Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Ja skall bli intressant att se om det blir en eventuell startelva som skall spelas ihop nu fram till cupen.
Poya verkar inne på att låta en tänkt startelva få mer tid idag och i lägermatchen för att spela ihop det hela. Sedan lär inte alla spela 90 men vi lär slippa 10byten etc iaf.
HIF har ju ingen cup som kommer upp så frågan är om det inte testas mer där.
Hoppas iaf på att det inte blir en match som förstörs av tusen byten under spelet.
Tydligen ett lag från betydligt lägre serie vi möter på lägret sen så dagens match blir ett bra test trots allt. Förövrigt jäkligt skoj att cupen går på Valhalla igen ty Bravida är segt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Needs.more.brandy
Vi har förlorat våra två matcher så här långt, mot Odense och Lyngby. Danskarna ligger dock längre fram i sina förberedelser, så jag förväntar mig att IFK blir ett lättare motstånd.
Matchen går på Dplay.se för den som inte kan ta sig till Bravida.
Vi mötte också danskar i form av Ålborg i första träningsmatchen, det märks helt klart att deras säsong är närmare än vår men det ger bra genomkörare iaf.
Mot er är väl snarare frågan om vi inte ska vara närmare formen iom cupen än er som inte har cupen som kommer upp snart.
Kommer du upp så välkommen till Götet!
Citat:
Ursprungligen postat av
bagarn29
Jag är fan sedan -61 och jag skäms inte. Jag tycker det är galet lira två matcher kort inpå matchen borta mot Wolfsburg.
Fast ni hade ju alternativet att spela cupmatchen MELLAN matcherna mot Wolfsburg men flyttade den till nästa helg för att slippa ha den där.
Och skulle ni slå ut Wolfsburg och avancera i cupen har ni kvarten i cupen mellan åttondelarna i EL.
Man måste ju trots allt kunna spela två matcher/vecka ett tag, eller hur menar du att ni skulle planerat denna tid? Inga matcher alls?