2020-02-06, 22:41
Moderator
Dr Kings avatar
Vad heter era motståndare i för och efternamn? Kan det vara den lättaste idiotfrågan de någonsin har haft. Givetvis svarade Janne och Cecilia fel på den
Citera
2020-02-06, 22:57
Medlem
Jag heter Regiss avatar
Upplever inte att Caroline krossade våra fördomar under under pressure,
kan hon vara säsongens livs-odugligaste deltagare?, det räcker med att vara le (eller att le)

Det gick att vara sämre än Cecilia som tvärtom hade viss fallenhet för ord
Senast redigerad av Jag heter Regis 2020-02-06 kl. 23:01.
Citera
2020-02-07, 00:49
Avstängd
Durochmolls avatar
Oväntat jämnt. Hade det inte varit för idiotfrågan och misstaget att blanda ihop Rederiet med Varuhuset, så hade ju Cecilia och Janne vunnit.
Jag minns inte heller vad den blonda tjejen som tävlar med Pontus heter. Plågsamt att se henne i UP-stolen.
Citera
2020-02-07, 02:15
Medlem
kukflashs avatar
Hur många inspelningar görs det på en dag egentligen? Jag har sett samma tjej i publiken i typ alla avsnitt än så länge. Hon är brunett, har stor panna, uppsatt hår och glasögon. Klappar som ett mongo, därför jag lagt märke till henne.
Citera
2020-02-07, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Hur många inspelningar görs det på en dag egentligen? Jag har sett samma tjej i publiken i typ alla avsnitt än så länge. Hon är brunett, har stor panna, uppsatt hår och glasögon. Klappar som ett mongo, därför jag lagt märke till henne.

3-4
https://simplesignup.se/event/159886-alla-mot-alla-med-filip-och-fredrik
Citera
2020-02-07, 12:51
Medlem
Supermodellen har hon kunnat något svar?
Gårdinger är ödmjuk, funderar om filip är kär i han, han håller på mycket med han och skämtar.

Frode verkar ha förstånd som en ungdom och janne josefsson är han stressad eller något? Hur kan han tro att ett afrikanskt land som Tansania ligger vid Iran?
Citera
2020-02-07, 13:22
Medlem
Jag heter Regiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Kan du ta en skärmbild på offret, och sedan lägga upp vore tacksamt
Senast redigerad av Jag heter Regis 2020-02-07 kl. 13:25.
Citera
2020-02-07, 13:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ACRoss
Lite synd om Carro när hon äntligen vågade sig på Under Pressure, men har man inte koll på rebusar sen innan är det nog inte helt lätt att naila på 40 sekunder. Cecilia Frode fortsatt fantastisk i rollen som Sveriges förmodat snurrigaste människa. .

Ni som har sett "morgondagens" avsnitt på Dplay behöver kanske inte spoila för oss fattighjon som kollar på kanal 5. Blir lite rörigt i tråden.
Citera
2020-02-07, 13:37
Medlem
Ambivalens_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ACRoss
Lite synd om Carro när hon äntligen vågade sig på Under Pressure, men har man inte koll på rebusar sen innan är det nog inte helt lätt att naila på 40 sekunder. Cecilia Frode fortsatt fantastisk i rollen som Sveriges förmodat snurrigaste människa. .
Ja, det var lite synd om henne. Min uppfattning var att de två första rebusarna var bland de svåraste (jag plockade iaf inte Abel och Kain-referensen) och hon gjorde felet att stanna länge utan att passa på dem. Då hamnade hon i tidsnöd på de andra och man såg att hon var pressad halvvägs in. T.ex. passade hon direkt på Muntergök--hon fastnade på "läpp" istället för "mun--som var kanske den enklaste rebusen.

Hade varit rätt kul experiment, byt ut de två första rebusarna mot några superenkla och undersök hur mycket det påverkar svaren på efterföljande rebusar.
Citera
2020-02-07, 13:57
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jag heter Regis
Kan du ta en skärmbild på offret, och sedan lägga upp vore tacksamt
https://gyazo.com/c0a8c20e48133205de9aeeff006c5da2

Gjorde en gif
Citera
2020-02-07, 15:50
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emos20
Supermodellen har hon kunnat något svar?
Gårdinger är ödmjuk, funderar om filip är kär i han, han håller på mycket med han och skämtar.

Frode verkar ha förstånd som en ungdom och janne josefsson är han stressad eller något? Hur kan han tro att ett afrikanskt land som Tansania ligger vid Iran?

Gårdinger och Filip/Fredrik är väl polare sedan många år vad jag förstått. Fast de är ju i samma bransch så kanske inte så konstigt. Tasmanien sa de, som ligger i Australien
Citera
2020-02-07, 15:52
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Vad heter era motståndare i för och efternamn? Kan det vara den lättaste idiotfrågan de någonsin har haft. Givetvis svarade Janne och Cecilia fel på den

Ärligt talat visste jag inte vad hon modellen hette i efternamn, varför måste man kunna det? Jag brukar spola förbi början där de presenterar deltagarna, men Frode och Josefsson borde väl hört det där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in