2020-01-31, 22:27
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bike99
Visst, lyckas du hela hela tiden vinna på spelbolaget och har tight med kapital så kan det kanske bli ett problem.

Du förstår väl själv att om du inte får ut pengarna från spelbolaget så är det vanlig betting du sysslar med och inte bonustrading?
Citera
2020-02-03, 12:09
Medlem
bike99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Du förstår väl själv att om du inte får ut pengarna från spelbolaget så är det vanlig betting du sysslar med och inte bonustrading?

Absolut, jag kanske fattade det fel.

Trodde problemet bara var att han vann till fel sida. Inte att han var låst. Då förstår jag absolut att det blir svårt, typ omöjligt om kontot är låst.

Är helt nybörjare inom detta. Gjorde iaf min första bonustrade igår, "gratis" 250 kronor. Började med en liten bonus för att inte tabba mig mest större summor.

Ska försöka bränna igenom dom vanligaste sidorna under veckan.
Citera
2020-02-06, 07:31
Medlem
Citat:
Absolut, jag kanske fattade det fel.

Trodde problemet bara var att han vann till fel sida. Inte att han var låst. Då förstår jag absolut att det blir svårt, typ omöjligt om kontot är låst.

Är helt nybörjare inom detta. Gjorde iaf min första bonustrade igår, "gratis" 250 kronor. Började med en liten bonus för att inte tabba mig mest större summor.

Ska försöka bränna igenom dom vanligaste sidorna under veckan.

Kul, lycka till!
Citera
2020-02-06, 10:51
Medlem
bike99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johan.lasse77
Kul, lycka till!

Funderar på hur det kan ha "försvunnit" så mycket pengar. Har använt bonus på 250 + 2000 = 2250 kronor.

Men ligger enbart ~1575 kr plus.

Brukar så mycket pengar försvinna i avgifter och oddsskillnader?

Har ändå spelar på bra spel med runt 95% rating. Kanske nåt odds som ändrats under tiden som jag inte varit uppmärksam på?
Citera
2020-02-06, 17:45
Medlem
Citat:
Har ändå spelar på bra spel med runt 95% rating.

95 % ≠ bra. Du måste försöka hitta bättre spel, annars kommer du ha hela bonusen uppäten om det är ett bolag med höga omsättningskrav och du vinner på bolaget så att du måste omsätta hela vägen.
Citera
2020-02-09, 13:26
Medlem
När jag satsade hela innehavet (2000) på Betway (Odds 3.5) kom ett meddelande 1 timma senare att kontot blivit limiterat, och jag kunde bara satsa 50:- per bet. Någon som har koll på hur man ska betta för undvika detta?
Citera
2020-02-09, 16:17
Medlem
bike99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cowbopz
När jag satsade hela innehavet (2000) på Betway (Odds 3.5) kom ett meddelande 1 timma senare att kontot blivit limiterat, och jag kunde bara satsa 50:- per bet. Någon som har koll på hur man ska betta för undvika detta?

Verkar som flera haft problem med just betway och att bli limiterad. Tur jag inte kört deras bonus ännu. Man kanske ska vara försiktig och spela mindre åt gången där, eller helt enkelt skita i dem?
Citera
2020-02-10, 06:59
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cowbopz
Det är.väl rätt uppenbart att det första du inte bör göra är att lasta hela kapitalet på ett och samma spel på ett helt nytt konto? Flaggas ju direkt.

Jag blec limiterad efter att ha legat -2k och spelat upp mig till +300 totalt på kontot, gjorde dumt nog 2-3 uttag men blev limiterad direkt, synd då betway har grymma överodds
Senast redigerad av pulverhonung 2020-02-10 kl. 07:01.
Citera
2020-02-14, 00:24
Medlem
bike99s avatar
Betway verkar ju jävligt skumma måste jag medge.

Satte in pengar för att maxa deras bonus. Har sedan spelat flera olika bets. Inget konstigt eller utmärkande på något sätt. Och nu när jag hittade lämplig match att spela på så kan jag bara spela 50 kr per bet, limmad alltså. Fick därmed cashbacka mitt spel på börsen och gick med nån hundring förlust.

Hur gör jag nu för att omsätta bonusen? Lägga massor med bets på 50 kr styck tills omsättningskravet är uppnått och plockar ut pengarna?

edit: Har heller inte fått någon meddelande om att jag blivit limiterad. Verken på mejlen eller på betway-kontot.
Citera
2020-02-14, 08:51
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Betway verkar ju jävligt skumma måste jag medge.

Satte in pengar för att maxa deras bonus. Har sedan spelat flera olika bets. Inget konstigt eller utmärkande på något sätt. Och nu när jag hittade lämplig match att spela på så kan jag bara spela 50 kr per bet, limmad alltså. Fick därmed cashbacka mitt spel på börsen och gick med nån hundring förlust.

Hur gör jag nu för att omsätta bonusen? Lägga massor med bets på 50 kr styck tills omsättningskravet är uppnått och plockar ut pengarna?

edit: Har heller inte fått någon meddelande om att jag blivit limiterad. Verken på mejlen eller på betway-kontot.

Ja. Betway är kända för att limitera kraftigt och strunta totalt i dina omsättningsproblem.
Citera
2020-02-14, 08:58
Medlem
Citat:
Fick därmed cashbacka mitt spel på börsen och gick med nån hundring förlust.

Lägg alltid spelet på bolaget först, aldrig tvärtom. Dels för att, precis som nu, du kanske inte får in hela summan på bolaget, dels för att du kan åka på en oddssänkning på bolaget i och med att man ofta spelar på odds där de ligger högt.
Citera
2020-02-14, 11:41
Medlem
bike99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Ja. Betway är kända för att limitera kraftigt och strunta totalt i dina omsättningsproblem.

Så det borde inte vara några problem att ta ut pengarna när bonusen är omsatt? Tänker om man är låst för uttag/insättningar också. Har som sagt inte fått någon meddelande eller nåt. Märkte bara att det inte går att spela mer än cirka 50 kr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in