2020-02-13, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Varför försvarar du SAS? De är ju miljöbovar. Har du hört talas om flygskam? Eller är du bara ännu ett troll från SAS trollfabriken?

Nu är det ju inte flygbranschens miljöpåverkan vi diskuterar i den här tråden.
Citera
2020-02-13, 13:57
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Varför la dom upp filmen igen på Youtube, trodde dom att missnöjet skulle sjunka för dom kortat ner filmen till 45sek? Haha.

Jag tror dom gör så för att lättlurade Aftonbladet-läsare ska se den nu och tänka att det där var ju verkligen ingenting att uppröras över, inte ens ett frö, och därmed dra slutsatsen att alla som har reagerat är idioter likt pojken och vargen som står och ropar utan orsak.

Där är vi nu. De har fan lyckats, med att förminska de i Skandinavien som faktisk tänker och som i alla fall kan lite om historia och vetenskap.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Nej. Budskapet är att det inte finns något skandinaviskt för att allt kommer utifrån. Däremot finns det något turkiskt, holländskt, grekiskt och en rad andra kulturer.

Hur dum är du på en skala om du inte ens kan förstå budskapet i en drygt 2 min lång reklamfilm?

Det är inte jag som missförstår budskapet. Det är ett stort gäng människor som tolkar reklamfilmen godtyckligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albax
Högern äger minst 90% av media men ändå är Flashback ett forum för extremhögern.

Globalister och liberaler äger medierna, inte "högern".
Citera
2020-02-13, 13:58
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollmongot
Hur skulle det se ut om man gjorde en film om din kultur då ,hur dina landsmän bor i
samma bil som dom kör svarttaxi med och hotar sina systrar.
Du skulle ramla av stolen om du såg den.
En tillbakablick hur sverige såg ut på 60-70talet.
Muslimfritt och inga svarttaxis, här får man skjuts ändo av någon om det behövs.
Citera
Bannlyst
Citat:
Filmen är felfri. Enligt SAS trollen på FB.

Det kallas för gaslighting. Kolla på hur de konstant försöker förminska det. "Det är bara en reklamfilm". "Sjukt att bli så upprörda". Som att det skulle vara något fel med o bli upprörd?

Sociopat vänsters hela bunten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducane
Nu är det ju inte flygbranschens miljöpåverkan vi diskuterar i den här tråden.

Så lätt ni vänsterfolk kan svänga.
Citera
2020-02-13, 14:00
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducane
Det är inte jag som missförstår budskapet. Det är ett stort gäng människor som tolkar reklamfilmen godtyckligt.

Så du har förstått att budskapet lyder att det inte finns något skandinaviskt? Bra, då har du förstått. Vad diskuterar vi då?
Citera
2020-02-13, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricssonS700
Det kallas för gaslighting. Kolla på hur de konstant försöker förminska det. "Det är bara en reklamfilm". "Sjukt att bli så upprörda". Som att det skulle vara något fel med o bli upprörd?

Sociopat vänsters hela bunten.

Det finns en gradering även för vänsterfolk. Förnedra skandinavier går före flygskam.
Citera
2020-02-13, 14:01
Medlem
Innerfittefetts avatar
Trevligt att bli kallad Putinlakej bara för man ogillar denna skitreklam!
Vad är det för dårar som roddar SAS? Hoppas styrelsen kickar hela ledningen snabbt!
Citera
2020-02-13, 14:02
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Filmen är felfri. Enligt SAS trollen på FB.

Ja.

De flesta där får antas inte ens ha sett filmen. De har kommit dit i stora horder efter att Aftonbladet skrev om det hela, vilket de så vitt jag vet gjorde först efter filmen hade plockats bort.
Citera
2020-02-13, 14:02
Bannlyst
Citat:
Det finns en gradering även för vänsterfolk. Förnedra skandinavier går före flygskam.

Aadu. Som tur är såg jag igenom det där för länge sen. Nu biter det inte på mig längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in