Tänkte dra igång med bonustrading & har därför några dumma frågor som jag ej riktigt hittat info om, speciellt om man gör det åt andra identiteter.
En liten fundering angående moneybookers, betfair/smarkets samt oddsmonkey konto. Behöver jag ett nytt av följande till en ny identitet eller är det någon av dessa som man kan använda till många olika personer?
Oddsmonkey som rekommenderas? Skrill (trustly) som moneybooker? Köra enbart på betfair/smarkets eller båda?
Om jag har cirka 25 sidor att spela på, hur mycket bör man kasta in per identitet? Vi förenklar och säger att dessa sidor totalt ger en bonus på 25 000, sätter jag då in 25 000 fördelat på dessa just för att utnyttja bonusen så gott det går och inget annat, eller tänker jag fel? Värt att kasta in större belopp av någon anledning?
Hur mycket kommer jag behöva till betfair? 50 laxar? Mer för marginal? Smidigast att sätta in allt detta direkt eller köra på separata insättningar varje gång jag ska lägga ett spel?
Läst att vissa rekommenderar att spela på höga odds (Om man sitter på ett större kapital) så det är större chans att betfair vinner direkt så man slipper kämpa på med omsättningskraven. Visst, om spelbolaget vinner sitter man plötsligt där med en fetare summa, men är det egentligen Någon Risk med detta?
Sorry för mycket text & många (kanske hjärndöda) frågor

Stort tack på förhand.