2020-02-11, 09:42
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Har sagt och säger det ånyo han kommer inte härda ut med dessa tomtar i huset kommer lämna vad det lider

aja du känner honom bättre men jag får intrycket att han kan härda ut mycket.

sen är de enkla pengar och hans skulder går mycket snabbare ner i huset.
2020-02-11, 09:45
Medlem
DjPuttes avatar
Vad gör den där Kim i huset??
Han ska inte ha sex eller supa i huset vart fan hittade castingen han eg??
2020-02-11, 09:48
Medlem
Placeholders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
tycker de är en blandning iår fattar varför folk säger det är samma människor.
Jo den där rödhåriga sa precis att alla är olika och alla ska acceptera olika bla bla. Och så myste alla med lite "mm" och nickade på huvuden.

Det här är nog inte riktigt min omgång av BB känner jag, börjar undra om alla är homo\bi den här omgången och att det är någon sorts twist. Jag ger nog upp redan.
2020-02-11, 09:52
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholder
Jo den där rödhåriga sa precis att alla är olika och alla ska acceptera olika bla bla. Och så myste alla med lite "mm" och nickade på huvuden.

Det här är nog inte riktigt min omgång av BB känner jag, börjar undra om alla är homo\bi den här omgången och att det är någon sorts twist. Jag ger nog upp redan.

ge inte upp snälla, ser på din profil att du likt mig sett BB ett tag. xD

dock så måste nog BB gå för hitta flippade männsikor.

dock så är inte alla bortskämda blåsta männsikor trodde mergim var bortskämd och inte jobbade men tydligen inte. xD
2020-02-11, 09:55
Medlem
Hunden007s avatar
har ni tänkt på att de nämner produktionen utan att någon säger till eller censurerar?

kanske nu produktionen blivit mindre hårda på sånt.
2020-02-11, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard
finns det någon förklaring till att det bara är bögäckel och transor med? sjukt vridet.
tänkte det skulle vara skoj att se lite bb efter långt uppehåll, men möts av detta jävla trams.
som en cirkus där de visar upp de mest korkade och vanbildande djuren.
som skäggiga damen..

ofräscht så ini helvete.

Fattar inte heller, Varför så många bögar? Trans borde vara olagligt, bedrägeri på hög nivå. Vart är alla fina tjejer? Även ”influenserna” i början ska naturligtvis också följas av en tråkig ointelligent fag. Gissar väl att de blir såhär när skiten styrs av feministparasiter, pk shit. Sen p3 på de!
2020-02-11, 09:57
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholder

Tror det är medvetet val från TV4 och castingen att dem vill inte ha skandaler och annat skit som tidigare år, Där av så har man valt dessa saker och personer som är tråkigt sociala varelser och inte för större väsen av sig i tron att det skapar ett bra program!

Önskar att NENT tar över det till nästa säsong så det blir mer ös och action i holken!
2020-02-11, 09:59
Medlem
Julia får det tuffast där inne.
2020-02-11, 10:04
Medlem
Hunden007s avatar
okej hatar detta: https://twitter.com/emaaahs/status/1227146677032759296

får hoppas att efter en tid att bigbrother tittarna blir majoritet.
2020-02-11, 10:05
Bannlyst
Casting director var Rosanna Charles, bästis med influenser-bögen och SD-hataren Amir Akrouti.
Verkar som dom vill ha folk som inte ställer till med skandaler, super och knullar!
Så undrar vad dom tror folk vill se?
Vi som är uppväxta med big brother och gillar Roddan, Simon och Gurkan, gillar inte big brothers nya koncept.

Tror produktionen kommer tvingas slänga in lite folk med mer fart vad det lider.
Har inte lärt mig namnet på nån än så länge, men bäst är väl skägget, sillikonbruden och negern.
Sämst han med sparkcykeln, svarta tjejen och snaggade flatan.

Pinsamt att Rosanna tagit med sina vänner.
Senast redigerad av Payback66 2020-02-11 kl. 10:09.
2020-02-11, 10:10
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Casting director var Rosanna Charles, bästis med influenser-bögen och SD-hataren Amir Akrouti.
Verkar som dom vill ha folk som inte ställer till med skandaler, super och knullar.
Så undrar vad dom tror folk vill se?
Vi som är uppväxta med big brother och gillar Roddan och Simon och Gurkan, gillar inte big brothers nya koncept.

Tror produktionen kommer tvingas slänga in lite folk med mer fart vad det lider.
Har inte lärt mig namnet på nån än så länge, men bäst är väl skägget, sillikonbruden och negern.
Sämst han med sparkcykeln och svarta tjejen och snaggade flatan.
Kan bara instämma i den analysen du ger!
Som jag skrivit tror TV4 inte vill ha skandaler likt det varit tidigare år tyvärr, Man kan inte ta folk man är bästis med och annat det fungerar inte och det ser vi nu!

TV4 kommer få tryck att kasta in folk som kan supa & knulla efterfesterna etc etc för att kunna skapa en hype kring showen, Nu är det fan mest siraps liknade gegga segt & ointressant men likväl så sitter man hoppas att det ballar ur vilket det inte lär göra med skiten i huset!
2020-02-11, 10:13
Bannlyst
Schema för dagen..

https://imgur.com/a/zoqGAB2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in