Citat:
Ursprungligen postat av
krauthammer
Som senator mitt Romney(R) sa igår : president Trump begick brott mot USAs konstitution. Mitt samvete och den ed jag svor får mig att rösta skyldig
Som senator Alexander(R) sa : USAs president är skyldig. Bevisningen i denna rättegång talar för det. Men att avsätta honom är inte rimligt.
Vi har ett bipartisanship I senaten. Bägge kammare finner bevisen tillräckliga för att han begått ett brott mot grundlagen.
Här har vi det svart på vitt. Ingen av er kan någonsin bevisningen mot Trump för att vara otillräcklig och förvänta er att bli tagna på allvar.
Inte I mina ögon i alla fall.
Blir han friad? Ja
Hade Obama blivit friad med exakt samma senat? Nej.
Har senaten varit opartisk? Nej.
Vänta lite.
Hur många var det som inte tyckte att han inte hade gjort ett brott emot grundlagen?
Bägge kammaren finner bevisen tillräckligt för att han begått ett brott mot grundlagen? Det var ett gäng demokrater som tyckte det och två stycken Rep som sa att de tyckte att han hade brytit mot lagen, varv en person tyckte att han inte skulle fällas för det ändå?
Och de andra röstade enbart för att trump är Rep? Vart finns bevisen att de enbart röstade bipartisanship?
Jag förstår verkligen inte logiken i att om två personer säger att han gjort fel men ignonera att några andra tycker att bevisen inte bevisade detta, bara för att dem var republikaner så är det bipartisanship?
Kan säga att om bilden hade varit tvärtom hade det definitivt vart exat samma händelser. Detta har varit en hoax pga avensjuka att en kille som aldrig jobbat inom politik går och vinner i ett av världen mäktigaste land gentemot folk som arbetat flera år inom politik och korrupt lett sig fram till makt personer.
Ursäkta mig men jag är förvirrad utav ditt påstående

Känns lite som ett barn som bli upptäckt sno kakor i en kakburk och börja skylla ifrån sig att senaten är ett bipartisanship för att man förlorat

Men avundsjuka är ett hemskt att drabbas av, man tappar rationellt tänkande. Det gör ont i hjärtat att se hat vinner ibland över folks kapacitet att använda sin hjärna till annat än sätta på sig en mössa när det är kallt
Kärlek och respekt
Mr. Jobi Trump swedish soldier