Citat:
Ursprungligen postat av
gloriouslife
Kände du LW? Var det den version hon
gav? Jag kan tänka mig att hon inte
uppskattade att det kom in någon i
familjen som vågade säga ”nej” till henne.
Hon kanske var rädd att det skulle
inspirera andra till att göra likadant och att
hon skulle förlorar sin makt.
Jag tror inte heller att LW uppskattade att
UW träffat en ny vacker kvinna. LW verkar
ha njutit av att ha en massa män
dreglandes efter henne och jag tror att det
var där hon ville ha UW också.
UW tog ett vuxet ansvar? När han
berättade i ett email att han ville skiljas?
Väldigt vuxet och modigt.
Bryr mig egentligen inte om vilket utseende folk har, om de är goda människor. Men min åsikt efter det vidriga och sjuka som jag läste i bloggen och efter de bilder jag sett på MH, så är hon varken speciellt vacker på varken utsidan eller insidan. Tvärtom.
Men allt är ju en smaksak. Lena däremot var både vacker och hade en enorm karisma. Jag skyddar inte LW´s eventuella dåliga sidor (de som ännu bara är skvaller och skitprat i tråden, utan några som helst bevis) och jag försvarar inte att hon hade ihop det med en gift man. Sådant gillar ingen vettig person. Men det var SD som var OTROGEN. Ingen annan!
Och LW har inte ägnat spaltmeter åt att vansinnesblogga skit om någon annan eller dennes/dennas barn. Det är ett som är säkert.
LW´s Instagram och blogg var fulla med livsglädje och kärlek till barn, natur och mat. På tidiga bloggen även kärleken till UW. Det sätter henne i en klass LÅNGT ÖVER till MH. Och alla andra med som tagit ställning för SD och emot en brutalt mördad 3-barnsmamma.
Ingen tvingade MH att använda ett öppet media som en blogg för att skriva av sig. Hon kunde låst den från början eller skrivit i ett vanligt dokument på sin dator. Men hon VILLE förnedra UW, LW och barnen. Det är så sjukt så jag mår illa när jag tänker på det. Hoppas verkligen denna människa får vård, för det behöver hon!