2020-02-11, 03:16
Medlem
Lider med Anty hon vrider och vänder på sig så frustrerande att ligga där bland kamerorna utan sin mobil
2020-02-11, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Lider med Anty hon vrider och vänder på sig så frustrerande att ligga där bland kamerorna utan sin mobil

Jasmine vaken ser jag nu.
2020-02-11, 03:47
Medlem
Hahah stackars Jasmine måste väcka Patrik eller vafan han heter hela tiden för att han snarkar.
2020-02-11, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Hahah stackars Jasmine måste väcka Patrik eller vafan han heter hela tiden för att han snarkar.

Hahaha aa Jasmine kommer inte få många timmars sömn inatt
2020-02-11, 04:29
Medlem
Tempas avatar
Alltså jag had hellre dött än att sova jämte bögen. Fattar varför ingen herero, singel snubbe tog säng med julia eller jasmin? ärligt, dåligt av sami
2020-02-11, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Sjukt att man betalar för en tjänst för att kunna se allt... Och så står kamerorna helt stilla i allt utom dc-kameran.
Vad fan är grejen?
2006 så kunde man följa ALLT på grund av AKTIVA kameror.

Ja, i år är det få och dåliga kameror. Tekniken går bakåt. Kommer inte förnya abonnemanget. Missat tillfälle av Cmore.
2020-02-11, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whyman
Ja, i år är det få och dåliga kameror. Tekniken går bakåt. Kommer inte förnya abonnemanget. Missat tillfälle av Cmore.

Varför filmar de inte när de går på toa
2020-02-11, 06:58
Medlem
SUICIDEBOYs avatar
Denna säsong är ju ren flopp! Vad tänkte dom under castingen egentligen? För det första gav BB själva ordet att dom inte skulle ta med igenkända ansikten. För det andra så finner jag det mer underhållande att ha magsjuka än att kolla på det där.
2020-02-11, 07:16
Medlem
sappys avatar
Haha vad sjukt det hade vart om Corona-viruset verkligen tog megafart och gänget blev kvar i huset För att sedan komma ut till en post apokalyptisk värld Gjordes ju en spinoff i brittiska Big Brother med det temat för många år sen.

Inte en chans såklart men hade vart spaceat
2020-02-11, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sappy
Haha vad sjukt det hade vart om Corona-viruset verkligen tog megafart och gänget blev kvar i huset För att sedan komma ut till en post apokalyptisk värld Gjordes ju en spinoff i brittiska Big Brother med det temat för många år sen.

Inte en chans såklart men hade vart spaceat

DET hade jag kunnat betala för att se.

Slökollade ett år när USA dödat Usama bin Ladin, deltagarna skulle gissa vilka nyheter som var fake eller liknande.. de blev riktigt paffa när det visade sig vara på riktigt, med tanke på "skräcken" medierna pumpat i oss i ett årtionde om honom och hur väl gömd han var typ.

Om produktionen inte sänder in en sändning där corona-viruset har lamslagit Sverige och hela landet är i karantän ("på skoj") så blir jag besviken.
Lås in deltagarna och ge dem en hel dag eller två "radio silence" från produktionen efter det, det vore grejer det.
Senast redigerad av MrSvensson 2020-02-11 kl. 07:39.
2020-02-11, 07:52
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Varför filmar de inte när de går på toa
Lättkränkta bögar...
2020-02-11, 07:54
Medlem
UgLyBastards avatar
finns det någon förklaring till att det bara är bögäckel och transor med? sjukt vridet.
tänkte det skulle vara skoj att se lite bb efter långt uppehåll, men möts av detta jävla trams.
som en cirkus där de visar upp de mest korkade och vanbildande djuren.
som skäggiga damen..

ofräscht så ini helvete.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in