Citat:
Ursprungligen postat av
SvarifaxxALaUe
Så, till skillnad från de flesta här som verkar ha störst problem med smaken (visst det smakar inte direkt gott, men det går absolut att få ner utan större problem) så har jag betydligt större problem med det fruktansvärda illamåendet som nästan alltid uppstår efter att jag intagit Kratom. Spelar inte heller någon direkt roll på vilket sätt jag intar det, illamåendet kommer likförbannat oavsett. Många gånger är det även såpass starkt att det efter ett tag bara är att springa till toaletten och lägga en kaskad.
Någon som har nåt bra tips på hur man kan undvika eller åtminstone minska detta hemska illamående?
Tack på förhand
/Mvh
Åksjuketabletter kan hjälpa vid opoid-illamående, kanske det hjälper dig?
Jag kan också tycka att vissa sorter kan vara mäktigare för magen än andra, testat olika strains?
Jag har kan få problem med illamående direkt efter intag, men då är det oftast dagens första dos morgonen efter en "stordos" lite väl sent på kvällen innan. Detta löser jag genom att portionera ut dosen, en liten först sedan en liten till. Men det beror väl mer på någon form av baksmälla jag drabbas av, inte illamående genom ruset, det får jag inte (tack och lov).