Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Ja du minns fel din hynda OCH du har fortsatt ljugit trots att detta påtalats tidigare. Sluta skyll på Kadhammar.
Du skrev PINSAM PSYKISK SJUKDOM.
Anledningen till att jag frågar är att du ljuger för dig själv och allvarligast - på andras bekostnad.
Du klankar på folk som AO och överdriver i din propagandakampanj.
För att du är förtjust i en mördare.
Den de kallade Mengele - på tal om Goebbels
Du har gått för långt nu. Jag kommer inte att svara dig mera överhuvudtaget.
Citat:
Ursprungligen postat av
ottoplommon
Det var naturligtvis ett photoshoppat fotografi hon skickade.
Det går inte särskilt bra att spegla sig ens i en nypolerad köttyxa eller stor kökskniv.
Det som stör mig är att du alltid har så tarvliga fantasier om PMs kvinnliga bekanta.
Och bortser från vad det säger om Madsen. Att han släppte allt intressant han hade för händer och svarade henne inom 5 sekunder. Säkerligen flämtande av upphetsning.
Vad säger det dig om Madsen???
Och så är du väldigt förtjust i att hänga ut oskyldiga människor med namn. När nu AO inte mår bra av någon som helst uppmärksamhet så var det väldigt elakt av dig. Njuter du av sådant?
VILL jag veta hur du vet detta..?
Det är fair kritik, men nu hade ju D. redan lagt ut ett twitter-meddelande från AO här, med hela hennes namn samt "DK" omaskat. Så alla som läser här nu vet ändå hennes namn.
Citat:
Ursprungligen postat av
kugutt
Nja, jag har faktiskt sett bilden nån gång. Tror det var en tecknad bild faktiskt. Eller om det var en tecknad bild gjort av ett foto, finns ju sånt. Minnet sviker mig.
Jag försökte att googla fram den nu, på alla möjliga termer på svenska, danska och engelska (vet inte om AO kan något mer språk), och jag hittar i alla fall ingen sådan bild. Det enda man får upp är bilder på kvinnlig omskärelse, på kvinnor som svänger yxor, och på kvinnor som studerar sitt underliv i en spegel i medicinskt syfte. Det FINNS inte. Men såklart bevisar inte detta att AO fotograferade sitt eget underliv heller, bilden kan ha tagits bort. Jag skulle väldigt gärna vilja söka aktinsikt hos Köpenhamnspolisen, så jag fick se alla bilderna som är bilagor till domen, men jag vet inte riktigt vilken orsak jag ska ange...
Citat:
Ursprungligen postat av
ottoplommon
Jag beklagar din sorg.
Haha, nu fattade du fel igen!

Det är inte Develi som sörjer, det är (eller var) AO.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trollet3
Sist vill jag bara säga att kalla en trådvän för hynda är riktigt, riktigt illa och fördärvar tråden. DU har allvarliga problem med folk som inte tycker som du eller köper just DINA teorier. DU klarar inte att andra spekulerar, men det är ok för DIG att göra detsamma. DU verkar vakta på tråden som gestapo, nåde om något för dig oönskat skulle slinka igenom.
Tack. Jag håller med. Vissa i den här tråden är mer fixerade än alla andra, men ser det inte själva... Jag hade förresten kontakt ett tag med tysken som dök upp här och skrev med hjälp av Google Translate (inte Tysken med stort T - han med ubåten som var Madsens vän - utan en annan tysk som också hängde på Allmystery). Han skrev ett PM till mig, att han lämnade den här tråden, för att han inte orkade med de väggar av text om psykopater och lustmördare som "vissa" skrev här natt efter natt... Det blev för tjatigt, skrev han.