Glömde montera ned den här skiten
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Inte alls, jag postade artiklar från olika tyska och engelska/amerikanska medier.
Propaganda. Inget att tro på.
Citat:
Ja det stämmer, du har förklarat din teori kring detta, som du motsäger längre ner.
Nej, bara för att alla inte kan gå i pension (även om många kan) så räcker pengarna de tjänar i Tyskland betydligt längre i Rumänien och Bulgarien än vad de gör i några andra länder. Därför åker rumänska och bulgariska till Tyskland istället för att hora i sina hemländer. Dessutom finns det knappt några män som har råd att köpa sex i dessa länder. Det finns desto fler sådana i Tyskland.
Tjejer från t ex Danmark har dock inget att vinna på att lämna hemlandet utan kan hora på hemmaplan istället, eftersom det finns gott om män som har råd att betala dem där.
Citat:
Jag läste att de flesta sexarbetare jobbar några månader åt gången så de hinner inte skaffa annat boende så de flesta bor på bordellen där det kostar 1000-2000 kr per dag att hyra rum.
Vilka stackare! Tvingas suga kuk 12 timmar om dagen och så räcker det ändå bara till lite brödsmulor eftersom boendet är så dyrt
Lol, hört talas om hotell? Hostel? Vandrarhem? Airbnb? Couchsurfing? Inte fan behöver man betala 2000 kr natten i Tyskland. Vilken otrolig tramspropaganda.
Citat:
Det var inte i jämförelse med gatuprostitution.
Och vilken annan prostitution än gatuprostitution existerar när bordeller är olagliga?
Citat:
Nej du har inget stort underlag.
Vad är ett stort underlag då? Hört talas om representativt urval?
Citat:
Vi kan alltså konstatera att de allra flesta troligen inte jobbar som prostituerade i Tyskland i 10 år, tjänar 400-500 euro om dagen för att sen pensionera sig hemma i Rumänien vid 30-35.
Vi kan konstatera att det är väldigt bra betalt för de tjejer som är snygga, vilket jag skulle uppskatta att i alla fall ca hälften av tjejerna på bordellerna är. Och vi kan konstatera att de pengar snygga rumänska tjejer tjänar i Tyskland räcker väldigt långt i Rumänien, varför de hellre åker till Tyskland och horar än stannar i Rumänien och horar.
Citat:
Nu gör ju kvinnor så mycket mer än föder barn och knullar.
Betalar du inte skatt?
Ja, nu pratade vi om att ge privatpersoner pengar eller hur? Nej, en kvinna kan inte göra annat av värde för mig än föda barn och knulla. Resten sköter jag själv.
Citat:
Jo jag vet, du drog väldigt stora växlar på det uttalandet. Feminism har fortfarande inget att göra med att män och kvinnor från höglöneländer parasiterar på människor från låglöneländer.
Feminismen går ut på att kvinnor ska få pengar från män utan att behöva erbjuda sex och mödraskap tillbaka.
Att som person från ett höglöneland köpa något av en person från ett låglöneland är inte att parasitera. Det är en fullständigt sjuk uppfattning.