2020-02-14, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Nej. Läs när han är född så fattar du

Ok. Han är bara så jävla slibbig och vidrig, så det hade inte förvånat mig.
Citera
2020-02-14, 19:55
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskanz
Ok. Han är bara så jävla slibbig och vidrig, så det hade inte förvånat mig.
Jo.. känns inte som en horknullare. I så fall skulle han gå all in på Riche i hörnet av skilsmässodiket. Stora baren alltså o borden in höger.
Citera
2020-02-14, 20:36
Medlem
Är emot insatsen så länge vi inte snackar om
Traffickinghärva
Citera
2020-02-14, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Jasså, det värsta är inte att det kan ha varit tal om trafficking?
Handlar inte om trafficking då hade krigsrubrikerna vara helt annorlunda. Det är svenska tjejer syns även på priset 2500 och på kundunderlaget. Fittpolisen gjorde det lätt för sig och knasade en välfungerande verksamhet eftersom de inte duger till att plocka riktiga kriminella som traffickerar och tvingar öststatstjejer.

"Fittpolisen" är ett vedertaget begrepp inom kåren avser poliser som jobbar med prostitution. Står längst ner i rang jämfört med riktiga poliser inom våldet, knarket etc.
Citera
2020-02-14, 20:52
Avslutad
Få se om det blir locket på som på 70-talet eller om man gör exempel av dessa torskar nu för att försöka visa för Svensson att man minsann tar i hårdhandskarna för att avleda från alla fall som läggs ner och avskrivs hela tiden på helt absurda grunder.
Citera
2020-02-14, 21:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
ja polisen prio verkar ju vara att sätta dit män som betalar 3000 sek för ett samlag Eller blowjob. än att bry sig som folk som skjuter ihjäl varandra

en aningens märkligt beteende

Dessutom har ju dessa torskar redan kommit undan med böter ser jag nu. Men det är ju ändå i alla fall lite strängare än när Geijer fick ett jävla stipendium uppkallat efter sig av DN.
Citera
2020-02-14, 21:36
Avslutad
Här är en från samma härva som förnekar brott: https://imgur.com/a/srLvSDy

Rättegång äger rum:
Citat:
to 2020-02-20 13:30 - 14:00 Huvudförhandling B 1835-20 försök till köp av sexuell tjänst
https://www.domstol.se/globalassets/filer/domstol/stockholms_tingsratt/forhandlingar-2020/forhandlingar-2020-02-17----21.pdf
Senast redigerad av oshin.cantwell 2020-02-14 kl. 21:39.
Citera
2020-02-14, 21:47
Medlem
Petermadsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Ingv*s, (han är 66 år)? Jag skämtar bara, men i de lugnaste vatten.....Syns ju ofta i media iaf!
Det finns en till ekonom som heter Stefan som är runt 60 och varit med i tv några gånger. Men frekvent vet jag inte

En cowboy har sin revolver i ett??
Citera
2020-02-14, 21:49
Medlem
640523s avatar
Stefan Fölster.
Citera
2020-02-14, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Paleon
😂😂😂

Själv kom jag att tänka på Ern*t Kirch*teiger. Kastar upp namnet i luften 🤔
Ja varför inte.
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Fint folk värre;
En bankchef i 60-årsåldern på Östermalm i Stockholm har dömts till 50 dagsböter, totalt 45 500 kronor, för sexköp den 31 januari.

En Sverigechef för ett internationellt börsnoterat företag bosatt i södra Sverige har dömts till 50 dagsböter, totalt 40 500 kronor, för sexköp den 29 januari.

En toppekonom i 60-årsåldern, bosatt på en av Stockholms exklusivaste adresser och flitigt förekommande i media, har dömts till 50 dagsböter, totalt 32 500 kronor, för sexköp på Södermalm i Stockholm den 31 januari.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/P9zp1X/toppekonom-greps-i-sexkopsrazzia
Har vi inga politiker? De bör väl vara i samma inkomstgrupp och då besöka samma bordeller?
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Dessutom har ju dessa torskar redan kommit undan med böter ser jag nu. Men det är ju ändå i alla fall lite strängare än när Geijer fick ett jävla stipendium uppkallat efter sig av DN.
Ja Geijer minns man och hur Palme skydda han, skulle vara intressant om vi har några socialdemokratiska sexköpare i detta fallet som Löfven kan försvara.
Citera
2020-02-14, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Jasså, det värsta är inte att det kan ha varit tal om trafficking?

Vad talar för att det var trafficking? Sverige har väldigt få fall av människohandel utan oftast är det kvinnor som kommer hit frivilligt.
Citera
2020-02-14, 21:55
Medlem
Helt säkert är att de inte är sverigedemokrater då hade de varit uppbildade i Aftonbladet och Expressen mm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in