2020-02-14, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Petzy är inte i bubbelpoolen han har fått nya vänner Anty och co! Amelia går ingenstans utan anty
Petzy? Amelia?

Jävlar, hur svår dyslexi har du?

I min uppfostran lärde jag mig att aldrig prata om någon jag inte kan namnet på, då det är en av de värsta formerna av brist på respekt.

Så snälla, lär dig namnen eller ge fan i att skriva om personerna.
2020-02-14, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkzi
Håller med! Jasmine är ingen influencer, hon är inte tillgjort och är bara söt och gullig, en naturlig person. Gillar henne väldigt mycket, hon slår aldrig Sami i en utröstning dock.

tror också sami har ganska många fans som röstar på honom så tror jasmine åker tror dock att ingen åker ut denna vecka
2020-02-14, 12:20
Medlem
DjPuttes avatar
*suck* Fan vad den som styr directors cut fastnat i sovrummet och ett intet sägande samtal snacka om att dem är skitnödiga över att kanske visa ngt annat av intresse....
2020-02-14, 12:21
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forsakenbear
Men satan vad du höjer henne till skyarna. Ex eller tjejkompis?

Ok, det kanske blev för mycket. Men hon är en grym och (faktiskt) omtänksam tjej också. Men det kommer ni ju märka ändå, givet att hon får vara kvar. Så jag ska inte babbla mer om det.

Nej, jag känner henne inte så. Har visserligen en tjejkompis som i sin tur känner JP. Men det hör inte hit. Jag träffar henne aldrig i privata sammanhang, jag är bara en trogen "Palm", dvs följare av hennes kanal.

Jag visste inte om att hon skulle in i huset förrän det var ett faktum nu i morse. Så det blev en positiv överraskning. Nu blir iaf Big Brother intressant. Det tyckte jag inte innan detta hände. Kul att ha någon att hålla på också.

Tror iofs inte att JP har någon chans att vinna. Hon är inte den där vinnartypen med taktiskt tänkande(knivhugg i ryggen) direkt, som säkert krävs för att ta hem det.

Så, nu ska jag inte spamma tråden mer med mina sympatier för "Stumpan"
Senast redigerad av Belavia 2020-02-14 kl. 12:23.
2020-02-14, 12:22
Medlem
Gillar Jasmine. Känns väldigt naturlig och inte lika tillgjord som de andra. Segt om hon måste lämna, vilket hon tyvärr lär göra om hon skulle ställas mot Sami. Vill hellre ha ut Lisa.. så otroligt tråkig.

Men ingen lär väl åka ut denna vecka? Eftersom två fick lämna igår och vi bara fått in en ersättare. Såvida de inte tar in en till under dagen.
2020-02-14, 12:26
Medlem
MrBodils avatar
Nu har det ju bara gått några dagar men det är som bäddat för att bli den torraste säsongen av big brother någonsin..

Jämför med 2012 då det inte var TV4 som satt bakom spakarna!

Det här är bara en liten del av allt som hände den gången, best of Joe: https://youtu.be/xX1xarVLVdU
2020-02-14, 12:26
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Bredden finns inte och med den så kommer inte dramatiken samt nattliga eskapader i sängen, Dessa är mer rädda om sitt rykte på nätet än ngt annat och det är felet i castingen då det finns ingen Peter el Jessica för den delen som tja var lite små vilda!
Ja håller med.
Ja tror det skulle bli bättre tv med mer vanliga deltagare. Bättre diskussioner och mindre eftertanke på hur de ser ut och vad det egentligen gör. Mest fjollande nu.
Nu är dom flesta likadana vilket bara blir tråkigt.
2020-02-14, 12:28
Medlem
Enligt klädseln tror sig mergim vara medlem i det amerikanska gänget "bloods" - Haha, vilken tönt!
2020-02-14, 12:31
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Nä, men eftersom vissa har stört sig genom åren på just smaskandet så har hon ibland fått förklara att det ingår i jobbet att vara så. Att hon inte äter på det viset till vardags och privat.

Det är inte många i Sverige som klarar av att göra den typ av Mukbang som Pamlin gör. Om ens någon annan. Mukbang är en konstform, och hon arbetar med en av de svårare diciplinerna inom mukbang.

Dessutom lär hon vara den enda i landet som kan ösa i sig "skräpmat" och ändå vara perfekt pinnsmal, bara en sån sak.

Så jag är en stolt "Palm"(hennes följare kallas för just "palmer", som kommer av hennes efternamn: Jessica Pamlin)

Grym tjej! Vad är det du inte förstår?

I västvärlden är smaskande ett smaklöst dåligt bordsskick bara, inte någon konstform. Inte ens på en kebaberia i socialklass 3-område smaskar man. Usch, bara usch.
HUR, hur hur kan man casta en människa som bara äcklar sig som levebröd på sociala media? Jag fattar inte.
2020-02-14, 12:32
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Enligt klädseln tror sig mergim vara medlem i det amerikanska gänget "bloods" - Haha, vilken tönt!
Sa han det?
2020-02-14, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBodil
Nu har det ju bara gått några dagar men det är som bäddat för att bli den torraste säsongen av big brother någonsin..

Jämför med 2012 då det inte var TV4 som satt bakom spakarna!

Det här är bara en liten del av allt som hände den gången, best of Joe: https://youtu.be/xX1xarVLVdU

Dom tiderna är tyvärr förbi här i pk sverige
2020-02-14, 12:34
Medlem
Isabel Pereira ber om ursäkt för sitt uttalande i ett inlägg på Instagram.

Citat:
”Jag vill först och främst be om ursäkt till samtliga som blivit illa berörda utav mitt klumpiga uttalande i går i Big Brother huset. Det var ett slarvigt skämt och jag tar på mig det. Har full förståelse för att tv4 valde att plocka ut mig från huset då detta var helt oacceptabelt. Jag ber återigen om ursäkt. Det är aldrig okej att göra rasistiska eller nazistiska uttalanden oavsett om det är på skämt”, skriver Isabel Pereira på Instagram

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in