Citat:
Ursprungligen postat av
Refund
Han har inga källor, han menar en tweet som gick viral för att sedan avfärdas som scam.
Vet vilket tweet du menar. Den har inte blivit avvisad vad jag har sett. Bara ifrågasatt, vilket iofs alla teorier blir innan de blir bevisade. Folk trodde Alexander Bell var tokig. Se vart vi är idag.
Virusets RNA, innehåller 5 proteiner som kan liknas med de som existerar i HIV. Den extremt tunna studien fick det att låta som att det var exakt samma. Jag vet inte, hela texten var rörig men datan var fascinerande.
Det är också den vettigaste förklaringen hittills när de gäller symptombilden hos insjuknande. Torrhosta, yrsel, svårigheter att andas etc. Att det sen ger sig ner på lungorna är det som gör viruset ännu mer intressant. Det verkar nästan vara väldigt kalkylerande.
Säger varken bu eller bä. Det var intressant data men tyvärr pissade personerna bakom den bort sin trovärdighet med presentationen. Betyder inte att datan är fel. Något att ha i åtanke.
Kan förstås finnas andra förklaringar som jag missat. Svårt att hålla sig uppdaterad när det fullständigt väller in info. Dela gärna med dig!