2020-02-04, 19:00
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myhr1
Det är ju inte svårare än så, alla män som jagat fitta vet vad som måste sägas för att övertyga en kvinna. Och detta förstår ju vuxna människor som inte är fast i ett postmodernt tänk.

Jag har ingen aning om vad du pratar om längre. Jag låg runt ganska mycket en gång i tiden, inte en enda gång var det någon som raggade utifrån politisk hållning, vilket är skitsamma när man är kåt ändå så.
Citera
2020-02-04, 19:54
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Vad jag uppenbarligen inte fick dig att förstå är att, Stefan Löfven, hans föregångare och hans kollegor vet vad dom behöver säga för att övertyga kvinnor, kort och gott det är män som gillar fitta.

Jo absolut, att politiker säger vad de tror väljarna vill höra är välkänt. Men de har ju många manliga väljare också. Så då är manliga väljare också lurade. Varför är det då bara kvinnors rösträtt vi ska dra in enligt dig? Det effektivaste hade ju då varit att dra in allas rösträtt, iallafall om man var emot demokrati.
Citera
2020-02-04, 20:16
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jo absolut, att politiker säger vad de tror väljarna vill höra är välkänt. Men de har ju många manliga väljare också. Så då är manliga väljare också lurade. Varför är det då bara kvinnors rösträtt vi ska dra in enligt dig? Det effektivaste hade ju då varit att dra in allas rösträtt, iallafall om man var emot demokrati.

Desto fler kvinnor, som dessutom går i fällan varje gång, gång på gång. Intellektuellt jämställt kommer det ju aldrig bli det är ju alldeles uppenbart, ni blir spelade. Vi kan dra in mäns rösträtt under en tid också, bara jag inte lever då.
Citera
2020-02-04, 20:23
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Desto fler kvinnor, som dessutom går i fällan varje gång, gång på gång. Intellektuellt jämställt kommer det ju aldrig bli det är ju alldeles uppenbart, ni blir spelade. Vi kan dra in mäns rösträtt under en tid också, bara jag inte lever då.

Ja vi får nog dra in mäns rösträtt också, män är ju också lurade trots att män har så svårt att inse det.

Nej intellektuellt jämställt kommer det aldrig bli, så länge vi föds som människor.

Håller med om det sista, jag vill inte heller leva i en diktatur där inte allmän rösträtt gäller.
Citera
2020-02-04, 20:29
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ja vi får nog dra in mäns rösträtt också, män är ju också lurade trots att män har så svårt att inse det.

Nej intellektuellt jämställt kommer det aldrig bli, så länge vi föds som människor.

Håller med om det sista, jag vill inte heller leva i en diktatur där inte allmän rösträtt gäller.

Män förstår mycket väl men man gör vad som helst för lite Fredags fitta.
Gör vi ju i princip redan, man får vara med och "påverka" kanske 15ggr under en livstid, det är inte demokrati.
Citera
2020-02-04, 20:47
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Feminister behöver feminism, ingen annan. Det är bara ett medel som används för att berika sig själv.

Jämställdhet och feminism är samma sak från början. Sen spårade det ur.
Citera
2020-02-04, 20:50
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Nej, vi behöver inte feminism eftersom vi inte behöver jämställdhet. Tvärtom, vi behöver bli av med den s k jämställdheten.

Jaha vad tycker du ska råda för system då?
Citera
2020-02-04, 20:55
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Det är ju inte svårare än så, alla män som jagat fitta vet vad som måste sägas för att övertyga en kvinna. Och detta förstår ju vuxna människor som inte är fast i ett postmodernt tänk.

Kan du sluta skriva fitta hela tiden? Som om det vore nån sak.
Att regeringen inte är särskilt feministisk är rätt så tydligt att se. Det är spel för gallerierna, bara en fråga om makt för egen del.
Citera
2020-02-04, 21:00
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Män förstår mycket väl men man gör vad som helst för lite Fredags fitta.
Gör vi ju i princip redan, man får vara med och "påverka" kanske 15ggr under en livstid, det är inte demokrati.

Ja ok då får ju män trivas med att vara lurade då.
Citera
2020-02-04, 21:06
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Kan du sluta skriva fitta hela tiden? Som om det vore nån sak.
Att regeringen inte är särskilt feministisk är rätt så tydligt att se. Det är spel för gallerierna, bara en fråga om makt för egen del.

Men då hade jag ju kallat den någonting annat som mutta,slida,fjös,köttbunker,pånani,mussla,hårtårta , så vad spelar det för roll? Skit istället att läsa och svara på mina inlägg men säg inte åt mig vilket språk jag skall använda.
Citera
2020-02-04, 21:18
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jämställdhet och feminism är samma sak från början. Sen spårade det ur.

Det är klart det inte är, ett ord som bara inkluderar det ena könet var aldrig jämställt. Vilken idioti att tro det.
Citera
2020-02-04, 22:06
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Men då hade jag ju kallat den någonting annat som mutta,slida,fjös,köttbunker,pånani,mussla,hårtårta , så vad spelar det för roll? Skit istället att läsa och svara på mina inlägg men säg inte åt mig vilket språk jag skall använda.

Jag förstår bara inte varför ni måste uttrycka er på ett sånt jävla sätt här. Är ni lowlife -trash allihopa eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in