Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Men snälla! Hur humorlösa kan ni snöflingor vara?
Det är alltså snöflingorna som blir arga på den antisvenska reklamen som SAS gjort?
Karin Olsson som är kulturchef på Expressen påstår också att det är "snöflingor" som drevat och blivit på tvären mot SAS-reklamfilm. Källa:
https://www.expressen.se/kultur/karin-olsson/sas-borde-inte-lata-snoflingorna-bestamma/
En ironisk infallsvinkel från mig: Konstigt att både du och den här Karin pekar ut snöflingorna i vårt samhälle. Verkligen att stampa nedåt. Snöflingor är dom känsliga och svaga i vårt samhälle, som vuxit upp i skyddad verkstad och är ovana vid samhällets krav.
Jag menar på att det mestadels är folk med SD-åsikter, självfallet folk ur ASF också, jag har träffat många sådana och "SNÖFLINGOR" skulle jag inte kalla dom, utan ganska råbarkade personer särskilt dom ur ASF. Jag tryckte på ogilla knappen på Youtube men jag är heller inte en snöflinga. Men jag ogillar det svensk-fientliga innehållet som danskarna (reklambyrån) hittar på.
Ni skyller på snöflingorna i samhället både du och Karin Olsson verkar peka ut dom, vilket är fel grupp enligt mig. Det är verkligen snöflingorna som röstade ner youtubevideon, ironi...