2020-02-01, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Att de som slutat suttit längre än normalt tyder föstås på att rotationen kanske inte varit normal på senare år, snarare lägre på dessa poster.
Qs önskan att vi ska följa avgångar i näringslivets topp har nog inte gett önskat resultat.
Har du något som tyder på motsatsen eller ville du bara chatta?

Vi verkar inte veta om Qs önskan om att följa näringslivets topp givit något resultat för vi verkar inte ha följt det här. Istället sitter vi och lyssnar på ditt skitsnack om att snittet ökat.
Citera
2020-02-01, 22:13
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Vi verkar inte veta om Qs önskan om att följa näringslivets topp givit något resultat för vi verkar inte ha följt det här. Istället sitter vi och lyssnar på ditt skitsnack om att snittet ökat.

Du väljer själv vad du lyssnar på - om du inte tror på fakta så kan du ju enkelt motbevisa mina påståenden. Eller?
Citera
2020-02-01, 22:20
Medlem
Citat:
Du väljer själv vad du lyssnar på - om du inte tror på fakta så kan du ju enkelt motbevisa mina påståenden. Eller?

Innan du förklarar hur du tänker när du säger att bara för att snittet ökat så har rotationen minskat har jag inte att motbevisa. Förklara gärna hur du kommer fram till detta istället för att bara slänga ur dig det

Om du inte förstog så förtydligar jag. Jag säger inte emot din källa om att snittet ökat. Jag säger emot dig om att detta tyder på att rotationen minskat, men som sagt, förklara gärna hur du tänker.
Senast redigerad av smultronkungen2 2020-02-01 kl. 22:23.
Citera
2020-02-01, 22:27
Medlem
3821
Citat:
Q !!Hs1Jq13jV6 1 Feb 2020 - 6:41:11 PM
Who was the 17th Director of the NSA?
https://www.washingtonpost.com/world/national-security/pentagon-and-intelligence-community-chiefs-have-urged-obama-to-remove-the-head-of-the-nsa/2016/11/19/44de6ea6-adff-11e6-977a-1030f822fc35_story.html 📁
Q

Så, vad menar Q med denna nyhet från 2016?
Försök till avsked av Deepstate? Inte avskedad av Obama.
Eller att han är/var deepstate? Slutade under Trump. Eller blev han avskedad?
Eller något annat?

Gamla nyheter dagen hos Q
Citera
2020-02-01, 22:28
Medlem
Citat:
Innan du förklarar hur du tänker när du säger att bara för att snittet ökat så har rotationen minskat har jag inte att motbevisa. Förklara gärna hur du kommer fram till detta istället för att bara slänga ur dig det

Om du inte förstog så förtydligar jag. Jag säger inte emot din källa om att snittet ökat. Jag säger emot dig om att detta tyder på att rotationen minskat, men som sagt, förklara gärna hur du tänker.
Skulle DU kunna förklara hur du tänker?
Citera
2020-02-01, 22:32
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du kan förstås visa när jag har påstått att rotationen har minskat?
Jag tycker vi börjar där..
Citera
2020-02-01, 23:37
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Dom har ju startat upp hela detta jävla spektakel och dessutom tillsammans röstat för impeachment. Du menar alltså också nu att dom gjort allt detta helt utan att ha bevisning?
Du menar att alla brottsutredningar måste ha hela brottsutredningen klar INNAN de gör brottsutredningen? Du har nog otur när du tänker.

Som sagt, i varje steg i denna process har den brottsmisstänkte tRump aktivt förhindrat och försvårat utredningen, med god hjälp av sina kollaboratörer i GOP.
Citera
2020-02-02, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Du menar att alla brottsutredningar måste ha hela brottsutredningen klar INNAN de gör brottsutredningen? Du har nog otur när du tänker.

Nej jag menar att man ska vara förberedd. Nu hade dom chansen att lägga fram sitt case samt bevisning för att motivera att vittnena ska komma. Trots det har till och med Snake sagt att inga bevis lades fram, med andra ord ett stort misslyckande ifall Snake nu har rätt. Har bett om bevisningen andra pratar om flera gånger utan att få se den tyvärr..
Citera
2020-02-02, 00:16
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:

Som sagt, i varje steg i denna process har den brottsmisstänkte tRump aktivt förhindrat och försvårat utredningen, med god hjälp av sina kollaboratörer i GOP.
Du borde ta lärdom av Q drop #3820

https://qmap.pub/read/3820

De som anklagar Trump för brott är alltså själva korrupta och de gör allt för att få bort Trump för att på så sätt komma undan rättvisan.
Citera
2020-02-02, 00:55
Medlem
Citat:
Du kan förstås visa när jag har påstått att rotationen har minskat?
Jag tycker vi börjar där..

Absolut.

Citat:
Rotationen verkar ha varit helt normal i large cap, vilket vi diskuterar.. eller hur? Kanske något lägre än normalt med tanke på att de flesta verkar ha tjänstgjort längre än vad som är normalt vid avgång.

Citat:
Att de som slutat suttit längre än normalt tyder föstås på att rotationen kanske inte varit normal på senare år, snarare lägre på dessa poster.
Qs önskan att vi ska följa avgångar i näringslivets topp har nog inte gett önskat resultat.
Har du något som tyder på motsatsen eller ville du bara chatta?

Du börjar med att säga att rotationen är normal. Bad om underlag för det och du skickar över en lista om snittet för hur länge de som avgått jobbat. Men istället för att fortsätta hävda att det är normalt har du nu börjat säga att det tyder på att det minskat. rörigt blir det... Kan mycket väl vara så att det är fler som avgått än vad som är normalt bara det att många av dom suttit längre än snittet och därför har snittet ökat. Du drar slutsatser som du misslyckas totalt med att backa upp.
Citera
2020-02-02, 01:09
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Nej jag menar att man ska vara förberedd. Nu hade dom chansen att lägga fram sitt case samt bevisning för att motivera att vittnena ska komma. Trots det har till och med Snake sagt att inga bevis lades fram, med andra ord ett stort misslyckande ifall Snake nu har rätt. Har bett om bevisningen andra pratar om flera gånger utan att få se den tyvärr..
De hindrades ju från att förbereda sig av den åtalade tRump själv och hans bananrepublikanska kollaboratörer McConnell et consortes.
Citera
2020-02-02, 01:33
Medlem
Citat:
De hindrades ju från att förbereda sig av den åtalade tRump själv och hans bananrepublikanska kollaboratörer McConnell et consortes.
Jasså. Man kan ju tycka att dom redan skulle haft det på plats när dom röstade för impeachment.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in