2020-02-10, 10:07
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Jag antar att myndigheterna & politikerna anser att "lågaffektivt bemötande" är den bästa responsen om man blir överfallen på det här viset.
Citera
2020-02-10, 10:11
Medlem
Gissar på ungdomstjänst och skadestånd. Tycker dock personligen att detta brottet är såpass allvarligt att det borde bli sluten ungdomsvård. Kanske t.o.m utvisning om GM inte är svenskar.
Citera
2020-02-10, 10:16
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Jävla cucks till poliser som inte slår denna ohyran medvetslös med batonger. Baseball-ligan kom tillbaka!
Citera
2020-02-10, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Jag kommer självfallet att posta alla bilagor.

När?
Citera
2020-02-10, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asagud1
Nån måste hört/veta vilka det är? Dom här råttorna ska inte få en lugn stund.

Vad hjälper det att få fram id på dessa?

Kunta Kinte och Abdullah Mohammed. Bor på Negerbacken 17 i NoGoVille.

Du kommer aldrig få tag i dem eller ens hitta dem i ghettot. De ser likadan ut med alla dessa svartingar. Jag ser aldrig skillnad på ballongskallar.

Det här kan inte lösas på individnivå. Det måste till ett politiskt omtag.
Citera
2020-02-10, 11:21
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyaso
När?

När jag får svar.
Citera
2020-02-10, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag antar att myndigheterna & politikerna anser att "lågaffektivt bemötande" är den bästa responsen om man blir överfallen på det här viset.
"Filip" i Uppsala blev uppmanad att "ducka, krypa ihop och låta dem känna att de vinner" och slutligen också att flytta därifrån för att få slut på övergreppen. Detta 2019 av en livs levande polis verksam i en myndighet tvångsfinansierad via skattsedeln.
https://www.svd.se/nar-polisen-ber-brottsoffer-backa

BO följde polismaktens råd till punkt och pricka. Han duckade, kröp ihop och precis alla i hela världen är eniga i att båda GM åtnjöt en total och villkorslös seger över den "vidriga svennen". BO har mig veterligen inte flyttat ännu men å andra sidan gapade han när de pissade på honom så det kanske går på ett ut i polisens ögon.
Citera
2020-02-10, 12:38
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exgeten
Gissar på ungdomstjänst och skadestånd. Tycker dock personligen att detta brottet är såpass allvarligt att det borde bli sluten ungdomsvård. Kanske t.o.m utvisning om GM inte är svenskar.

Kanske utvisning ?
Nu är det väl dags att tala om var ribban ligger.

De asgarvar ju åt oss !
Citera
2020-02-10, 12:42
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
2020-02-06 09:00 - 16:30 Huvudförhandling människorov, grovt rån, övergrepp i rättssak.

Jag har mailat tingsrätten i fråga.

FUPen jag beställde var tyvärr fel. Då detta var det enda jag hittade med människorov från Södertörns tingsrätt så kan vi nästan utesluta den och utgå från att det är en annan tingsrätt.

Detta handlade om två afghaner, MGM ser mer ut som somalier eller liknande.

Jag har ont om tid, annars hade jag kollat upp andra tingsrätter. Någon med intresse och tid får gärna göra mer eftersök.
Citera
2020-02-10, 13:26
Medlem
De som naivt ställer sig frågan 'vad det skulle finnas för negativa konsekvenser av invandringen' bör hänvisas till denna tråden...

Kostnaden för invandringen mäts inte primärt i digitala nollor eller papperslappar; den mäts i död, blod och lidande.

Hur mycket blod och lidande är du villig att orsaka ditt eget land och dess folk, för att uppnå *inför-föreställd-positiv-konsekvens-av-invandringen-här*…?

Svaret någon ger på den frågan är ytterst talande om deras moral, eller avsaknad av moral.
Citera
2020-02-10, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spongen
Kostnaden för invandringen mäts inte primärt i digitala nollor eller papperslappar; den mäts i död, blod och lidande.
...och urin i ansiktet
Citera
2020-02-10, 14:14
Medlem
Emolls avatar
Någon som fått fram namn och adress på dessa avskum?

Känner att bägaren har runnit över nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in