Citat:
Ursprungligen postat av
batteridrift
Och du tror någon bryr sig om vad du säger? Släpp ballongerna och kom ner på jorden.
Demokraterna tror de sitter på fakta och vad som är rätt. De är en samling misslyckade personer. Därav kan de lägga ner, för de har ingen chans mot Trump. De har inte en enda begåvad persion att sätta emot Trump.
Och Mitt Romny kan gå och lägga sig nu. Han är slut i partiet. Han kommer bli utfryst om han stannar. Bra han "outade" sig,
Nä, ingen bryr sig om vad du säger heller, dock diskuterar vi här.
Dock har en av oss glömt av grunderna för en diskussion och vad objektivitet är, den det vet jag reda är försvåra saker för vissa.
Andra personers ointelligens är aldrig nått som stör mig, bara roar mig.
Och fakta kvarstår, man är oskyldig men man vågar inte låta impeachment-fallet presentera sig och att hörsägen ska bli till fakta genom vägra vittnen.
Allt är väldigt simpelt, så för svårt för dig då?
Eller?
Och det roliga är Hillary har alltid varit oskyldig och enligt trumpnissarna själva.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mrjobi
Snälla, ska du komma och prata med mig nu? Du som hotar mig från höger till vänster?
Bengazi? Fråga hillary om bengazi
Du behöver inte vara arg för att han blev frikänd och att hans populäritet höjdes upp nu

Det är bara bra för världen om Trump får fortsatt förtroende och kan stoppa Globalisterna! Hoppas någon sån kommer till Sverige snart och rädda oss

Vad ska jag fråga henne om?
Hon är ju friad x8 enligt dig
Förtroende för vad?
Inte vara saklig och tillåta vittnen i impeachment för bevisa sitt fall?
Blir aldrig arg, bara en sådan sak.