, used against you. Därför kan det vara bra att man tänker på vad man säger så ofta som man kommer ihåg det.

Du verkar ha en bra och djupare förståelse för hur de agerar och varför; hela det psykologiska spelet som de spelar. Detta är ju sådant som man inte ser när man precis börjar vakna upp. Men med tiden så klarnar det mer och mer.

Du skrev i ett annat inlägg att du trodde att 2019 kanske kan vara sista året för gangstalking-programmet. Jag är lite nyfiken på varför du tror det. Vad är det, enligt dig, som tyder på detta? Utveckla gärna, fast bara om du vill dela med dig förstås. Hoppas innerligt att du har rätt. Hur underbart det vore i så fall!

Jag tror att TI kommer uppmärksammas i och med The Great Awakening i Qanons kölvatten, kanske redan i vår? Men jag har varit lite överoptimistisk redan förra året men skuggverksamheter som civila snuskorganisationer som CIA håller på med KOMMER att avslöjas.
Citera
2019-01-05, 22:04
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:

Nja, det kan faktiskt vara så att hans 'erkännande' är skrivet med viss ironi (inte minst med tanke på hans bakgrund). Detta torde vara uppenbart för de flesta kan man tycka snarare än att ta detta som ett bokstavligt erkännande (vem skulle för övrigt erkänna något liknande kan man undra...).

Citat:

Det var inte Hortons egen show utan en gemensam sådan. På vilket sätt blev hon otvivelaktigt avslöjad? Kan du själv nämna ett skäl till varför hon skulle vara fejk? Det finns som sagt flera orsaker till att samarbetet upphörde (vilka inte per automatik behöver innebära att hon är fejk). Hortons skriftliga bemötande mot anklagelserna om att hon skulle vara dubbelagent etc.; https://stop007.org/home/black-list/ramola-dharmaraj/

Vad gäller implantat har Horton gjort mätningar både på universitet och i hemmet som visar på att det kan finnas substans bakom hennes påståenden om implantat. Har för mig att hon även - i något program - använt en spektrumanalysator eller dylikt för att visa på onormal strålning mot henne. I program har hon även visat på olika slags hög strålning i sin bostad med hjälp av andra mätinstrument etc. Kom ihåg att dessa attacker är svåra att bevisa för en vanlig person.

Vad är det med Dr. John Hall? Varför misstänker du honom? Finns väl absolut inget skäl till detta.

Är även exempelvis Dr. Eric Karlstrom betald (agent)?
https://www.gangstalkingmindcontrolc...ric-karlstrom/

Vad är det för disinfo som alla dessa fejka personer - enligt dig - sprider? Exemplifiera gärna.
Citera
2019-01-05, 22:36
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Nja, det kan faktiskt vara så att hans 'erkännande' är skrivet med viss ironi (inte minst med tanke på hans bakgrund). Detta torde vara uppenbart för de flesta kan man tycka snarare än att ta detta som ett bokstavligt erkännande (vem skulle för övrigt erkänna något liknande kan man undra...).

Det var inte Hortons egen show utan en gemensam sådan. På vilket sätt blev hon otvivelaktigt avslöjad? Kan du själv nämna ett skäl till varför hon skulle vara fejk? Det finns som sagt flera orsaker till att samarbetet upphörde (vilka inte per automatik behöver innebära att hon är fejk). Hortons skriftliga bemötande mot anklagelserna om att hon skulle vara dubbelagent etc.; https://stop007.org/home/black-list/ramola-dharmaraj/

Vad gäller implantat har Horton gjort mätningar både på universitet och i hemmet som visar på att det kan finnas substans bakom hennes påståenden om implantat. Har för mig att hon även - i något program - använt en spektrumanalysator eller dylikt för att visa på onormal strålning mot henne. I program har hon även visat på olika slags hög strålning i sin bostad med hjälp av andra mätinstrument etc. Kom ihåg att dessa attacker är svåra att bevisa för en vanlig person.

Vad är det med Dr. John Hall? Varför misstänker du honom? Finns väl absolut inget skäl till detta.

Är även exempelvis Dr. Eric Karlstrom betald (agent)?
https://www.gangstalkingmindcontrolc...ric-karlstrom/

Vad är det för disinfo som alla dessa fejka personer - enligt dig - sprider? Exemplifiera gärna.

Dr Duncans erkännande har han själv hållit fast vid sedan 2014 - han har aldrig påstått annat. Jag tyckte också att det lät ironiskt första gången jag läste hans erkännande men så låter han uppenbarligen om du läser hans material & hör honom tala.

Du har uppenbarligen inte lyssnat på hela avsnittet jag länkade till där Ramola säger rakt ut utan tvekan att hon personligen har kommit fram till efter ett år av samarbete att Dr Horton är betald PsyOp-agent som är där för att sprida disinfo. & samla data om T.I.s. Om du ska börja tro på allt som Dr Horton skriver (hon är ändå en duktig & övertygande författare & talare) utan att se hela historia om T.I.-sällskapet & grunden till T.I. vilket är först & främst psykologiska operationer & perception management så kommer du att bli ett offer för den välutformade PsyOp mot T.Is & icke-T.I.s (som ska inte tro på T.I.s & också därmed attackera T.I.s som "nyttiga idioter").

Jag ska absolut inte argumentera om ökända lögnare så som Dr Horton & hennes "bevis" & påståenden. Allt hon påstår finns utlagd som teori sedan 70-talet om implantat & DEW. Det Dr Horton har kvar att bevisa är HENNES egna påståenden - hon har haft 700+ dagar på sig vilket är en lång tid för en geniforskare i högenergifysik från Oxford Uni. som sysslar med det här heltid.

"Finns absolut inget skäl"? Du ser inga skäl alls alltså att misstänka Dr Hall & Dr Karlstrom utifrån bakgrunden till att hela T.I.programmet existerar?
Citera
2019-01-05, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GothamCity
Jag tror att TI kommer uppmärksammas i och med The Great Awakening i Qanons kölvatten, kanske redan i vår? Men jag har varit lite överoptimistisk redan förra året men skuggverksamheter som civila snuskorganisationer som CIA håller på med KOMMER att avslöjas.

Ok, tack för att du förtydligade. Ofta bättre att vara överoptimistisk än överpessimistisk. Vi får fortsätta att försöka hålla hoppet vid liv om att ett framtida avslöjande och ett större uppvaknande kommer att ske.
Citera
2019-01-05, 23:09
Medlem
Rent generellt om att det kan finnas välkända TI's som egentligen är GS-agenter:

Eftersom det finns massor av TI's som egentligen är perps, som inte är välkända, som bara låtsas vara TI's så borde det rent logiskt sett även finnas välkända TI's som bara låtsas. Om det inte gjorde det så går logiken inte ihop.
Senast redigerad av rosalotus 2019-01-05 kl. 23:12.
Citera
2019-01-06, 02:08
Medlem
RiktigTIs avatar
Ni kan ju själva läsa Dr Robert Duncans egna bok från 2016 om organiserad stalking: "How to Tame a Demon - A Short Practical Guide to Organized Intimidation Stalking, Electronic Torture, and Mind Control" - By Robert Duncan BA, MS, MBA, PhD - källa: https://www.scribd.com/document/3120...o-Tame-a-Demon & boken finns att köpa på Adlibris.

"Introduction: I’m sorry this short book has taken so long to write. What the reader should realize is that s/he is not alone. 10’s of thousands of people are going through something similar around the world. This book hopes to give some practical advice and understanding of how different perspectives can cause confusion and frustration for the target and hopes to consolidate some solutions others have found. There are people that have been released from the programs but this is rare. It is more realistic to expect the intensity of the various attacks to be lessened and whereby personal physical and psychological coping mechanisms are found.This book is basically a compilation of the most commonly asked questions a novice asks when brought into these horrific government programs of experimentation, manipulation, and silent assassination. The questions are answered as simply and succinctly as possible. This book is not meant to produce false hope. It hopes to alleviate suffering. It offers suggestions from hundreds of TIs through anecdotal stories. It seems that what works for one person does not necessarily work for another. Large scale studies have not been done because of the lack of government grants in this area for the “fringe”. As more and more people come forward, the fringe will become the norm."

"Government Mind Control Programs: Many of the discovered government mind control programs use trauma based conditioning. Here is a short list of revealed programs. Project Bluebird, initiated in 1949, was the first CIA behavior modification program. Bluebird morphed into Project Artichoke to create programmed assassins and split personality spies. Then the CIA added to the goals of the program into its most famous mind control program, MKultra, for espionage, counter-espionage, and clandestine manipulation of global politics. Thousands of pages were declassified on this program during the 70’s Church hearings. These programs were followed by many others under new names and budgets such as MKdelta, MKsearch, Chatter, Spell Binder, MkNaomi, etc. The current programs are classified but MKultra continues in new forms and under new names and budgets. Another common program is a trauma induced form of mind control call Monarch programming. Project Stargate was a cover story of psychic spying however it used very advanced remote sensing and influencing technologies on human beings which has become global. The leaked newer programs follow Disney themes."

"Every action a TI can do damns them. It is a checkmate before the target even realizes they are at war with an unknown enemy. It is not exactly fair, but neither is war or life in general. There are many experiments and reasons for doing these horrific long term crimes against humanity in order to sample points of culture, languages, and countries, but let’s look at some of the most brutal programming and silent assassination methods the US government is doing to create false flag fear in the general public."

"Once the target realizes that they are in the program, they have immediate goals in response to their pain and terrorism. The first is to make people believe them. This is a difficult task to prove to people what they are experiencing. Next they want to stop the targeting and get relief and their lives back. They seek answers and ask, “why me?”, “who is behind it?”, and “how it is done?”. In the beginning they seek the simplest answers, but after a few years and more investigation they realize it is much, much bigger than they first realized and the politics and technology is far more complex and sophisticated than they first thought.

"What are they up to? The answer is kind of disappointing. Everyone thinks their lives are the most important but that isn’t true to the war machine. TIs are just a data point amongst 10s of thousands. The short answer is data collection of mind control, practice, improve the victory of all possible outcomes, plausible deniable assassinations, false flag terrorism, and to incite wars. There is more than one purpose for the torture and mind control experiments and operations."
Senast redigerad av RiktigTI 2019-01-06 kl. 02:15.
Citera
2019-01-06, 04:08
Medlem
RiktigTIs avatar
Vidare skriver Dr Duncan i sin bok:

"What is Group Organized Stalking?: Government mind control programs and intimidation techniques often use many groups of stalkers. Stalkers present themselves through correlation of events and often convey specialized knowledge of which only the target would know. This is part of “spooking” the target. It is done intentionally and meant to heighten paranoia. Targets ask themselves, “What well funded organization can do this? And why are they doing it to me?”

The target gets confused by the time they realize they have been targeted. It is usually a gradually onset. One reason is to mimic the symptoms of paranoid schizophrenics. The major goal is to induce paranoia. The target is usually first stalked by ground agents then once paranoia gets induced they don’t need to use the technique that much anymore. The mind will naturally ascribe all coincidental events as if “they” are doing it. There are several techniques used to stalk the target. Let’s cover a few examples.

With over 950 claimed targets of organized stalking interviews, most of the stalkers use these techniques to put fear into the victim:
-Destruction or theft of intellectual property or possessions that are personal and often not of value to a common thief.
-Repeating a conversation that is esoteric and of personal interest to the target by a stranger.
-Groups acting in a strange way to intimidate often called “street theater”.

There are several techniques that have been published in various counter intelligence manuals that employ stalking as a form of intimidation. COINTEL-pro is one of the most well known programs. The provocateurs want the target to know that they are under surveillance. It is not incompetence on their part that they are noticed. The government has no shame that they are using your tax dollars against you.

Some researchers speculate that the newer technologies of mind control allow for a new form of stalking using commoners that are not aware that they are participating in the stalking program against the target.

Now let’s look from a psychological perspective. Everyone is trained to believe that if someone thinks people are stalking them, especially the CIA, they have a mental illness called “paranoid schizophrenia”. How were we taught this? Hearing another person in your head can also be diagnosed as a mania stage of bipolarism. What differentiates a technology from a naturally occurring mental illness? The DSM manual of psychiatric disorders is of no use and many professionals don’t use it. Disabling a target is an objective. Inducing symptoms of mental illness is the game. “Causing irrational behavior in public” is an MK-Ultra objective to discredit the target, often called “Gas Lighting”.

Gas lighting occurs in many real and induced forms of hyper sensitization. Some are real perspectives and others are sensitization of the set triggers which evolve on their own. This is all quite intentional for those in the program. It is like how people are sensitized to hearing their name called in a crowded room. This can be done with any color, symbol, or numerology."

"What is Media Stalking?: After much thought about TIs media stalking experiences, I can only come to a few logical conclusions of how it is done. First let’s start off by describing the subjective experience. People say that television shows, news agencies, internet groups, radio and other kinds of media know their thoughts and are giving feedback to them just after their thoughts occur as if the person is talking directly to the targeted individual. This situation is caused by a combination of group stalking, gas lighting and psychotronics. The TI’s whole reality has been hijacked. They are looking for answers everywhere. At this point psychotronic technology will be used to transmit a type of paranoia where random connections between things seem more relevant. All it takes is one random comment to be made by someone in the media that seems to be connected to a TI’s experience. The TI will then become fixated on that media person and will find conspiracy where there is only coincidence.

There is a neuroscience principle that describes how Déjà vu works. The basic description is when the brain stores information; the timing is occasionally off creating an error of perception of information storage and retrieval. The brain will retrieve a memory milliseconds after it was just written into the memory giving the perception that the thought occurred before. This might explain some media stalking.

The mass news media and corporations are owned by a few people. Americans believe their media is free from propaganda and only Russia and China do it. Nothing could be further from the truth. Torture of Americans by the government is a very taboo topic. Also the evidence is difficult to come by. What is obvious to the target appears like a mental issue to an outsider. Alternative media covers the topic but that doesn’t help the population to take action. The hope from TIs is that once the topic hits main stream media people will protest and somehow stop the torture and silent kill weapons. The US government cannot admit what it has done and is doing. It would mean the destruction of the US and a greater holocaust than Nazi Germany would have to be admitted. All trust and legitimacy would be lost forever.

There are many popular examples of TIs that were “media stalked” and what they did. David Letterman had his. Dan Rather was beat up by two Tis. President Reagan’s shooter was communicating with his TV. This can be a dangerous invoked delusion most likely part of the typical Manchurian Candidate, programmed assassin projects.

People are programmed since pledging their allegiance to their country in childhood. They are programmed by advertising and propaganda on television and even history books they read. But direct mind control through retraining the brain patterns and using Skinner behaviorism techniques alters the freedom of a soul and programs them including their religions. We are programmed through life experiences, subtle and direct forces. Knowledge and awareness of these programming techniques can set you free."

"Who is behind it?: People talk about aliens because 60 year advanced technology seems like magic to the general population. Mind control and the brain code being deciphered are quite real but require a lot of education to understand. NSA, CIA, DIA, and the alphabet soup agencies are the conditioned and indoctrinated unbeknownst to themselves of how they are manipulated. It is the liars, the power hungry and greedy of the military and corporate forces that trick scientists and politicians to do their bidding. For the rest of the population who have yet to be tortured by government agencies this seems as a shock or conspiracy theory. In the other portion of the population, the government is there to make them feel secure in their cages. Many believe it is an ex-boyfriend or lover, boss, neighbor, doctor, or dentist, etc. doing this to them. These are red herrings. Please don’t fall for this trickery of the devil."

"Are they stealing my intellectual property?: This is the spy game. Yes, they do this. Usually the TI is told that to make them angry and stress them out more. The handlers and spy agencies want to be in control of all new ideas and who brings them to market or warfare. It is impossible to prove but the capability is there and is part of corporate espionage."

Personligen vet jag att allt stämmer om Organiserad Gang Stalking & Media Stalking. Det är vad som SPECIFIKT kallas Psychological/Information Operation/War & Perception Management. Hollywood är lättmanipulerat av dessa PsyOps & dess agenter genom inflytande & finansiering. T.ex. CIA sätter upp ett frontbolag som syftar till att finansiera specifika filmer, serier & böcker. Frontbolaget (CIA-utvalda anställda) väljer vilka storys den vill ha inflytande över genom kapital (finansiering) & kan även ge ut egna skripter (& ändra andras skripter) & finansiera helt på egen hand egna filmer Så fungerar inflytande i nöjesindustrin för alla bolag. I dessa fall är det vanligt att de inflikar meddelanden i filmer/serier för att hjärntvätta men sådana saker upptäcks väldigt enkelt av vissa T.I. som är indirekt tränade att upptäcka mediamanipulation
Senast redigerad av RiktigTI 2019-01-06 kl. 04:52.
Citera
2019-01-06, 11:06
Medlem
Citat:
Dr Duncan skriver också:

"What are “Trolls”?: Trolls deserve a mention. Trolls is a term for a psychological illness where people on the internet infiltrate celebrity groups or any cause and enjoy pretending they are one of the group then creating strife through rumor or spoofing other people’s identities. This is an outlet for sociopaths and anarchists. Trolls are experts at getting under your skin and use fake identities because of their cowardly acts that would classify as libel, stalking, and harassment. There is another group of paranoids that hang in the internet support groups that don’t have any strategy to fix their situation and think everyone is a troll, agent, or “perp”. They accidentally do the dirty works of these classifications of people. This book is most relevant to new “TIs”. They have a multivariable, large chess game to play, psychological war games. Not everyone understands “game theory” and just react to each confrontation that they encounter. Only those that see the future and many moves ahead of time can be useful to change the future if they know to change the rules of the game and get out of their “Skinner Box” The only practical advice, like much of the advice in this book, is to ignore them. If you are on Facebook, you can report them but they will just create new accounts. Most troll accounts have very little history and few friends are some clues to avoid friending them. The support groups you can do nothing about and hope the moderator can remove them but sometimes the moderator falls into the antagonist role. Drama is an addiction for some people. Look at how popular soup opera’s are. With all the signals and pain induced into a target, it is difficult for them not to become bi-polar and experience extreme emotions and become overly sensitive to attacks on their character."
Alltså det där är mänskliga tendenser. Människor är inte bra. Jag brukar fjanta mig för mig själv hemma men tröttnade precis (sjunger högt, falskt och tramsigt utan att bry mig om jag hörs).

Har skrivit flera inlägg på Facebook och absolut att jag sannolikt har trollkonton på vänlistan eftersom de inte är mina vänner som jag har där. Tröttnade helt enkelt på någon lam ursäkt jag fick av en skitsnackande tönt och accepterade flera individer för att bevisa att jag med några hundra vänner kan få fler likes på ett fotografi än vad han får med sannolikt minst tusen (jag gissar på mycket längre vänlista än så).

Om ni verkligen vore stalking offer skulle ni inse att man blir lite likadan eller iallafall inte bryr sig om att man själv ser ut som ett troll. Men de är verkligen losers som jävlas med andra. Gjorde snabbt någon bild tidigare med texten: Manshora, när du misslyckats med allt annat i livet. En text man kan applicera på troll o.d också om man vill. Varför bry sig?

Mina inlägg på Facebook berörde 2012 eftersom jag blivit riktigt irriterad på att återse någon som försöker utnyttja mig för sex trots att jag avvisat honom flertalet gånger då jag en gång i tiden gjorde misstaget att träffa honom. Jag föraktar män som tror att de kan utnyttja mig och andra kvinnor och skrev en annan bildtext (jag heller inte la upp) Porrskadade män ser kvinnor som behandlats illa av andra män som inledning på en porrfilm. Lite av föraktet jag känner inför de här typerna som äcklar mig men jag la inte upp dem (bilderna var inte på dem utan gratisbilder).

Människor som inte uppträder mot andra, gör det överallt och förstör för dem själva även om de som jag läste i en spalt om narcissism, älskar att kalla andra för galna och trycka på knappar för att provocera fram galna reaktioner för att sedan njuta av det. De är tomma, ihåliga och inte särskilt mycket av innebörd.

Dansar du själv med, håller du på något vis också takten. Förr eller senare.
Senast redigerad av Utlovad 2019-01-06 kl. 11:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in