2020-02-05, 07:09
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickilina53
Okay.....vilken "barndomsvän" e' du? Se till att du har rätt information innan du påstår saker som du inte vet om!
Men, det är ju en skvaller sida !

Så var det dags! Första inlägget och någon kunde inte hålla sig. Ser fram mot lite mer initierad information då. Berätta - hur är stämningen i Villa Ankersborg inför den stundande rättegången?
Citera
2020-02-05, 07:12
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
långt inlägg på insta om att Anna inte orkar någonting, filter på det med

https://postimg.cc/gallery/1g5bjk94w/

Lilla Anna "mår inte bra". Hon har "jättemycket" att göra men tar den sedvanliga duschen som alltid måste nämnas och bäddar ner sig i soffan. Skaffa dig ett jobb Anna!
Citera
2020-02-05, 07:34
Medlem
HansErics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Har Ni ingen känsla för folk som mår dåligt? Det är väl uppenbart, men Ni håller på era mobbingfasoner. Lägg ner klankandet på familjen ett tag nu. I vissa tider har hon var värd spydiga kommentarer, men nu får det räcka ! Det är liksom inte kul längre !!

Du inser inte att det är MärstaAnna själv som bjuder in till detta? Hade hon lagt ner all tid hon ägnar åt sociala medier och ägnat den tiden till att vara en förebild för sina kriminella ungar så hade inte tråden kunnat fortsätta. Tråden och Märstamorsan hade fallit i glömska helt enkelt.
Mår man riktigt dåligt så orkar man inte hålla på med sociala medier, alla dessa lögner och filter.
Senast redigerad av HansEric 2020-02-05 kl. 07:36.
Citera
2020-02-05, 09:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det förvånar mig ju inte om det är något custom-made hon har köpt.

Ingen som har någon bra app för att förstora ögon och lägga filter? Liknande det Anna har.
Citera
2020-02-05, 09:58
Medlem
Haha såg nu att kryssningen som jag blivit bjuden på är den som Anna ska med på. Ska definitivt konfrontera henne gällande sonens våldtäkt och dotterns rån. Ska försöka filma spektaklet så att ni också får se
Citera
2020-02-05, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pizzamedmozzarella
Haha såg nu att kryssningen som jag blivit bjuden på är den som Anna ska med på. Ska definitivt konfrontera henne gällande sonens våldtäkt och dotterns rån. Ska försöka filma spektaklet så att ni också får se

Ja gör gärna det!
Citera
2020-02-05, 11:21
Medlem
ny bild puss puss

https://postimg.cc/V0cmLFKs
Citera
2020-02-05, 13:05
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Det lär ju inte hända...
Citera
2020-02-05, 13:34
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Det lär ju inte hända...

Anna kommer att avboka på grund av "professionella" skäl.

Hon vågar inte visa sig offentligt med tanke på hennes fetma.
Senast redigerad av trottwell 2020-02-05 kl. 13:37.
Citera
2020-02-05, 16:55
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Vad löjligt många småkuddar Märsta-fettot har i såväl soffa som säng. Allting måste ta mig fan vara överdrivet och voluminöst i La Casa Grasa.
Citera
2020-02-05, 17:00
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frysarn888
Ingen som har någon bra app för att förstora ögon och lägga filter? Liknande det Anna har.
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ny bild puss puss

https://postimg.cc/V0cmLFKs
Med tanke på vad Anna taggat den bilden med så kan man väl gissa på att hon använder just *INK *RESET 2.
Citera
2020-02-06, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Det lär ju inte hända...

Vad lär inte hända?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto