2020-02-05, 14:38
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag kan bara konstatera att du och jag inte har samma syn på våra medmänniskor och på hur man jobbar på en relation två vuxna människor sinsemellan.

Det verkar så inte så, nej. Att kvinnan i relationen gör sitt och ställer upp på en daglig avsugning tycker du är för mycket begärt. Det är väl som vanligt endast männen som ska "steppa upp". Minsta lilla krav/förväntning på kvinnan är "genomrutten kvinnosyn".

Detta är bortskämda, feministiskt hjärntvättade svenska kvinnor i sitt esse.
Citera
2020-02-05, 14:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Då borde du som sagt blivit nöjd för länge sedan med dina frågor om sex med flyktingpojkar.

De värsta nedsättande kommentarerna m thaitjejer som Moment gjorde skedde för någon månad sedan och du var närvarande i debatten då i den tråd det skedde i. Att du inte tog notis om det visar att du inte hade några bekymmer med sådana uttalanden.

Tydligen kommer jag inte ihåg, händer den bäste. Kan du ge exempel?
Citera
2020-02-05, 14:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Det verkar så inte så, nej. Att kvinnan i relationen gör sitt och ställer upp på en daglig avsugning tycker du är för mycket begärt. Det är väl som vanligt endast männen som ska "steppa upp". Minsta lilla krav/förväntning på kvinnan är "genomrutten kvinnosyn".

Detta är bortskämda, feministiskt hjärntvättade svenska kvinnor i sitt esse.

Min sambo (man) hade inte orkat slicka mig till orgasm varje dag, jag frågade. När han har tränat upp tungan och käkmusklerna så att han orkar det (gärna flera ggr om dagen/natten) så lovar jag att jag ska suga av honom varje dag och då ska jag också, såsom du gör, begära att andra kvinnor och män också gör det.

Herregud hardusettminapa, du och jag har nog knäckt koden till att minska på skilsmässorna.

HIGH FIVE!!!!!!!! 👏
Citera
2020-02-05, 14:57
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Min sambo (man) hade inte orkat slicka mig till orgasm varje dag, jag frågade. När han har tränat upp tungan och käkmusklerna så att han orkar det (gärna flera ggr om dagen/natten) så lovar jag att jag ska suga av honom varje dag och då ska jag också, såsom du gör, begära att andra kvinnor och män också gör det.

Herregud hardusettminapa, du och jag har nog knäckt koden till att minska på skilsmässorna.

HIGH FIVE!!!!!!!! 👏

Men snälla jag begär ingenting. Jag säger bara att kvinnor får ta ansvar och anstränga sig för att tillfredsställa sina män sexuellt om de inte vill att männen ska söka sexuell tillfredsställelse någon annanstans. Grundläggande A och O. Endast i feministsjuka hjärnor är detta något kontroversiellt. Precis som män måste anstränga sig om de vill behålla sina kvinnor. Tycker du även att DET är genomrutten människosyn? Eller bara när det gäller kvinnor?

Det är så klart fritt fram för kvinnor att vägra tillfredsställa sina män sexuellt men då kan de inte heller klaga om männen söker bli sexuellt tillfredsställd på annat sätt.
Citera
2020-02-05, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
Kvinnor kollektivistiska och kan bli pålurade lite allt möjligt. Vilket skapar mycket problem mellan könen.

I långvariga relationer över lag (giftermål) så tycker jag att kvinnor verkar bete sej som riktiga våp. Skulle aldrig ställa upp på en sådan relation. Och om en man som tvingas ingå i en köper sex är inte de minsta konstigt.

Feminister som Terapi klamra sej fast vid nuvarande sexköpslagstiftning därför att kvinnor ska få ha kvar den sexuella makten. Dom vet att dom flesta män hellre skulle har sex med en het 20-åring än med sin gnälliga 35-åriga fru. Och om de kunde ha de utan massa moralism skulle dom antagligen dumpa sin fru, och befria sej från sitt destruktiva förhållande. Där dom blir känslomässigt och ekonomiskt utsugna.

Alla män lever inte under sådan villkor eftersom alla kvinnor inte är idioter. Men ska man verkligen ha ett längre förhållande måste man välja noga. Många kvinnor är fullständigt tokiga, gnäller, är manipulativa har fruktansvärda menstruationer. Och många kvinnor gillar faktiskt inte sex och kan tillexempel på ont av de.

Väldigt få kvinnor duger om man ska ett längre förhållande.
Om många kvinnor inte gillar sex och får ont av sex så borde detta i högsta grad även gälla prostituerade som dessutom har sex sådär 5-7 ggr per dag alla dagar i veckan förutom när de har fruktansvärd mens
Citera
2020-02-05, 15:14
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Tydligen kommer jag inte ihåg, händer den bäste. Kan du ge exempel?

Nej du blev väl inte speciellt upprörd över dessa nedsättande omdömen om thaitjejer så du lade det inte på minnet. Jag tänker inte leta fram inlägg för någon månad sedan åt dig.
Citera
2020-02-05, 15:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Men snälla jag begär ingenting. Jag säger bara att kvinnor får ta ansvar och anstränga sig för att tillfredsställa sina män sexuellt om de inte vill att männen ska söka sexuell tillfredsställelse någon annanstans. Grundläggande A och O. Endast i feministsjuka hjärnor är detta något kontroversiellt. Precis som män måste anstränga sig om de vill behålla sina kvinnor. Tycker du även att DET är genomrutten människosyn? Eller bara när det gäller kvinnor?

Det är så klart fritt fram för kvinnor att vägra tillfredsställa sina män sexuellt men då kan de inte heller klaga om männen söker bli sexuellt tillfredsställd på annat sätt.

Men snälla jag säger inte emot dig. Jag säger bara att det såklart är fritt fram för män att inte slicka sina kvinnor till orgasm varje dag i utbyte mot daglig avsugning men då kan de inte heller klaga om kvinnorna tar ut skilsmässa.
Senast redigerad av Jenny9 2020-02-05 kl. 15:55.
Citera
2020-02-05, 16:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Jag är inte din assistent och du vägrar konsekvent att svara på den typen av frågor själv. Skärp din debattstil om du inte vill bli bemött som du bemöter andra.

Vilka frågor har jag inte svarat på? Jag kan svara på dem nu.

Du behöver inte leta fram gamla inlägg, du behöver bara ge mig några exempel ur minnet. (angående de nedsättande kommentarerna om thailändska kvinnor).
Citera
2020-02-05, 16:09
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Vilka frågor har jag inte svarat på? Jag kan svara på dem nu.

Du behöver inte leta fram gamla inlägg, du behöver bara ge mig några exempel ur minnet. (angående de nedsättande kommentarerna om thailändska kvinnor).

De har gått i stil med att alla thaitjejer är horor och de tar bara svenska killar för deras pengar. Värderingar som att de alltid har en svag ställning och inte kan ha bra positioner i sitt hemland dyker också upp. Riktigt vidrig nedsättande syn på dem alltså men du reagerar inte.
Citera
2020-02-05, 16:10
Medlem
Citat:
Jag ställer helt normala tydliga frågor till dig som du inte svarar på. Ska folk inte kunna ställa frågor på det som du skriver/påstår här på forumet?

Tex så påstod du för ett tag sedan att kvinnliga medlemmar skrivit nedvärderande saker om thailändska kvinnor. Jag bad dig då komma med exempel på detta. En helt normal förfrågan jag gjorde för att veta vad det är du menar och vad det är vi diskuterar. Några exempel har jag fortfarande inte fått.

I denna tråden ställde jag en följdfråga till dig angående det du skrev, då börjar du skriva om invandringspolitiken. Så den frågan har jag inte heller fått svar på. Du byter ämne och skriver om något helt annat.

Ställer inte du följdfrågor till andra medlemmar här för att klargöra vad de menar?
(FB) Svenska gubbar och deras thailändska slavinnor

(FB) Är fruimporten en lösning för feminismens mord på kärlek i Sverige?

(FB) Svenska män som importerar fru för att slippa feminism

Ett litet axplock, vi kan hitta fler åt dig om du vill.
Citera
2020-02-05, 16:21
Moderator
pewpews avatar
Nu handlar inte tråden om invandring eller tillgång och efterfrågan på sexsäljare/köpare. OT raderat. Varningar kommer delas ut om den diskussionen fortsätter.

/Mod
Citera
2020-02-05, 16:22
Medlem
ProfilStofils avatar
Du måste gå till horor av en anledning. Hipp som happ blir det en ungjävel och då måste vi andra betala skatt för att du inte fattar att evolutionslagarna finns där för att sådana som du inte ska yngla av dig. Skaffa en hobby istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in