2020-02-14, 19:34
Medlem
Petermadsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Hade vart nått för sönerna Sigge och Fredrik med en farsa som åkt dit för sexköp..men Nej.. tror mer på en annan ekonom med samma förnamn och som syns ibland i tv, en med hängslen...
Och ljusrosa skjorta
Citera
2020-02-14, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Men som svar på dina egentliga frågor.

Jag vet inte.. bara sa att det kan ha varit en person som faktiskt ville hjälpa polisen pga att hon sitter i en vidrig position.

Eller så är det ett lyxluder som polisen sätter hårt jävla tryck på o hotar med att sätta blåslampan i arslet på henne så det pajar hennes inkomster.

Kan vara vad som helst.. men det är kanske så att det inte är så jävla konstigt att hon gav polisen bevis för vad som skett. Vilket var det du ansåg vara väldigt illa.

Självklart finns det en orsak till varför hon uppger bevisen trots att hon mister kunder på det. Sen exakt vad orsaken är ..

Nu la jag till o med mer än en sekund på dig dessutom 😄

Det får de inte göra. Och ska vi spekulera kring att polisen gör vad fan de vill för att få informationen jag då är det helt jävla ointressant.

Det förvånar mig inte. Kvinnor är så. Egoistiska.

Det är väldigt illa. Sätta dit sina egna kunder. Speciellt när hon, enligt lag, inte kan få någon fördel för det.

Kan inte någon bara hänga ut henne.. Hennes annons har tydligen funnits uppe på rosasidan, så fram med skiten.
Senast redigerad av BlackRockInc 2020-02-14 kl. 19:39.
Citera
2020-02-14, 19:39
Medlem
Annars finns ju SF.
Citera
2020-02-14, 19:41
Medlem
Pancevs avatar
Vad fan.. det är ju inte så att människor begår korrekta handlingar hela tiden direkt.

Vare sig poliser elr luder kör väl by the Book direkt alltid. Deras världar är ju inte direkt fylld av logik o rak konsekvens 😄

Och nej.. jag är ingen snuthora.
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Det får de inte göra. Och ska vi spekulera kring att polisen gör vad fan de vill för att få informationen jag då är det helt jävla ointressant.

Det förvånar mig inte. Kvinnor är så. Egoistiska.

Det är väldigt illa. Sätta dit sina egna kunder. Speciellt när hon, enligt lag, inte kan någon få någon fördel för det.

Kan inte någon bara hänga ut henne.. Hennes annons har tydligen funnits uppe på rosasidan, så fram med skiten.
Citera
2020-02-14, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Det värsta är att feministpoliserna sitter och raljerar och hånar en av de gripna i SVT nu på morronen. Nämligen hade en av de gravt kriminella sparat och gnetat en lång tid för att få ihop pengar till sexet. Äntligen äntligen hade han lyckats spara in på allt han kunde och nu var det dags, han hade säkert förberett sig med skumbad, rakat sig, smort in sig med luktagott, klätt på sig med det bästa kläderna och stolt och förväntansfullt stegat iväg. Nervös såklart inför mötet med en varm äkta tjej och nu skulle han stolt ta fram börsen och bläddra upp arvodet (troligen en kort åktur över på 30 sekunder) istället plockade feministpolisen den stackarn. Som de hånfullt sa i SVT "nu får pengarna gå till böterna istället hahaha"... tycker jag är lite taskigt. En riktig polis hade sagt "ja ok du får 10 minuter men dra på lite". Så ligger det till

Jasså, det värsta är inte att det kan ha varit tal om trafficking?
Citera
2020-02-14, 19:44
Medlem
Mindbusinesss avatar
Fint folk värre;
En bankchef i 60-årsåldern på Östermalm i Stockholm har dömts till 50 dagsböter, totalt 45 500 kronor, för sexköp den 31 januari.

En Sverigechef för ett internationellt börsnoterat företag bosatt i södra Sverige har dömts till 50 dagsböter, totalt 40 500 kronor, för sexköp den 29 januari.

En toppekonom i 60-årsåldern, bosatt på en av Stockholms exklusivaste adresser och flitigt förekommande i media, har dömts till 50 dagsböter, totalt 32 500 kronor, för sexköp på Södermalm i Stockholm den 31 januari.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/P9zp1X/toppekonom-greps-i-sexkopsrazzia
Citera
2020-02-14, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Vad fan.. det är ju inte så att människor begår korrekta handlingar hela tiden direkt.

Vare sig poliser elr luder kör väl by the Book direkt alltid. Deras världar är ju inte direkt fylld av logik o rak konsekvens 😄

Och nej.. jag är ingen snuthora.

Tack. Det vet jag. Speciellt polisen i Sverige.
De förråder gärna medborgarna de har svurit en ed att tjäna.

Luder är som de är.. tyvärr.
Polisluder är densamma.
Priviligerade pyskfall hela bunten som tänder på att hänga ut och sätta dit män.
Förutom trafficking offer, såklart.

What comes around goes around. Fabricera mot fel person and it'll come around.
Citera
2020-02-14, 19:45
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Michael Dahlen är en känd ekonom....

Bor i Älvsjö, kan inte ens med Aftonbladets måttstock anses exklusivt.
Citera
2020-02-14, 19:46
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d000derhultarn
Kj*ll A Nordstr*m, 61 år, Djurgården?
Hur ofta är finnen på tv egentligen?

Å andra sidan är ju kommentarerna.. lite mer sånt som han kanske skulle säga snarare än att ex Bergqvist skulle säga det. Känns mer som den knastertorra o lätt dryga stilen inte är RB.

Finns ju inte så många att välja bland egentligen.
Citera
2020-02-14, 19:47
Medlem
Vilken jävla CUCK för övrigt som sagt "tack för att du grep mig".

ugh.... riktig jävla svensson.
Citera
2020-02-14, 19:47
Medlem
Claes Hemberg???
Citera
2020-02-14, 19:49
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskanz
Claes Hemberg???