2020-02-13, 07:43
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Tanten från SAS skyllde på oerhört hög trafik från olika håll i sociala medier som medförde misstankar om att falsk information spreds.

Och så sa hon flera gånger att reklamfilmen var väldigt lång och att folk troligen stängde av lite för tidigt och missade poängen som kom i slutet.

Och givetvis sa hon även att SAS är (det enda) ett skandinavisk flygbolag.

Rent skitsnack med andra ord.

Precis vad jag trodde ! Rent svammel för att dom totalt gjort bort sig eller sagt hur dom egentligen känner .
Tack för svar !
Citera
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Napoleon.Snowball
Du är djupt okunnig. Eftersom bokläsning torde vara för mycket begärt av dig föreslås du denna SvT-dokumentär: https://www.svtplay.se/video/24061026/vetenskapens-varld/vetenskapens-varld-sasong-31-sanning-i-sagorna

Ha ha, du kallar mig på allvar djupt okunnig och slänger fram Bo Gräslunds teorier som bevis? Snacka om att skjuta sig själv i foten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
SAS kommunikationsdirektör kommer till SVT morgonstudion strax efter 8-nyheterna

Damagecontrol som fan
Citera
2020-02-13, 07:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
SAS kommer till SVT morgonstudion nu.

Om nu SVT inte ens kan agera megafon åt polisen genom att gå ut med givna signalement på misstänkta brottslingar, ser jag fanimej inte heller hur det kan vara moraliskt försvarbart från SVT:s sida att ge en plattform åt ett kommersiellt företag att föra ut sitt budskap. Hur fan kan det vara SVT:s uppgift?
Senast redigerad av RobRoys 2020-02-13 kl. 07:46.
Citera
2020-02-13, 07:45
Medlem
Mindbusinesss avatar
SAS hävdar alltså att det inte finns någonting som är genuint skandinaviskt. Det innebär ju i så fall att SAS också är ett plagiat och att man istället borde flyga med originalet än en billig piratkopia?
Citera
2020-02-13, 07:47
Medlem
RasistTelevinkens avatar
Skandinaverna har skapat länder som all världens blattar "flyr" till för att få bidrag och gratis allt, det glömmer sas att tala om i sin globalistpropaganda
Citera
2020-02-13, 07:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
SAS hävdar alltså att det inte finns någonting som är genuint skandinaviskt. Det innebär ju i så fall att SAS också är ett plagiat och att man istället borde flyga med originalet än en billig piratkopia?
Ja, det är så jävla urbota dumt att klockorna stannar.
Citera
2020-02-13, 07:49
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac
Ha ha, du kallar mig på allvar djupt okunnig och slänger fram Bo Gräslunds teorier som bevis? Snacka om att skjuta sig själv i foten.

Nu var ju inte det viktiga vad som slängdes fram. Avgörande var om det bekräftade skribentens övertygelse och världsbild eller inte. Så svaga är tyvärr folk ofta i sin tro, att de inte vågar utmana den.
Citera
2020-02-13, 07:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Det är ni extremt lättkränkta som inte fattat.
Skillnaden mellan oss lättkränkta och du, är att du gillar att bli pissad i ansiktet och det är inget att vara stolt över.
Citera
2020-02-13, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiefenKing
Det är inte lättkränkt att inte acceptera att någon pissar på en. Du kanske gillar sånt men inte gemen man.
Vem bryr sig om vad gem tycker? Fast allvarligt så är det knappt någon som blivit så arg eller upprörd som ni snöflingor antyder.
Citera
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Precis vad jag trodde ! Rent svammel för att dom totalt gjort bort sig eller sagt hur dom egentligen känner .
Tack för svar !

Ingen orsak. Detta var dock på Nyhetsmorgon, men jag antar att hon tog en taxi till SVT-huset och nu kommer drälla ur sig samma skit där.
Citera
Medlem
Äh, har man roffat åt sig kultur och haft den tillräckligt länge är den ens egen. Annars är det väl bara familjen Gutenberg som trycker böcker, alla andra är självförnekande tjuvar.

Dessutom är väl kofta utan skorpsmulor/bröd grädde ägg m.m. och smakar kofta.
Senast redigerad av trekantshatt 2020-02-13 kl. 08:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in