2020-02-03, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ResareBengt
Du lever inte det livet.
Och jag vill inte leva det livet.
Och lägg inte orden i min mun.
Jag föredrar inte verkstadsgolv.
Jag föredrar allt som ger mig pengar, bra med pengar utan utbildning.
Ja, jag gillar mörker och kyla, jag gillar inte att svettas.
Brudar föredrar jag, men inte på ditt sätt som du Fantiserar fram.
Den här tråden är bara ett stort bevis på hur korkade folk på flashback är och vilka typer det är som är här.

Om ditt liv är så bra, ge bevis till mig på PM, skriv ditt namn på en lapp, du kan täcka ansiktet, men håll upp lappen med händerna när du sitter i "poolen", ge mer konkreta bevis i stället för att skryta om saker och ting som en 3 åring som gillar värme och sitta i pool.

Det är trots allt kul och veta om du ljuger eller inte även om dina fantasier inte intresserar mig.
Ha ha ha Du är ju hur rolig som helst ju!
Så jag lever inte det livet ha ha, levt exakt så senaste 10 åren?
När du skrev skryter så insåg jag att du skulle också vilja leva samma liv som mej.
Sen ljuger jag aldrig för det är fult att göra!
2020-02-03, 21:40
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Du lever inte det livet.
Och jag vill inte leva det livet.
Och lägg inte orden i min mun.
Jag föredrar inte verkstadsgolv.
Jag föredrar allt som ger mig pengar, bra med pengar utan utbildning.
Ja, jag gillar mörker och kyla, jag gillar inte att svettas.
Brudar föredrar jag, men inte på ditt sätt som du Fantiserar fram.
Den här tråden är bara ett stort bevis på hur korkade folk på flashback är och vilka typer det är som är här.

Om ditt liv är så bra, ge bevis till mig på PM, skriv ditt namn på en lapp, du kan täcka ansiktet, men håll upp lappen med händerna när du sitter i "poolen", ge mer konkreta bevis i stället för att skryta om saker och ting som en 3 åring som gillar värme och sitta i pool.

Det är trots allt kul och veta om du ljuger eller inte även om dina fantasier inte intresserar mig.
Gurkan har nog en poäng sök hjälp eller har du redan fått en diagnos?
Vem faan tror du tar en bild och täcker över ansiktet vid en pool
Dum panna faan skärp dig det är 18 årsgräns här
2020-02-03, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Ha ha ha Du är ju hur rolig som helst ju!
Så jag lever inte det livet ha ha, levt exakt så senaste 10 åren?
När du skrev skryter så insåg jag att du skulle också vilja leva samma liv som mej.
Sen ljuger jag aldrig för det är fult att göra!
Nej, det vill jag inte.
Du skryter som ett barn, dom flesta vet att det är fantasier, "bada i poolen med tjejer i knät", vem skriver ens liknande trams? 🤦
2020-02-03, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Gurkan har nog en poäng sök hjälp eller har du redan fått en diagnos?
Vem faan tror du tar en bild och täcker över ansiktet vid en pool
Dum panna faan skärp dig det är 18 årsgräns här
Du kan sudda ut ansiktet genom photoshop. Det finns många sätt att legitimera det man påstår. Det är också en typ av identifiering.

Det vore bättre om de hade en sådan typ av verifiering i stället för att skicka ID handlingar.
2020-02-03, 22:53
Medlem
Citat:
Du kan sudda ut ansiktet genom photoshop. Det finns många sätt att legitimera det man påstår. Det är också en typ av identifiering.

Det vore bättre om de hade en sådan typ av verifiering i stället för att skicka ID handlingar.

Varför är du ens inne och tramsar runt här?
Satsa på att få nån timmes övertid på ditt nuvarande jobb istället.
Du läser ju ändå inte när det ges svar på dina frågor och funderingar?

Åter igen:
Ok ID-frågan:
* En del av chatterna har med vuxet innehåll att göra, därför behövs det verifieras att du är över 18.
* Hur skulle utbetalningar göras om arbetsgivaren inte vet vem personen är? Har du nån koll på vad banker/EMI's kräver för utbetalningar idag?
* Operatörerna handskas med en del känslig kundinformation, därför accepterar de avtal och kontrakt och verifierar sig med ID vid ansökan, och självfallet vill arbetsgivare veta vilka som är inne på deras plattform.
2020-02-03, 23:11
Medlem
Citat:
Nej, det vill jag inte.
Du skryter som ett barn, dom flesta vet att det är fantasier, "bada i poolen med tjejer i knät", vem skriver ens liknande trams? 🤦
Varför säger du att jag skryter om du inte vill leva det livet?
2020-02-03, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CaptenMorgan911
Varför är du ens inne och tramsar runt här?
Satsa på att få nån timmes övertid på ditt nuvarande jobb istället.
Du läser ju ändå inte när det ges svar på dina frågor och funderingar?

Åter igen:
Ok ID-frågan:
* En del av chatterna har med vuxet innehåll att göra, därför behövs det verifieras att du är över 18.
* Hur skulle utbetalningar göras om arbetsgivaren inte vet vem personen är? Har du nån koll på vad banker/EMI's kräver för utbetalningar idag?
* Operatörerna handskas med en del känslig kundinformation, därför accepterar de avtal och kontrakt och verifierar sig med ID vid ansökan, och självfallet vill arbetsgivare veta vilka som är inne på deras plattform.
Man kan verifiera sig utan ID. Man behöver inte lämna ID till alla jobb man söker.
Vad har resten av chattarna att göra med då? Vilka sidor jobbar ni för? Va? förklara gärna nu, vad heter sidorna som ni levererar support för?

Du svara inte på det där med 250 000 kronor i böter.
2020-02-03, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Varför säger du att jag skryter om du inte vill leva det livet?
För att det är det du gör? Varför skulle jag inte påpeka det?

Du låter som en paradise hotell bög.
2020-02-03, 23:32
Medlem
Citat:
Man kan verifiera sig utan ID. Man behöver inte lämna ID till alla jobb man söker.
Vad har resten av chattarna att göra med då? Vilka sidor jobbar ni för? Va? förklara gärna nu, vad heter sidorna som ni levererar support för?

Du svara inte på det där med 250 000 kronor i böter.

Ditt nuvarande drömyrke som du nu har, behövde du inte legitimera dig när du ansökte om jobb där?
Låter som ett väldigt oseriöst företag isåfall, att inte veta vilka som arbetar hos dem.

Så om en operatör bryter mot kontraktet och behandlar kunders information på ett felaktigt sätt, de ska inte riskera böter?

Att ett företag legitimerar sina anställda och har ersättningskrav om de bryter mot viktiga integritetsfrågor för kunder, tycker jag mer tyder på seriositet än oseriositet.

Ta nu och fråga chefen på ditt nuvarande jobb istället om lite OB, och hoppas på att de kan betala dig sedan om de nu inte ens har dina uppgifter att påvisa till banken vid utbetalning.
2020-02-03, 23:34
Medlem
Citat:
För att det är det du gör? Varför skulle jag inte påpeka det?

Du låter som en paradise hotell bög.
Men hur kan det bli skryt i dina öron när du inte vill leva samma liv som mej?
Hur kan jag bli bög när jag skrev tjejer?
Sluta med tunga droger om du inte klarar av att hantera dom är mitt råd!
2020-02-03, 23:57
Medlem
CYBERTECs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptenMorgan911
Håll hårt i kappan nu, du kommer bli "anklagad" för att vara coach av experterna här nu som har stenkoll på hur allt funkar.

'
Tack, men det har jag redan listat ut, och nej jag är inte Coach för sidan Jobba Hemifrån om nu någon funderade på det!
2020-02-04, 00:01
Medlem
CYBERTECs avatar
Citat:
Jobbar du där? Hur ska man ens kunna veta att du inte är samma person som de andra som skriver?

Enkla pengar? Hur mycket skulle du säga att det är för dig?

Det ser du snart på de olika sätten vi alla skriver på.
Tro mej folket på Flashback är ganska tränade på att se skillnad på Users.

Enkla pengar för mej är att det hamnar i min ägo utan att jag behöver anstränga mej för mycket, eller för den saken behöva resa mej upp och åka iväg för att tjäna pengar, ex till ett traditionellt arbete!
Sen har mängden ingen större betydelse om det är några tusen eller flera!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in