Citat:
Ursprungligen postat av
Sounion
Kan det här inlägget, i en annan tråd, ge en förklaring?
" ...I mitt tjejgäng har vi en tjej som Özz Nujjen tafsade på förra sommaren. När hon polisanmälde honom, så fick hon den Kurdiska maffian på sig. Hon tvingades dra tillbaka sin polisanmälan..."
https://www.flashback.org/sp65872863"][
Journalister kanske vet att ÖN har beskydd och aktar sig för att skriva ofördelaktigt om honom?
Citat:
Ursprungligen postat av
medianox
Det räcker nog om jag säger att detta är en huvudanledning till att jag uppträder här på FB. Det är också skälet till att jag och min son för ovanlighetens skull är anonyma skribenter och anmälare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sounion
Då nöjer jag mig med att säga varmt tack för det ni båda gör för att rättvisan förhoppningsvis ska ha sin gång, förr eller senare.
Undrar vad medianox menar med att detta är en huvudanledning.
Att medianox tidigare skrivit om att orsaken att hen och hens son är anonyma är för kurdiska maffian. Det är väl därför rätt lätt att förstå att uppgifterna som hen uppgett om sig själv inte stämmer. Men som sagt, det kan ju vara egalt. Men det är något lurt. Det kan jag lugnt konstatera. Andra har ju samma känsla så jag är inte ensam.
Nujens förmåga som kurdisk maffia kan sträcka sig utöver att vara våldsamma, de kan också skriva på nätet. Inte för att jag tror på någon kurdisk maffia som är våldsamma. Men däremot på att de finns på nätet och jobbar för att sänka denna fråga. Och de är nog skickliga. Manipulerar riktigt bra.