2020-02-05, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Vart har du lärt dig att kvinnor ska kunna vägra ställa upp på sex och ändå kräva att mannen stannar kvar?
Har din pappa berättat att din mamma ställt upp så fort han önskat och att han om hon inte gjorde det skulle ha lämnat familjen
Citera
2020-02-05, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hur tror du själv relationer fungerar, kan det vara så att män inte är så där väldigt intresserade av att ha sex med kvinnor som stället upp och låter sig användas
Efter att ha levt utanför Sveriges gränser vet jag att det stora flertalet kvinnor inte ser kuken som konstig eller otäck, eller mannens libido som något ont.

Är det jobbigt för dig att din partner blir kåt på dig?
Citera
2020-02-05, 17:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
(FB) Svenska gubbar och deras thailändska slavinnor

(FB) Är fruimporten en lösning för feminismens mord på kärlek i Sverige?

(FB) Svenska män som importerar fru för att slippa feminism

Ett litet axplock, vi kan hitta fler åt dig om du vill.

Jag har tryckt på dina tre länkar, jag kommer till sidan 30, 8 och 10 i de trådarna.

Ingenstans ser jag nedsättande kommentarer om thailändska kvinnor.
Citera
2020-02-05, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
Och hur påverkar de männen som ligger med dom en gång i veckan? Du trodde väll inte att jag menade att en prostituerad var den idealiska partnern : )?
Uppenbarligen påverkar det inte de som köper sex eftersom kvinnorna inte berättar hur smärtsamt det är
Citera
2020-02-05, 17:36
Avslutad
Citat:
Läs trådarna, idiotfitta! Eller håll käften och lämna tråden, din arroganta attityd som feministfitta är passe, ni kommer få ett helvete.

Du kan inte ge mig exempel på nedsättande kommentarer om thailändska kvinnor....... Och nu är du skitförbannad.

Det är inte brukligt här på Flashback att man kräver att en annan användare ska läsa igenom flera trådar för att man själv inte kan ta fram exempel på det man vill bevisa.

Nej jag kommer inte få ett helvete. Jag kommer leva ett bekvämt liv tills jag dör. Stör det dig?
Citera
2020-02-05, 17:40
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Sånt pratar man med sin partner om. Förväntningar, önskningar, krav osv. Sen kompromissar man.

Om kvinnan har ont vid samlag finns det i de flesta fall hjälp att få. Såsom det oftast finns hjälp att få för män som har problem med erektionen. Men man måste prata om det och söka hjälp.

De de är en myt som du indoktrinerats in i. De mycket bättre om roller är klara från början. Ingen orkar hålla på tjafsa och kompromissa nån längre tid. De där förhållanden inte håller.

Man kan inte ha sexuella krav på sin partner de är sjukt.

De kan va obotligt tillexempel endometrios. De kan va hormonelt också. Samt att en del kvinnor inte gillar sex. Män måste ha sex några gånger i veckan. De är hunger som måste mättas. Självklart måste man undvika kvinnor som är otillräckliga i de avseendet.

Som jag sa har en del kvinnor menstruationer som gör dom helt omöjliga andra har inga större problem.De första sorten går ju också bort. Och är omöjlig att ha ett förhållande med över tid.

Sen är en del kvinnor helt enkelt tokiga (i synnerhet i samband med sin menstruation) och går inte att stå ut med i längden. Dom går naturligtvis också bort. Sen är en del kvinnor korkade vilket är sant för alla människor.

Så faktum kvarstår: mycket få kvinnor duger till ett längre förhållande.
Senast redigerad av Flickpojken 2020-02-05 kl. 17:44.
Citera
2020-02-05, 17:40
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Uppenbarligen påverkar det inte de som köper sex eftersom kvinnorna inte berättar hur smärtsamt det är

Då väljer dom antagligen inte de yrket ska du se. Och har dom ändå gjort de så borde dom tänka om.
Citera
2020-02-05, 17:50
Avslutad
Citat:
De de är en myt som du indoktrinerats in i. De mycket bättre om roller är klara från början. Ingen orkar hålla på tjafsa och kompromissa nån längre tid. De där förhållanden inte håller.

Man kan ha sexuella krav på sin partner de är sjukt.

De kan va obotligt tillexempel endometrios. De kan va hormonelt också. Samt att en del kvinnor inte gillar sex. Män måste ha sex några gånger i veckan. De är hunger som måste mättas. Självklart måste man undvika kvinnor som är otillräckliga i de avseendet.

Som jag sa har en del kvinnor menstruationer som gör dom helt omöjliga andra har inga större problem.De första sorten går ju också bort. Och är omöjlig att ha ett förhållande med över tid.

Sen är en del kvinnor helt enkelt tokiga (i synnerhet i samband med sin menstruation) och går inte att stå ut med i längden. Dom går naturligtvis också bort. Sen är en del kvinnor korkade vilket är sant för alla människor.

Jo, sen är ju många män och kvinnor dumma i huvudet också, de går ju också fetbort.

Många män kämpar också med psykiska och/eller fysiska tillstånd/sjukdomar/handikapp.

Håller med om att man ska välja sin partner med omsorg om man är inne på att ha ett längre förhållande.

Däremot håller jag inte med dig om att kompromissa inte fungerar. Enligt mig är långa förhållanden/äktenskap fulla av kompromisser.
Citera
2020-02-05, 18:04
Medlem
Citat:
Efter att ha levt utanför Sveriges gränser vet jag att det stora flertalet kvinnor inte ser kuken som konstig eller otäck, eller mannens libido som något ont.

Är det jobbigt för dig att din partner blir kåt på dig?
Klart att du levt utomlands och inte upplevt att kvinnor har sex för att de har lust
Citera
2020-02-05, 18:10
Medlem
Citat:

Man kan inte ha sexuella krav på sin partner de är sjukt.

Varför finns det ingen upplysning från hälsovårdanden om att män måste ha sex några gånger i veckan och hur ska de utan partners ha råd att köpa sex 10 ggr per månad
Citera
2020-02-05, 18:44
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Varför finns det ingen upplysning från hälsovårdanden om att män måste ha sex några gånger i veckan och hur ska de utan partners ha råd att köpa sex 10 ggr per månad

Dom flesta blir väll lite deprimerade stället. Men de är väll inte samhällets som ska fixa de. Eller menar du att de ska subventioneras?
Citera
2020-02-05, 19:11
Medlem
Citat:
Dom flesta blir väll lite deprimerade stället. Men de är väll inte samhällets som ska fixa de. Eller menar du att de ska subventioneras?
De som påstår att män måste ha sex flera gånger i veckan och sexköp därför måste vara tillåtet lär ju inte ha tänkt tanken fullt ut hur de män som inte hittar en partner ska ha råd med dessa sexköp. De som främst misslyckas med att hitta en partner är de fattigaste de fattigaste är de som lever på kring 1000 kr per vecka som ska räcka till allt utom boendekostnad lär ju inte räcka till sex ett par ggr i veckan oavsett om det skulle finnas bordeller överallt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in