Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Läser du ens vad du själv skriver?
Jag har förstått du förmodligen har dyslexi men du skriver också helt förvirrat bitvis.
Städa ens egen eller någon annans toalett är överhuvudtaget inte jämförbart med att ha sex.
Så frågan blir bara absurd.
Sex är ett grundläggande mänsklig drift, och starkt kopplad till fysisk integritet och självbild.
Bevisen för att människor just INTEbetraktar sex som nån handelsvara ( när det kommer till deras egna underliv och personliga sexuella integritet) är alldeles uppenbara, eftersom där finns studier gjorda över hur många som ens kan tänka sig sälja sex. De är extremt fåtaliga, något fler män än kvinnor.
Och jävligt mindre till antalet än de som kan tänka sig städa en toalett, ok?
Ja, de är ju inte dina positiva personliga egenskaper som skälet till att jag diskuterar med dej. De är bara för att du är representativ för din politiska falang. Som vanligt är resonemangen ideologist drivna och i sak ihåliga. Och inte mist starkt präglade av relativism.
Men de är ju glädjande att du åtminstone slutat dra paralleller till trafficking, pedofeli, våldtäkt av ner drogade barn.. När du ska förklara varför de fel att sex och pengar byter ägare
Ok, posta den undersökning. Detta är ju bara din sexual moral. Du vet inget om hur många som heller skulle suga kuk än att tvätta avföring av gamlingar eller skura toaletter.
Din inställning till sex och sexualitet är din personliga. Du måste ju rimligtvis förstå de? Du har ingen aning om hur den bråkdel av kvinnor som väljer att sälja sex upplever den sexuella aktivitet. Dina påstående är förmodligen ett utslag av din sexualmoral och ett starkt ideologisk motstånd emot att sex och pengar byter ägare.
Du skulle antagligen inte va med på en legalisering även om de skulle förbättra livet för kvinnor som säljer sex? Se de som en hypotetisk fråga. Jag vet till och med kvinnor hatar de många kvinnor som säljer sex och som säger att som trivs med de.
Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Det var du som gjorde liknelsen sexlust med matlust.
Att ha sex , fast man inte är sexuellt intresserad är väl då att likna vid att äta fast man inte vill äta.
och att äta fast man inte vill äta, bli matad fast man itne vill bli matad, är närmast motsvarighet till tvångsmatning.
Visst du kan ju tvinga dig själv men är likförbannat tvångsmatning.
Och att vara den som sitter mitt emot och är den som VILL, och matar, att någon annan ska tvångsmatas mot sin matlust, är ju rätt exakt lika vedervärdigt beteende mot andra som sexköp är.
De är som sagt helt oproblematiskt om en person skulle ha en fetish för att mata mätta människor också. Helt oberoende av om dom upplevt obehag. Förutsatta att dom dom frivilligt gått med på att bli matade. Samma sak är de sex. Ingen skillnad alls. Båda delar är borde va fullständigt acsptabelt.
De andra är att du hävdar att bli matat utan att va hungrig är lika med tvångsmatning. Detta är en form av relativiserande som är vanlig inom dina kretsar. Jag antar att de i förlängningen betyder att sex utan att man gilla de är de sammas sak som våldtäkt
Och man bör väll inte förvånas då de finns personer som hävdar att verbala trakasserier är sammas sak som våldtekt (Jag dom finns!). De följer naturligtvis samma barnsliga princip. Och personer med din inställning är direkt skadliga.