2020-02-11, 10:13
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Casting director var Rosanna Charles, bästis med influenser-bögen och SD-hataren Amir Akrouti.
Verkar som dom vill ha folk som inte ställer till med skandaler, super och knullar.
Så undrar vad dom tror folk vill se?
Vi som är uppväxta med big brother och gillar Roddan, Simon och Gurkan, gillar inte big brothers nya koncept.

Tror produktionen kommer tvingas slänga in lite folk med mer fart vad det lider.
Har inte lärt mig namnet på nån än så länge, men bäst är väl skägget, sillikonbruden och negern.
Sämst han med sparkcykeln och svarta tjejen och snaggade flatan.

Pinsamt att Rosanna tagit med sina vänner.

håller med, dock så ger jag det en tid för de är inte lika hopplöst som 2015.

2015 så såg man direkt att det skulle bli pankaka. kanal 5 fick panik och försökte slänga in 3 ex on the beach deltagare.

för att big brother skall kunna överleva så måste man ha skandalprogram för att dra tittare sorry men bara kolla vilka program som överlevt.

PH,Love island, Ex on the beach sov farmen är den enda som går emot normen.
2020-02-11, 10:14
Medlem
Failscreams avatar
Vill dom inte ha skandaler så kan dom lika gärna skita i det. Skandalerna är vad som definierar BB och vad folk i regel vill se. Sen är det obvious att Anty kommer att kamma hem detta bara pga att hon hade ett namn sen tidigare. 1/10 casting.
2020-02-11, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Hur kör dom i år ???
Ex festen som var igår,antar det var det , ser man live själv el sänds summering varje dag ?

Tänkte kan ju vara svårt att hinna switcha mellan 4 kameror om det händer intressanta saker på flera ställen vid fest osv eller så kanske det är så det är tänkt , man får se själv det man vill.
När jag tittade igår var kameran i ena sovrummet riktad mot typ en vägg fast det satt folk där. Det är fyra eller fem rum man kan switcha mellan, men alla utom directors cut har dåligt ljud. DC filmar där det mesta händer.
Senast redigerad av granskottet80 2020-02-11 kl. 10:19.
2020-02-11, 10:17
Bannlyst
Hur tittar man på live?
2020-02-11, 10:19
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlasmaGuden
Hur tittar man på live?
CMORE med det kostar
2020-02-11, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
CMORE med det kostar
Kostar som cmore alltid gjort. Men då får man ju filmer och serier på köpet. Om man ville se BB förr fick man betala enbart för BB.
2020-02-11, 10:23
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Kostar som cmore alltid gjort. Men då får man ju filmer och serier på köpet. Om man ville se BB förr fick man betala enbart för BB.

exakt värt ändå för mig.

köpte den 199 då får jag sport också på köpet och kan se lite handboll osv, byter upp mig till all sport om någon månad när sm slutspelet i ishockey börjar.
2020-02-11, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Jag förstår att dom vill blanda upp, men nu är det ju bara bögar med?!?!

Man kan nästan tro att TV4 gjort detta för att undvika sex-skandalet och #metoo trams.

Fast det är väl bara en bekräftad bög? Halvtransan verkar ju gilla tjejer enligt egen utsago.
2020-02-11, 10:33
Medlem
Förut har ju produktionen skickat in en mullvad vars uppgift varit att ställa till det. Jag kommer inte ihåg om denne mullvad varit med från start men har för mig det.

Tror ni någon av de nuvarande medlemmarna är en mullvad som väntar på att sätta igång? Isåfall - vem?

/VB
2020-02-11, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haalloj
Fattar inte heller, Varför så många bögar? Trans borde vara olagligt, bedrägeri på hög nivå. Vart är alla fina tjejer? Även ”influenserna” i början ska naturligtvis också följas av en tråkig ointelligent fag. Gissar väl att de blir såhär när skiten styrs av feministparasiter, pk shit. Sen p3 på de!
Vilka är bögar? Det är väl bara Patzy? Möjligtvis Kim också, även om han själv säger att han gillar tjejer.
2020-02-11, 10:39
Avslutad
Igår snackade deltagarna om hur kök- och städrutiner skulle styras upp och hur Alex skulle hålla i gymmet.

Idag kommer BB med brev om att utse köks- och städtjänster och vem som ska leda friskvårdstimme. Haha... deltagarna här är så ordningssamma att de går händelserna i förväg. :P
2020-02-11, 10:44
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Tror det är medvetet val från TV4 och castingen att dem vill inte ha skandaler och annat skit som tidigare år, Där av så har man valt dessa saker och personer som är tråkigt sociala varelser och inte för större väsen av sig i tron att det skapar ett bra program!

Önskar att NENT tar över det till nästa säsong så det blir mer ös och action i holken!

NENT?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in