2020-02-09, 22:51
Medlem
Verkar bli en WBSS i tungvikt. Dock utan några bälten utom Ali Trupy.....
Mkt tunt enligt mig.. White,Chisora, Parker,Ruiz,Ortiz o tre till.. Lär knappast hetsa upp någon direkt.
Kalle verkat fastnat i denna turneringen...
Citera
2020-02-09, 23:42
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Verkar bli en WBSS i tungvikt. Dock utan några bälten utom Ali Trupy.....
Mkt tunt enligt mig.. White,Chisora, Parker,Ruiz,Ortiz o tre till.. Lär knappast hetsa upp någon direkt.
Kalle verkat fastnat i denna turneringen...
Tungvikt i WBSS nje som du säger viktklassen är tunn som papper tyvärr den skapar då ingen hype, Känslan är väl att den turneringen överlevt sig själv nu mera tyvärr!
Citera
2020-02-16, 16:54
Medlem
DjPuttes avatar
Det var som fan dem sände inte på Viaplay galan från Tyskland det är väl det stora tecknet i hur dem skiter boxningen på sina kanaler!
Citera
2020-02-19, 10:37
Medlem
Fight week . Tempen här inne verkar låg , närmare fryspunkten...😉
Känns svårttippat denna gången oxå. Tyson känns med boxnings tränad dock medans Wilder gormar på i sedvanliga stil.
Många sk experter tippar att Tyson drar det längsta strået, vinst på UD.
Men söndag morgon vet vi
Citera
2020-02-19, 10:48
Medlem
EnGodForlorares avatar
Jag tror på Deontay Wilder. Tyson Fury hade problem mot Otto Wallin som han borde kört över.
Citera
2020-02-19, 12:14
Medlem
introvertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Fight week . Tempen här inne verkar låg , närmare fryspunkten...😉
Känns svårttippat denna gången oxå. Tyson känns med boxnings tränad dock medans Wilder gormar på i sedvanliga stil.
Många sk experter tippar att Tyson drar det längsta strået, vinst på UD.
Men söndag morgon vet vi
Tycker nästan det är mer svårtippat den här gången än den förra. Vem drar mest nytta av förra mötet liksom? Ska bli riktigt spännande.

Vet vi vilket svenskt klockslag main event går?
Citera
2020-02-19, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av introverto
Tycker nästan det är mer svårtippat den här gången än den förra. Vem drar mest nytta av förra mötet liksom? Ska bli riktigt spännande.

Nej, men ett tips runt 05 skulle jag tippa.
Citera
2020-02-19, 13:17
Medlem
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av introverto

De som säljer den PPV verkar ju inte veta själva ens:

https://kundservice.viaplay.se/wilder-vs-fury/
Citera
2020-02-19, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proton
De som säljer den PPV verkar ju inte veta själva ens:

https://kundservice.viaplay.se/wilder-vs-fury/
I reklamen är tiden mellan 03-06 tror jag det var.
Citera
2020-02-19, 15:10
Medlem
DjPuttes avatar
Spelar ingen roll vem som vinner då dem redan sagt det är en trilogi dem håller på med Wilder Vs Fury, Men ska jag gissa så tror jag att Fury har mer i tanken denna gång mot sist då han gick sig tom ned sås i tanken....

Draw blir det inte gissar att Wilder vet att det är svårt att dra Fury på en ren KO det såg man sist, Fury jagar KO på Wilder tagit en nu tränare + in i legendariska Kronx Gym och misstänker han kommer köra med dess färger också så säg 5-7ronden har Fury fått tag på Wilder och TKO...
Citera
2020-02-19, 23:41
Medlem
DjPuttes avatar
Sista PK:n inför fighten Wilder Vs Fury II avklarad startade likt alltid med en jäkla massa tjatter mellan boxarna sak samma i början av PK:n , Det lugnade ned sig mot slutet där dem enades om saker och visade respekt mot varandra liksom tränarna gjorde!

Ingen sista "stairdown! sade Bob Arum och det var nog vettigt för båda hade testosteron sprutande ut ur öronen!
Citera
2020-02-20, 15:38
Medlem
Mx_1337s avatar
https://www.youtube.com/watch?v=knE-9t68P2s

Lång staredown i början av gårdagens presskonferens mellan Wilder och Fury.

Hoppas på Fury. Tyckte han vann förra matchen. Sympatisk och underhållande karaktär vid sidan av att vara en grym boxare.
Får Wilder smälla honom som han gjorde i första mötet tar det nog tyvärr slut den här gången. Karln kan inte ha världens granithaka i en evighet. Det som talar för Fury är att han har kapacitet att boxa ut Wilder. När han gjorde det över åtminstone 10 ronder senast så var han i ganska dålig form och tog matchen trots han kanske borde väntat. Bättre förberedelser nu. Oklart om det räcker för att överleva Wilder men det ser bra ut.
Fury har tydligen tre matcher kvar på sitt kontrakt, inkl. denna. Är nog en trolig gissning att han lägger av sen. Så oavsett resultat här lär de nog göra en trilogi av det. Tredje möte med Wilder och ett mot Joshua är väl det logiska planen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in