2020-02-10, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Oj! Bra tips ändå

Jag har aldrig någon gång fått ont av att köra in den hos någon tjej hittills, kan kanske bero på att jag är okänslig överlag, kan hålla på 20 minuter innan jag känner att jag är nära

Vilken position är absolut no go om man nu vill tänka på tjejen lite?

Antar att doggy är en sådan, väldigt få har klarat av den utan att böja sig framåt och verkar som att hon inte vill ha den i sig när hon lutar sig framåt sådär
Har inte så mycket erfarenhet med doggy, så det kan jag inte säga. Har verkat som sittande missionär med tjejens ben upp mot mina axlar (alltså: att hon ligger på rygg med benen upp, och jag sitter upprest) inte har varit särskild uppskattad. Osäker på om det berodde på djupet eller om det bara är en obekväm ställning, dock.
Citera
2020-02-11, 02:39
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0rrb4gg
Det beror på tjejen och från fall till fall. Som du säger, hjälper det att få henne ordentligt våt och redo innan man kör på. Och ibland kan tjejen klaga över att man går för djupt, medans andra gånger vill samma tjejen bottnas hårt. Min förra tjej kunde bli såpass kåt efter ett långt förspel att hon själv förde kuken i sig, efter jag retat henne med bara tuppen vid öppningen ett tag, och pressade mig rakt ner i botten med sina ben kring mig. Det gjorde ont även för mig. Men på ett skönt sätt.

Några tricks för att inte gå så djupt, men ändå känna att man använder hela/mer av kuken, är att knulla henne i "prone position" med benen ihop. Då hindrar hennes rumpa att man kommer för långt in, och mannen får en större del av kuken stimulerad. I missionären kan hon också hålla sina händer kring vaginan och kuken, så att djupet hindras med ett par centimeter. Att knulla i sked minskar också hur djupt man kommer in, om hon ligger med benen raka (alltså: inte böjd framåt).

Ett annat knep, är att försöka knulla i en lutning som pekar intingen upp eller neråt i hennes vagina, för att försöka undvika att stöta i livmodertappen.
Det är den här sortens tips, rekommendationer och förslag som jag önskar att fler killar var mer bekväma att prata om. Och då inte bara anonymt på nätet. Inget dömande språk ("Haha har du så liten? Då måste du göra såhär för att hon ens ska känna nått!") och med förklaring till varför en viss ställning eller teknik är bra! Lättare att välja när man vet under vilka förutsättningar något funkar.
Citera
2020-02-11, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Det är den här sortens tips, rekommendationer och förslag som jag önskar att fler killar var mer bekväma att prata om. Och då inte bara anonymt på nätet. Inget dömande språk ("Haha har du så liten? Då måste du göra såhär för att hon ens ska känna nått!") och med förklaring till varför en viss ställning eller teknik är bra! Lättare att välja när man vet under vilka förutsättningar något funkar.

Tänkte flika in något i stil med detta du skrev, mer sånt på FB!

Ska framöver försöka vara mer långsam längre in i sexet

Det som är både positivt och negativt är att jag kommer ALDRIG få orgasm av långsamt sex
Citera
2020-02-12, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon

Finns en populär sub på reddit som heter BigDickProblems och det intressanta där är att många som inte är välhängda också kommer dit för tips och hjälp då det överlag är högre nivå på diskussionerna där än många andra sex relaterade subs. Lätt man blir retad för att ha liten på vissa och på andra så säger de bara att man skryter om man frågar om tips som välhängd och blir nedröstad istället för att få seriösa svar.

Hjälper ju inte heller att porr och media fått folk tro att medel är typ 17-18cm och att 25-30cm inte är ovanligt även om det inte ens finns en enda mätt kuk som inte är photoshoppad online över 25cm. Så killar som är typ 18-19cm och har problem med att sex för tjejen är för trång får ingen vettig hjälp med förstå var problemet är för "han är ju inte över medel ens" och de killar som är runt medel tror de har sjukt små och får dåligt självförtroende.
Citera
2020-02-15, 18:55
Medlem
19 cm lång och 16 cm omkrets, duger det?
Citera
2020-02-15, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klickor
Finns en populär sub på reddit som heter BigDickProblems och det intressanta där är att många som inte är välhängda också kommer dit för tips och hjälp då det överlag är högre nivå på diskussionerna där än många andra sex relaterade subs. Lätt man blir retad för att ha liten på vissa och på andra så säger de bara att man skryter om man frågar om tips som välhängd och blir nedröstad istället för att få seriösa svar.

Hjälper ju inte heller att porr och media fått folk tro att medel är typ 17-18cm och att 25-30cm inte är ovanligt även om det inte ens finns en enda mätt kuk som inte är photoshoppad online över 25cm. Så killar som är typ 18-19cm och har problem med att sex för tjejen är för trång får ingen vettig hjälp med förstå var problemet är för "han är ju inte över medel ens" och de killar som är runt medel tror de har sjukt små och får dåligt självförtroende.
Sen är tjejer jäkligt dåliga på att säga att man är för stor med. Jag har typ aldrig hört det, men inser i efterhand att det ju var problemet. Är det pinsamt att inte kunna ta en 19 cm penis med 16 omkrets eller? Som tjej dvs. För mig som kille, vore det skithett om tjejer sa jag var stor etc.
Citera
2020-02-15, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Sen är tjejer jäkligt dåliga på att säga att man är för stor med. Jag har typ aldrig hört det, men inser i efterhand att det ju var problemet. Är det pinsamt att inte kunna ta en 19 cm penis med 16 omkrets eller? Som tjej dvs. För mig som kille, vore det skithett om tjejer sa jag var stor etc.

Jag vet inte hur andra kvinnor resonerar, men ifall jag upplever den som för stor så skulle jag säga det. Men jag är utan att ha provat en såpass stor redan ganska övertygad om att det är för stort för mitt tycke och smak, men jag kanske byter åsikt ifall jag får anledning att prova en
Citera
2020-02-16, 08:49
Medlem
Autumnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag vet inte hur andra kvinnor resonerar, men ifall jag upplever den som för stor så skulle jag säga det. Men jag är utan att ha provat en såpass stor redan ganska övertygad om att det är för stort för mitt tycke och smak, men jag kanske byter åsikt ifall jag får anledning att prova en

Håller med dig i det. Det är alldeles för stort och jag har tack och lov inte haft någon så stor själv. Skulle inte vilja testa heller, ajaj
Citera
2020-02-16, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autumnal
Håller med dig i det. Det är alldeles för stort och jag har tack och lov inte haft någon så stor själv. Skulle inte vilja testa heller, ajaj

Men effektiva storleken är ju inte 19/16. Hela längden går ju inte in. Och bredden minskar om den kläms ihop..
Citera
2020-02-16, 10:50
Medlem
Autumnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Men effektiva storleken är ju inte 19/16. Hela längden går ju inte in. Och bredden minskar om den kläms ihop..

Tror det skulle kännas lite jobbigt ändå. Kanske får tillfälle att prova någon gång, men är ändå nöjd med lite mindre än så
Citera
2020-02-16, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autumnal

Vad är det som skulle göra ont? Att man kommer för djupt in, eller tjockleken?
Citera
2020-02-16, 13:08
Medlem
Petermadsens avatar
Jag har en väldigt kort kuk, men den är jävligt smal!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in