2020-02-15, 07:48
Bannlyst
Kolla själv på SVT morgonstudion från igår, intervju med fittpolisen 08:53 in i programmet:

https://www.svtplay.se/video/24909999/morgonstudion/morgonstudion-14-feb-06-00-2
Citera
2020-02-15, 08:14
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Finns absolut ingen substans i feministernas ältande att det alltid är bakomliggande tvång. I det aktuella fallet finns ingen hallick eller liknande vilket är svårsmält för feministerna. Därför försöker de med alla medel ljuga och hitta på med hjälp av beskäftiga tes-drivande journalister på bla SVT. Som du så rätt skriver finns tusentals frivilliga horor som muntert särar på benen för 2500 + . Ser man till kundunderlaget i det komiska tillslaget så stärks bilden av just frivilliga höginkomstknullande luder.

Tusentals hyreslägenheter i stockholm med privata värdar hyr ut stora delar av sitt bestånd till företag som i sin tur bedriver lägenhetshotell tex beautiful apartments. Hyresvärden får in minst dubbel hyra och företagshotellet tar runt 1000 spänn per dygn, småpengar för en hora som spretar ihop 5000 + per dygn. Ludren registrerar enskild firma och vips är det både lagligt och omöjligt att åtala någon för koppleri eller tillhandahållande av lokal för sexhandel. Tack vare de impotenta och korrupta politikerna som i många fall själva är stamkunder hos hororna samma gäller fittpolisen (som nämnt ett vedertaget begrepp inom kåren på den grupp som jobbar med sexhandel/ prostituerade).

Hursom så är det aktuella tillslaget enbart en skandal när ungdomar blir rånade, kvinnor misshandlas, fastigheter sprängs och detta dagligen.

Vänligen visa på att detta inte är hallickverksamhet.
Citera
2020-02-15, 08:15
Medlem
640523s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Tror jag inte ett dugg på. Alva Myrdals barnbarn! Nä!! Dessutom är supertråkig.

I de lugnaste vatten etc...
Citera
2020-02-15, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Kolla själv på SVT morgonstudion från igår, intervju med fittpolisen 08:53 in i programmet:

https://www.svtplay.se/video/24909999/morgonstudion/morgonstudion-14-feb-06-00-2
nån sexköpare har varit tidigare där är jag säker på och var inte nöjd med tjejen horan och anmälde det till polisen gata läggenhet nummer och sa att där är tjejer tvingades att sälja sex och att dom poliser ska rädda henne.annars hur skulle polisen spana den lägenhet det finns massor av såna bordell lägenheter som polisen får inte tips av tack vara att kunder sexköpare var nöjda och inte som dene hen man hen pojke som anmällde just dena lägenhet
Citera
2020-02-15, 08:19
Medlem
[quote=Bananaman11|70278504]
Citat:
Ursprungligen postat av Bananaman11
jävla snutar så är der dom skäller ut min sprit ur flaskan ibland när jag är i parken på sommarn

Ring Greta. Man får inte hälla ut sprit på gräsmattan. Det skadar klimatet i längden. ONT,
Detta liknar snutfälla vilket inte är helt ok. Varför stryker inte de två snutflickorna omkring gäng med Afghanska hittebarn. Där kan man tråla ordentligt.

https://www.youtube.com/watch?v=UXX3ITT1K50
Citera
2020-02-15, 08:31
Medlem
RazorKevlars avatar
Trafficking och hallickar är sällsynt idag! Men fittpoliserna som tjatat till sig det ”projektet” tycker naturligtvis att det här lika spännande som kittlande.

”Dom kommer ifrån fattiga länder och är fattiga.” Ja, så kommer de hit med guldgruvan och gör bra med deg. Jag har dragit på ett helt gäng med Top Ten Cinderella-eskorter. Det här är drivna kvinnor som tar hand om sig sig själva och med internet behövs inga hallickar.

Feminism är orsaken till den ökande prostitutionen!
Senast redigerad av RazorKevlar 2020-02-15 kl. 08:33.
Citera
2020-02-15, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Bra för polisen, dom behöver förbättra sin brotsstatistik efter alla sprägningar och gängvåld.

Men det är lite som när dom införde hårdare trafikkontroller, meh är en spontan reaktion.

Nu kan det ju vara gäng som äger bordellerna.
Citera
2020-02-15, 09:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Vänligen visa på att detta inte är hallickverksamhet.
Kan du utveckla din fråga lite? Vad specifikt vill du jag ska svara på?
Citera
2020-02-15, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
Oavsett vad man tycker om sexköp är det ju efterblivet att ständigt se en man med hög sexualdrift som förövare till något brott, samt en kvinna som tjänar 25000 per dag, på 10kundet, som ett offer för hon säljer sin vagina helt frivilligt och som älskar lätta pengar samt att utnyttja desperata män.

Hela tankegången kring detta fenomen är ju totalt efterblivet i Sverige.

Detta är inte trafficking uppenbarligen.. Och det finns kvinnor som inte ser sin vagina som något heligt utan snarare som en kassako, avancerad massage, som öppnar upp för henne att leva lyxliv. Att andra människor som ej är delaktiga i denna affärsuppglrelse ens bryr sig pga av sin moralism, är helt sanslöst.

Frivilligt sex mellan 2 vuxna kan vara motbjudande, men hur fan kan man tycka att man själv ska lägga sig i detta, och att det minsann är fel, är för mig obegripligt. Kunde inte bry mig mindre faktiskt, oavsett hur osmakligt jag själv tycker det är, precis som med gruppsex och allt vad folk håller på med. Bara för jag tycker det är osmakligt betyder det inte att andra gör det.

Feministerna har artiklar i aftonhoran som behandlar vaginamassage. Gratis reklam till kvinnan eller kvinnorna som massarar kvinnors fittor så de kan uppnå orgasm. Det kostar säkert en slant att bli fittmasserad och kanske kommer det en smygorgasm lite då och då. Snacka om könshandel.
Citera
2020-02-15, 09:36
Medlem
flashforwards avatar
Elin Sjögren
Linnea Horgby
heter lesborna som satte dit heterosexuella män istället för att jaga riktiga bovar.
Chefen som godkände deras arbetskostnader (för våra skattepengar) mot friviligt sex är okänd.

Var håller skatteverket hus?
Polislesborna har kanske inte kontaktade skatteverket så att förtjänsterna kan beskattas.
Citera
2020-02-15, 09:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Nu kan det ju vara gäng som äger bordellerna.
Gripa efter halmstrån hjälper inte i det aktuella fallet. Det är de facto frivilliga horor som tjänar mer än random advokat per timme. Feministerna och fittpolisen har gjort bort sig igen.
Citera
2020-02-15, 09:50
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Här är en från samma härva som förnekar brott: https://imgur.com/a/srLvSDy

Rättegång äger rum:

https://www.domstol.se/globalassets/filer/domstol/stockholms_tingsratt/forhandlingar-2020/forhandlingar-2020-02-17----21.pdf

Tack.

Du vet inte vilka de andra adresserna är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in