Citat:
Ursprungligen postat av
sauveur1
Är tillsammans med en kille som absolut inte vill ha en relationsstatus på Facebook. Vet att många ser relationsstatusar som fånigt vilket jag delvis kan förstå. Samtidigt kan det vara ett bevis på att man faktiskt är officiella och andra som är intresserade fattar att man är upptagen. Tom. flera som frågat mig om vi faktiskt är tillsammans eller om vi slutat dejtat eftersom vi inte har varandra på Facebook. Detta stör mig.
Så hur ska jag tolka att han absolut inte vill ha en status?
Det får mig grubblig eftersom han i övrigt är öppen av sig på Facebook och delar inlägg, lägger upp bilder från vardagen osv, så inte så att han är väldigt privat på nätet om nu det skulle vara en ursäkt. Skäms han över vår relation eller vad är felet? Vill finnas öppen för andra tjejer?
Du vill alltså pinka in reviret genom att han skall ändra relationsstatus på Facebook. Spelar faktiskt ingen roll hur mycket ni sätter upp tecken på att ni har relation, så kommer ni ändå få förslag från andra att lattja lite..
Det enda man kan säga är att ju mer du pinkar in reviret ju mer driver du honom i armarna på någon annan.
Han är som en fågel i trädet, han flyger ner till din öppna hand för att han tycker om det. Så fort du knyter handen runt om honom kommer han bli rädd för dig. Då stannar han kvar i trädet och vågar inte flyga till din öppna hand igen.
Ska ett förhållande funka måste Sexet, Ekonomin,
Tilliten, Troheten fungera.Ta bort en av dem eller fler.. Så kan ni lika bra lägga ner direkt.
Vad hänger du upp dig på... Relationsstatus på Facebook.
Ta en funderare över... Facebook!! Styr verkligen Facebook så mycket över ditt liv!?!