Citat:
Ursprungligen postat av
Xpander-
Oavsett vad man tycker om sexköp är det ju efterblivet att ständigt se en man med hög sexualdrift som förövare till något brott, samt en kvinna som tjänar 25000 per dag, på 10kundet, som ett offer för hon säljer sin vagina helt frivilligt och som älskar lätta pengar samt att utnyttja desperata män.
Hela tankegången kring detta fenomen är ju totalt efterblivet i Sverige.
Detta är inte trafficking uppenbarligen.. Och det finns kvinnor som inte ser sin vagina som något heligt utan snarare som en kassako, avancerad massage, som öppnar upp för henne att leva lyxliv. Att andra människor som ej är delaktiga i denna affärsuppglrelse ens bryr sig pga av sin moralism, är helt sanslöst.
Frivilligt sex mellan 2 vuxna kan vara motbjudande, men hur fan kan man tycka att man själv ska lägga sig i detta, och att det minsann är fel, är för mig obegripligt. Kunde inte bry mig mindre faktiskt, oavsett hur osmakligt jag själv tycker det är, precis som med gruppsex och allt vad folk håller på med. Bara för jag tycker det är osmakligt betyder det inte att andra gör det.
Feministerna har artiklar i aftonhoran som behandlar vaginamassage. Gratis reklam till kvinnan eller kvinnorna som massarar kvinnors fittor så de kan uppnå orgasm. Det kostar säkert en slant att bli fittmasserad och kanske kommer det en smygorgasm lite då och då. Snacka om könshandel.