2019-11-18, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakelgalten
Det var som fan. Och jag missade hela showen.

Nå, det lär dyka upp en ny medlem under dagen, och vi lär nog känna igen den skärande enfaldens alla falska accord, så jag är rädd att ditt hopp om att slippa trollet kommer att grumlas.

Mmm, och om ett par veckor får manskahahusvagn börja skriva igen, fick också 6 månader att tänka över sitt skrivande. Och jag har i a f inte i det fallet hittat något nytt nick med misstänkt liknande framtoning.
Citera
2019-11-19, 16:05
Medlem
Anders Eklund hade väl runt 70 i IQ ?
Som man säger på ren svenska ett mongo. Intressant! Så om man kan ha typ 40 i IQ på svenska kåkar? Har de personliga assistenter tillgängliga? Menar det kan ju bli svårt i vardagen för någon som inte förstår sig på hur man öppnar en dörr via handtaget .
Citera
2020-01-10, 00:21
Medlem
pantywankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
Som man säger på ren svenska ett mongo. Intressant! Så om man kan ha typ 40 i IQ på svenska kåkar? Har de personliga assistenter tillgängliga? Menar det kan ju bli svårt i vardagen för någon som inte förstår sig på hur man öppnar en dörr via handtaget .
Så är det nog inte med honom. Hade han IQ nog att mörda henne, sen stoppa in henne i bilen och därefter åka och käka Pizza före han dumpade kroppen så tror jag inte han har så lågt IQ.
Snarare att Fläskberget är totalt empatilös och inte bryr sig ett dugg om sina offer.
Hur fan kan man sitta och mumsa Pizza medans man har en död flicka liggandes i bagaget på bilen

Säg så här. En annan person mördar henne.
Vad skulle han göra direkt efter?
Inte fan skulle han åka och trycka in en pizza i sin fläskiga kropp med ett lik liggande i bagaget eller?
Nej troligtvis skulle orsak nummer ett vara denna.
1. Bara sticka därifrån och lämna henne.
2. Försöka gömma liket bara.
3. Sticka åt helvete utomlands.
4. Och det mest realistiska. Gå till Polisen med historiens värsta ånger och erkänna vad han gjort.
Citera
2020-02-03, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Tycker att A.E. faktiskt har avtjänat sitt straff nu. Det han gjorde var oförlåtligt, men hade kunnat förhindras om polisen gjort sitt jobb och han fått hjälp tidigare. Vem som helst som sitter frihetsberövad och isolerad i 10-15 år blir nedbruten psykiskt. Har han fått terapi så har han förmodligen insett att han gjort fel och vill bättra sig. Vi som modernt och öppet samhälle är skyldiga våra medborgare en andra chans. Hagamannen begick många fler brott och är redan ute, så varför ska AE hållas kvar så mycket längre?

Han har väl fått terapi på fängelset nu men saknar väl sjukdomsinsikt vad jag förstått?

Själv tror jag att det bästa för både honom själv och kvinnor/flickor som skulle vara i hans närhet är om han sitter där han sitter.
Citera
2020-02-05, 22:12
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Han har väl fått terapi på fängelset nu men saknar väl sjukdomsinsikt vad jag förstått?

Själv tror jag att det bästa för både honom själv och kvinnor/flickor som skulle vara i hans närhet är om han sitter där han sitter.
Eklund har ingen som helst sjukdomsinsikt och släpps han ut så är det bara en tidsfråga innan han våldtar och mördar igen.

GW Persson sa några sanna ord om Eklund i Brottsjournalen den 5 feb 2020 när det handlade om Pernillamordet och mordet på lilla Engla.

Leif GW: "Det enskilda fall som gjort mig mest upprörd" - Brottsjournalen (TV4)
"Jag har träffat många såna där va och jag vill påstå att han har en tätposition i den meningen att det är han som jag är minst förtjust i av alla. Jenny... Anders Eklund?
Om det är nån som förtjänar ett livstidsstraff till livet slut så är det Anders Eklund.
https://www.youtube.com/watch?v=BUQN-xvw1Vc
Citera
2020-02-07, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Eklund har ingen som helst sjukdomsinsikt och släpps han ut så är det bara en tidsfråga innan han våldtar och mördar igen.

GW Persson sa några sanna ord om Eklund i Brottsjournalen den 5 feb 2020 när det handlade om Pernillamordet och mordet på lilla Engla.

Leif GW: "Det enskilda fall som gjort mig mest upprörd" - Brottsjournalen (TV4)
"Jag har träffat många såna där va och jag vill påstå att han har en tätposition i den meningen att det är han som jag är minst förtjust i av alla. Jenny... Anders Eklund?
Om det är nån som förtjänar ett livstidsstraff till livet slut så är det Anders Eklund.
https://www.youtube.com/watch?v=BUQN-xvw1Vc

Det är nog förhållandevis få som skulle ligga sömnlösa om det kräket fick livstid och verkligen satt tills han kolade vippen!
Citera
2020-02-08, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
Som man säger på ren svenska ett mongo. Intressant!
I så fall hade han inte klarat av att bli lastbilschaufför med vilken äcklig fet gris han är. Han är verkligen hatad av alla hur kan han sitta Tidaholm? Har de särskild avdelning där?
Citera
2020-02-08, 10:44
Medlem
UT64s avatar
Angående Anders Eklunds intelligens så har jag skrivit om det tidigare, men kan skriva det igen:

Han är klent begåvad men har en avsevärd portion street smarts.

Vilket vi har sett i andra fall med olika kända mördare.
Citera
2020-03-05, 12:35
Medlem
Anders Eklund släpps ut på permission på Englas födelsedag. Man kan ju undra varför regeringen låter detta ske?
https://www.expressen.se/nyheter/mordaren-far-permission-vid-englas-fodelsedag/?fbclid=IwAR19NkLjjSY4LkGujRy-szimMZnChwpbTCXFpwQIM14lwyK-8qqla2l5NWQ
Citera
2020-03-05, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teacher80
Anders Eklund släpps ut på permission på Englas födelsedag. Man kan ju undra varför regeringen låter detta ske?
https://www.expressen.se/nyheter/mordaren-far-permission-vid-englas-fodelsedag/?fbclid=IwAR19NkLjjSY4LkGujRy-szimMZnChwpbTCXFpwQIM14lwyK-8qqla2l5NWQ

Antagligen för att fläskpannkakan kostar mycket pengar att hålla vid liv och man hoppas på att någon gör slut på honom. Man valde i närheten av Englas födelsedag för att göra det extra provocerande. Mycket uträknat. Om han begår ett tredje våldtäktsmord under sin semester eller hur många han nu kan ligga bakom så kommer det verkligen se illa ut däremot.
Senast redigerad av Recess 2020-03-05 kl. 16:13.
Citera
2020-03-05, 17:53
Medlem
pantywankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teacher80
Han har väl samma rätt som alla andra att få permis tyvärr enligt lag.
Tycker dock inte att han förtjänar det alls.
Hatar verkligen fläskberget som borde låsas in för alltid.
Samtidigt är Carina Höglund väldigt tröttsam med sitt ständiga gnäll hela tiden efter så många år.
Citera
2020-03-08, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pantywanker
Han har väl samma rätt som alla andra att få permis tyvärr enligt lag.
Tycker dock inte att han förtjänar det alls.
Hatar verkligen fläskberget som borde låsas in för alltid.
Samtidigt är Carina Höglund väldigt tröttsam med sitt ständiga gnäll hela tiden efter så många år.
Sjuk lag. Den måste ändras. AE borde sitta livet ut.. Att han ens får sätta sina fötter utanför en anstalt är märkligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in