2020-02-05, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfilStofil
Du måste gå till horor av en anledning. Hipp som happ blir det en ungjävel och då måste vi andra betala skatt för att du inte fattar att evolutionslagarna finns där för att sådana som du inte ska yngla av dig. Skaffa en hobby istället.
Förklara mer hur du menar, intressant.
Citera
2020-02-05, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Det verkar så inte så, nej. Att kvinnan i relationen gör sitt och ställer upp på en daglig avsugning tycker du är för mycket begärt. Det är väl som vanligt endast männen som ska "steppa upp". Minsta lilla krav/förväntning på kvinnan är "genomrutten kvinnosyn".

Detta är bortskämda, feministiskt hjärntvättade svenska kvinnor i sitt esse.
Har du lärt dig hemifrån att kvinnor ska ställa upp när det gäller sex för nog är det din mamma och pappa som lärt dig hur relationer fungerar
Citera
2020-02-05, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Har du lärt dig hemifrån att kvinnor ska ställa upp när det gäller sex för nog är det din mamma och pappa som lärt dig hur relationer fungerar
Hur tycker du det ska se ut i en relation mellan en man och en kvinna? Mannen är kåt på henne men hon ger kalla handen?
Citera
2020-02-05, 16:39
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Men snälla jag säger inte emot dig. Jag säger bara att det såklart är fritt fram för män att inte slicka sina kvinnor till orgasm varje dag i utbyte mot daglig avsugning men då kan de inte heller klaga om kvinnorna tar ut skilsmässa.

Ja men vad bra. Då kan vi konstatera att du har lika genomrutten människosyn som jag
Citera
2020-02-05, 16:41
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:

Vart har du lärt dig att kvinnor ska kunna vägra ställa upp på sex och ändå kräva att mannen stannar kvar?
Citera
2020-02-05, 16:46
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Om många kvinnor inte gillar sex och får ont av sex så borde detta i högsta grad även gälla prostituerade som dessutom har sex sådär 5-7 ggr per dag alla dagar i veckan förutom när de har fruktansvärd mens

Och hur påverkar de männen som ligger med dom en gång i veckan? Du trodde väll inte att jag menade att en prostituerad var den idealiska partnern : )?
Citera
2020-02-05, 17:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
De har gått i stil med att alla thaitjejer är horor och de tar bara svenska killar för deras pengar. Värderingar som att de alltid har en svag ställning och inte kan ha bra positioner i sitt hemland dyker också upp. Riktigt vidrig nedsättande syn på dem alltså men du reagerar inte.

Har aldrig sett att M kallat thailändska kvinnor för horor.

Ok du tar den senaste diskussionen om detta som exempel.

Att det för många tex thailändska tjejer/afrikanska killar handlar om pengar (bättre levnadsvillkor) är i stort sett något jag kan garantera dig. Av vilken annan anledning skulle just tex thailändska och afrikanska ungdomar dras till och finna mycket äldre "äckliga" människor attraktiva när unga människor i tex Europa överlag inte gör det? (Du kallade tex själv de äldre kvinnorna som utnyttjar flyktingpojkarna för "äckliga").

Detta såg jag att M också försökte förklara för dig.

M förklarade också för dig att hon inte trodde att majoriteten i gruppen tex thailändska tjejer som "hookar" upp med mycket äldre "äckliga" utländska män består av högavlönade jurister.

Hon påstod dock inte att det inte förekommer eller att det inte finns välutbildade/högavlönade thailändare.
Citera
2020-02-05, 17:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ja men vad bra. Då kan vi konstatera att du har lika genomrutten människosyn som jag

Tur att du satte en smiley sist annars hade jag kanske fått för mig att du trodde att jag tog din och min konversation om detta på allvar
Citera
2020-02-05, 17:10
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Har aldrig sett att M kallat thailändska kvinnor för horor.

Ok du tar den senaste diskussionen om detta som exempel.

Att det för många tex thailändska tjejer/afrikanska killar handlar om pengar (bättre levnadsvillkor) är i stort sett något jag kan garantera dig. Av vilken annan anledning skulle just tex thailändska och afrikanska ungdomar dras till och finna mycket äldre "äckliga" människor attraktiva när unga människor i tex Europa överlag inte gör det? (Du kallade tex själv de äldre kvinnorna som utnyttjar flyktingpojkarna för "äckliga").

Detta såg jag att M också försökte förklara för dig.

M förklarade också för dig att hon inte trodde att majoriteten i gruppen tex thailändska tjejer som "hookar" upp med mycket äldre "äckliga" utländska män består av högavlönade jurister.

Hon påstod dock inte att det inte förekommer eller att det inte finns välutbildade/högavlönade thailändare.

Inte förvånande att du försvarar hennes grovt nedsättande omdömen om thaitjejerna.
Citera
2020-02-05, 17:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
Och hur påverkar de männen som ligger med dom en gång i veckan? Du trodde väll inte att jag menade att en prostituerad var den idealiska partnern : )?

Sånt pratar man med sin partner om. Förväntningar, önskningar, krav osv. Sen kompromissar man.

Om kvinnan har ont vid samlag finns det i de flesta fall hjälp att få. Såsom det oftast finns hjälp att få för män som har problem med erektionen. Men man måste prata om det och söka hjälp.
Senast redigerad av Jenny9 2020-02-05 kl. 17:14.
Citera
2020-02-05, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Hur tycker du det ska se ut i en relation mellan en man och en kvinna? Mannen är kåt på henne men hon ger kalla handen?
Hur tror du själv relationer fungerar, kan det vara så att män inte är så där väldigt intresserade av att ha sex med kvinnor som stället upp och låter sig användas
Citera
2020-02-05, 17:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Inte förvånande att du försvarar hennes grovt nedsättande omdömen om thaitjejerna.

Inget var grovt eller ens nedsättande i det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in