2020-02-13, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Nu har jag sett CÖs pappas Facebook. Jag såg inte att Chr fanns med någonstans eller var nämnd på något sätt. Man undrar varför han har tagit efternamnet Ö*man. Han skulle väl ha efternamn efter sin pappa tycker man.
Spännande att se fortsättningen på den här historien. Det är precis som att jag har svårt att tro att dom här anhållna killarna kan ha gjort detta.

Som jag har förstått det så är han inte resultatet av något långvarigt förhållande utan något mer tillfälligt (så alla ni som tjatar om adoption kan glömma det). Den jag har pratat med (en kompis till JL) Antyder att det inte funnits någon utbredd kontakt mellan JL och CÖ genom åren, så att ta hans efternamn var nog aldrig aktuellt.
Citera
2020-02-13, 06:50
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordnatkaos
Som jag har förstått det så är han inte resultatet av något långvarigt förhållande utan något mer tillfälligt (så alla ni som tjatar om adoption kan glömma det). Den jag har pratat med (en kompis till JL) Antyder att det inte funnits någon utbredd kontakt mellan JL och CÖ genom åren, så att ta hans efternamn var nog aldrig aktuellt.
Vem är JL?
Citera
2020-02-13, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Okej, tack för svar! Men vet du om dom var bekanta alls, gått i samma skola, vänner på facebook etc?

Jag försökte skicka ett privat meddelande men är för ny medlem. Jag kanske har något men vill/vågar inte lägga upp här i stora tråden vet inte heller hur man gör föresten med bilder osv. Men personen verkar veta något om Paolo och skrev som han visste men när jag började fråga och hen kalla mig fula ord och jag fortsatte fråga så hota han mig och skrev han visste exakt vart jag bor (vilket via fb där mitt namn står ej är svårt). Har prints på allt han skrivit.
Citera
2020-02-13, 07:07
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Vem är JL?

CÖs biologiska far. Öhman är moderns flicknamn.
Citera
2020-02-13, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DansbandsDanne
Kommer från shurdan som var 100 på att A*am va den anhållna.
Du har dödat din trovärdighet i tråden
Ja det var ett stort misstag av mig. Jag fick höra ifrån två olika personer som jag trodde hade koll, ledsen för det. Du verkar ju ha blivit riktigt upprörd över det eftersom du fortfarande snackar om det. (Vafan är shurdan för löjligt rinkebytugg? )
Citera
2020-02-13, 08:10
Medlem
Nu kan de ju om de läser här koppla ihop dig med din riktiga facebookprofil😎
Bäst att tänka dig noga för vad du skriver här i fortsättningen.
Citat:
Ursprungligen postat av Entjejher
Jag försökte skicka ett privat meddelande men är för ny medlem. Jag kanske har något men vill/vågar inte lägga upp här i stora tråden vet inte heller hur man gör föresten med bilder osv. Men personen verkar veta något om Paolo och skrev som han visste men när jag började fråga och hen kalla mig fula ord och jag fortsatte fråga så hota han mig och skrev han visste exakt vart jag bor (vilket via fb där mitt namn står ej är svårt). Har prints på allt han skrivit.
Citera
2020-02-13, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meze
Nu kan de ju om de läser här koppla ihop dig med din riktiga facebookprofil😎
Bäst att tänka dig noga för vad du skriver här i fortsättningen.

Fan inte tänkt på det men får hoppas personen inte sitter här och läser om detta annars blir det tyst från mig plötsligt be för mig. Alt att han bara leker Allan på internet. Vill inte hänga ut någon för det lilla som personen skrivit utifall han bara leker.
Citera
2020-02-13, 08:53
Medlem
Citat:
Fan inte tänkt på det men får hoppas personen inte sitter här och läser om detta annars blir det tyst från mig plötsligt be för mig. Alt att han bara leker Allan på internet. Vill inte hänga ut någon för det lilla som personen skrivit utifall han bara leker.

Har du blivit hotad av någon?
Tyvärr läser många här på Flashback. Fler än man tror tyvärr.
Jobbigt läge
Citera
2020-02-13, 10:27
Medlem
notknapparens avatar
Citat:

Du ska nog gå till polisen om du har blivit hotad!
Skriv inget mer här som kan knasa till det för dig.

Kontakta moderator och försök få inlägget ovan raderat!!
Och även detta förstås!
Citera
2020-02-13, 10:28
Medlem
Stilichios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordnatkaos

Kan du få ett förtydligande om hur JL dog, så att de kan avskrivas, ärvde CÖ?
Citera
2020-02-13, 10:56
Medlem
5549s avatar
Citat:
Det här var alltså på facebook? Anmäl och ligg lågt ett tag, tror dock inte du behöver oroa dig egentligen.

Hur länge innan man kan skicka PM?
Citera
2020-02-13, 11:15
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Det här var alltså på facebook? Anmäl och ligg lågt ett tag, tror dock inte du behöver oroa dig egentligen.

Hur länge innan man kan skicka PM?

Minst 50 inlägg, medlem mer än en månad tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in