2020-02-14, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zlatansdotter
Fick du dem?

tyvärr men nån han säkert
2020-02-14, 11:33
Medlem
Petzy är inte i bubbelpoolen han har fått nya vänner Anty och co! Amelia går ingenstans utan anty
2020-02-14, 11:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Men det är ju hennes jobb att smaska och rapa. Det hör liksom till den falangen av mukbang som hon arbetar med.

Kan du inte skilja på jobb och privatliv. Hon sitter liksom inte så på en fin middag!
Du menar att du har umgåtts med henne privat? Du har ju själv blivit kär i henne genom hennes videos - d.v.s. hennes jobb - och utgår ifrån att hon är så i verkligheten också.
2020-02-14, 11:38
Medlem
Hur i hela friden orkar man engagera sig i sån här skit? Och hur orkar man ens titta på dyngan?
2020-02-14, 11:39
Medlem
5596s avatar
Någon sa att det var 7-årsgräns. Är det därför kamerorna undviker allt naket? Föregående säsonger var kamerorna besatta av att följa människor in i badrummet.

Jag förstår inte varför TV4 av alla ville ha en säsong av BB.
2020-02-14, 11:40
Bannlyst
Tycker nya tjejen verkar ok, bättre än dom två som åkte ut.
Men årets upplaga av big brother är fortfarande en katastrof som jag än så knappt tittar på trots tillgång till 24/7.

Synd att dagens tjejer förstör sig med tatueringar, fruktansvärt avtändande.
2020-02-14, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Någon sa att det var 7-årsgräns. Är det därför kamerorna undviker allt naket? Föregående säsonger var kamerorna besatta av att följa människor in i badrummet.

Jag förstår inte varför TV4 av alla ville ha en säsong av BB.

Nä skulle vart typ dplay å kanal5 som hade det istället, dom är ju inte lika brydda direkt, tv4 går ju typ ut å ber svenska folket om ursäkt om nån sagt en svordom
2020-02-14, 11:43
Medlem
Failscreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5596

De 4 fristående kamerorna undviker inte naket lika mycket som director's cut. Director's cut är det skitet som kommer med i programmen antar jag så där är dom väl mer barntillåtna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forsakenbear
Oj jag tror taket spricker så mycket jag skrattade åt dina jämförelser med att hon har humor och självdistans.

+1
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Du menar att du har umgåtts med henne privat? Du har ju själv blivit kär i henne genom hennes videos - d.v.s. hennes jobb - och utgår ifrån att hon är så i verkligheten också.

Nä, men eftersom vissa har stört sig genom åren på just smaskandet så har hon ibland fått förklara att det ingår i jobbet att vara så. Att hon inte äter på det viset till vardags och privat.

Det är inte många i Sverige som klarar av att göra den typ av Mukbang som Pamlin gör. Om ens någon annan. Mukbang är en konstform, och hon arbetar med en av de svårare diciplinerna inom mukbang.

Dessutom lär hon vara den enda i landet som kan ösa i sig "skräpmat" och ändå vara perfekt pinnsmal, bara en sån sak.

Så jag är en stolt "Palm"(hennes följare kallas för just "palmer", som kommer av hennes efternamn: Jessica Pamlin)

Grym tjej! Vad är det du inte förstår?
Senast redigerad av Belavia 2020-02-14 kl. 11:48.
2020-02-14, 11:45
Medlem
MrBodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slemmigasiv
Nä skulle vart typ dplay å kanal5 som hade det istället, dom är ju inte lika brydda direkt, tv4 går ju typ ut å ber svenska folket om ursäkt om nån sagt en svordom

Word!
2020-02-14, 11:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Nä, men eftersom vissa har stört sig genom åren på just smaskandet så har hon ibland fått förklara att det ingår i jobbet att vara så. Att hon inte äter på det viset till vardags och privat.

Det är inte många i Sverige som klarar av att göra den typ av Mukbang som Pamlin gör. Om ens någon annan. Mukbang är en konstform, och hon jobbar med en av de svårare diciplinerna inom mukbang.

Dessutom lär hon vara den enda i landet som kan ösa i sig "skräpmat" och ändå vara perfekt pinnsmal, bara en sån sak.

Så jag är en stolt "Palm"(hennes följare kallas för just "palmer", som kommer av hennes efternamn Jessica Pamlin)

Grym tjej! Vad är det du inte förstår?
Vad jag inte förstår är om du trollar eller ej. Men eftersom du är en "Palm", får jag såklart ta dig på allvar och ge henne en chans.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in